nokıa n9 için kolları sıvamış

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
borasezer

borasezer

Üye
    Konu Sahibi
nokıa n9 için kolları sıvamış
İlerleyen dönemlerde geliştireceği akıllı cep telefonu modelleriyle oldukça iddialı bir hal almayı başaracak olan Finlandiya kökenli dev mobil cihaz üreticisi Nokia’nın en çok merak edilen modellerinden birisiyse Nokia N8’in varisi olacağı açıklanan N9 modeli oluyor. Nokia N8’den beklentileri tam anlamıyla göremeyen firma, N9 isimli yeni akıllısında iş ortağı Intel ile ortaklaşa geliştirdiği MeeGo işletim sistemini içerecek. Wi-Fi, Bluetooth v3.0 ve 3G bağlantı seçeneklerinin yanı sıra Infra desteğini de barındıracak olan mobil cihaz 1 GHz frekans hızındaki mobil işlemciden güç alacak.

Nokia N8'e ait görsel resim...


HD video kaydı gerçekleştirebilecek olan mobil cihaz, 32 Gigabayt kapasitesinde depolama alanı sunacakken 12 Megapiksel ( veya 8.1 Megapiksel ) çözünürlüğündeki bir kamerayı içerirken AMOLED ekranıyla birlikte 480 x 900 piksel görüntü oluşumuna imkan sunacak.

şimdi iphone 4 ayarında bir telefon olabilir n9
 


blackbird48

blackbird48

Üye
buna benzer haberler daha öncede çıktı asparagas hepsi
 
Utku

Utku

Üye
yaln haber :D daaha x7 çıkmadı :D
 

Starsley

Çıkar ama ne zaman.. :D
 
Soc-DooM33

Soc-DooM33

Üye
12 mp veya 8.1 mp nie demis :hmmm
 
Utku

Utku

Üye
8.1 mi öylebir kamera yok ki :D
 
J_JoKeR_R

J_JoKeR_R

Üye
o 12.1 veya 8 olasın ? :Dm
 
SilentOne

SilentOne

Üye
forumun haber başlıkğında da yayınladn Nokia N9 buyrun buradan bakın
 
Uruloki

Uruloki

Üye
haber fake değil bir kere sonra dedikleri özellikler fcc den onay alamayan N9 içindir ki o da klavyeden onay alamadı sonra yeni geliştirilen telefon ise harmattan kod adlı yani daha farklı bir cihaz ama çok benziyor ama özellikleri daha farklı mesela gpu broadcom bcm2763(ps3 ün performansının %70ni veriyor) sonra ram 1 gb işlemci ise intel moorestown platformunda atom işlemci z160 1.6 ghz çift çekirdek olması muhtmel yani fcc verileri ve bir film yapımcısı(nokia ile bir çekti film yaptılar red steel miydi neydi işte o) yanlışlıkla yazıldı N9 geliyor diye ama harmattab geliyor diye ve bu haber bayağı eski
 
Soc-DooM33

Soc-DooM33

Üye
islemci o kdar iyiyse iyi bir batarya koyarlar umarim :oke: (+18oo mAh)
 
Uruloki

Uruloki

Üye
32nm işlemci sayesinde düşük güç tüketimi az ısınma ve yüksek performans tabi bunlar söylenti ama fcc deki belgelerde öyle geçiyor
 
Soc-DooM33

Soc-DooM33

Üye
dusk guc tuketimi iyi bise
 
AYNA

AYNA

Üye
nokia'da bir türlü süper amolede geçemedi gitti yaa.geçsede ekran biraz parlak olsa..
 
Soc-DooM33

Soc-DooM33

Üye
:D:D::D jenerator flan :ehe
 
Soc-DooM33

Soc-DooM33

Üye
amoled zten degil mi ?
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
henüz net bişe yok amoled olursa hiç şansı yok millet super amoled plus ekran kullanmaya başladı eğer bu dev telefon amoled ekran çıkarsa valla bu sefer nokiaya etmedik küfür bırakmam.. hayır o diil milletin ağzından kurtulamayız bi da nokia içine edip çekiliyor sonra fanboylarla biz uğraşıyoruz burda
 
  • Beğen
Tepkiler: iatis
Soc-DooM33

Soc-DooM33

Üye
:D yok ya bncede super amoled olur
 
pRime.

pRime.

Üye
Cbd teknolojili Amoled ekranı kullanacaktır. Emin olun süper amoled kadar iyi.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt