yooo hiç rastlamadımne saçma ama yapacak birşey yok değilmi.sen iyi bilirsin nede olsa sivereklisin.vardır çevrende 14 üne gelince evlendirilmek için hazırlanan çocuklar![]()
siverek baya gelişti bundan 2 sene önce nadiren güzel kız görürdüm şimdi ise hepsi mankene dönmüş bazen ağzım açık kalıyor bu büyük değişime demekki sivereği gelişmekte engelleyen bendim sürekli engel koya koya gelişimini aksatmışım bazen bayramda falan gittiğimde ben acab siverektemiyim yoksa urfadamı diye düşünüyorum 
bak sonra ban yeme.
yooo hiç rastlamadımsiverek baya gelişti bundan 2 sene önce nadiren güzel kız görürdüm şimdi ise hepsi mankene dönmüş bazen ağzım açık kalıyor bu büyük değişime demekki sivereği gelişmekte engelleyen bendim sürekli engel koya koya gelişimini aksatmışım bazen bayramda falan gittiğimde ben acab siverektemiyim yoksa urfadamı diye düşünüyorum
![]()
bak sonra ban yeme.

siteden değil canım .
güzel kızlar felan yazınca malüm kişiden anla işte yaahuu![]()



mademki senden kız almak zor ozaman sanada kız vermiyoruz.hadi bakalım.![]()
sen kafanı yorma abla ben alırım yumruğumu vururum masaya tutarım kızın elinden çıkarım ölümüne susayan varsa gelsin hiç acımam valla

