Kobra_FighterTR
Üye
Teşekkür ederimhayırlı olsun güle güle kullan

Bunun çıkartması lazım sana.
Farkındayım SAR oranının yüksek olduğuna 
Teşekkür ederimhayırlı olsun güle güle kullan

Bunun çıkartması lazım sana.
Farkındayım SAR oranının yüksek olduğuna 
Teşekkürleryeniden hayırlı olsun telefonun özelliklerini sevdim bu telefon 2011 yapımı değil mi
bildiğime göre bu telefon çin malı öyle mi?


200 TL , 2.0 Megapiksel , Kamera'nın flashı varpeki fiyatı ne kadar kamera kaç megapiksel flashı varmı?

2.0 megapiksel gibikamerası nasıl peki net mi güzel çekiyo mu?

ikisinin ortası 
Teşekkürlerteşekkürler bilgi için özelliklerine göre fiyatı güzel bende alıcam inşallah güle güle kullan

Teşekkür ederimhayılrı olsun güle güle eskit![]()

Bir konunun hit alması için nickimin olması yeter abiDiaBLoS™;3402928' Alıntı:Adam çakma İphone aldı , konu bu kadar hit aldı , demek ki orjinal iphone alsa düşünemiyorum .![]()
Signature m deki yazılanları yaparsan görürsün abi 

