4.3.1 jailbreak kullanıldı test edildi çalışıyor

Sponsorlu Bağlantılar

exmurat

exmurat

Üye
    Konu Sahibi
4.3.1 jailbreak kullanıldı test edildi çalışıyor
arkadaşlar iphone 3gs 16 gb 4.3.1 versiyonda jailbreak test edildi ve denendi ilk kez maxicep sitesinde bu özel bilgileri paylaşıcam.bugün gün içinde paylaşıcam.herkese hayırlı olsun
 


Dr.Watson

Dr.Watson

Üye
hocam nasıl yaptıgını bastan sona tek tek anlatıp yazarmısın mümkünse resimli olsun lütfen bekliyorum birde ben snowbreeze den deniyom çevirme işlemi sona yaklaşınca windows xpwntool.exe çalışmayı durdurdu diyo bu lanet hatadan nasıl kurtulurum çünkü cevirdigi yüklenmiyor teli itunese baglayın ekranı cıkıyor telde birde xpwntool.exe çalışmayı dudurdu demeden önce uygulama düzgün olarak baslatılamadı (0xc0150002).sonlandırmak için tamam dügmesini tıklayın yazıyor tamam deyincede xpwntool exe çalışmayı durdurdu diyo hepsine tamam yada iptal diyorum ama cevirdigi itunesden tele yüklenmiyor
 
exmurat

exmurat

Üye
    Konu Sahibi
hocam nasıl yaptıgını bastan sona tek tek anlatıp yazarmısın mümkünse resimli olsun lütfen bekliyorum birde ben snowbreeze den deniyom çevirme işlemi sona yaklaşınca windows xpwntool.exe çalışmayı durdurdu diyo bu lanet hatadan nasıl kurtulurum çünkü cevirdigi yüklenmiyor teli itunese baglayın ekranı cıkıyor telde birde xpwntool.exe çalışmayı dudurdu demeden önce uygulama düzgün olarak baslatılamadı (0xc0150002).sonlandırmak için tamam dügmesini tıklayın yazıyor tamam deyincede xpwntool exe çalışmayı durdurdu diyo hepsine tamam yada iptal diyorum ama cevirdigi itunesden tele yüklenmiyor


şu an dosyaları hotfile a yukluyorum.
yukleme bıtsın lınkı koyacam.

izah edeyim elindekı hıcbıseyle ugrasma 4.3.1 cydia diye bi zipli dosyamız olacak elımızde ıcındekılerı bı klasöre cıkar daha sonra telefonunu dfu moda al 4.3.1 yuklu ise teefonunda daha kolay olur yoksa yuklemen lazım ben o sekılde yaptım alt versıyondan yukledıgın zaman sıkıntı oluyo ben ilk once 4.3.1 restore dosyasını orjınal yukluyosun daha sonra snoobreeze dosyasını ac orda ust tarafta ireb diye bısey var telefonu tekrar dfu moda al ireb i start de daha sonra sana i tunes uyarı verecek sonra bu benım sıkıstırmıs oldugum dosyanın ıcınde snoowbreze4.3.1 dıye bı ipsw dosyası var ı tuneste shift e basarak o dosyayı gostereceksın hersey bıtecek sonra telefonun acılacak ama cydia açılmayacak telefonunu backup yapmadan bu ıslerı yapma rehberın falan sılınmesın yanı ondan sora ibooty.exe yı ac telefonu dfu moda alacaksın bı kacsey yuklıcek telefonuna sonra 3ten gerı sayıyo sonra ıs bıtıyo cıkarma telefonunu kablosunu acılacak cydiada acılacak.
 

doublestrike

Üye
Bu bildiğimiz; neredeyse 1 haftadır piyasada dolaşan sn0wbreeze. Ayrıca cydia'yı update yapınca elmada takılı kalıp açılmıyor telefon. Tethered jailbreak; telefon her kapandığında iBooty ile açmak zorundasın. Böyle yeni bir şey bulmuş gibi davranınca ben de bir yerlerden untethered jailbreak buldun zannettim.
 

egegurel

Üye
bari yalan söyleme arkadaşım :) ilk kez maxicepteymiş sana pm den link atıym de gör bakalm ilk maxicepteyde miymiş:D dün zaten açıklandı i0n1c yani stefan esser untethered jb yi yapmış ve jb yi devteam e teslim etmiş bugün yarın çıkar :))
 
  • Beğen
Tepkiler: atakax ve doublestrike
exmurat

exmurat

Üye
    Konu Sahibi
bu bızım gıbı cahıl ınsanlar ıcın gecerli tethred bı jaılbreak bu sadece ben baya ugrastım sonunda cozdum kımse zorlanmaasın dıye yazdık lınkı de atcez.
 

doublestrike

Üye
Peki, teşekkür ederim o zaman emeğiniz için. Amacım şevkinizi kırmak ya da ters bir şey söylemek değildi; çıldırttı beni bu 4.3.1, bir anda Jailbreak başlığını görünce gereksiz ümide kapıldım sanırım :)
 
exmurat

exmurat

Üye
    Konu Sahibi
wtf boys herşey canavar gibi çalışıyor son 2 saat kaldı.indirin programları şimdiden ;)
 
Dr.Watson

Dr.Watson

Üye
hocam link nerede.......bide bunun custom lusunu koysan manyak süper olur arkedes 4.3.1 bb 05. 16.02
 
corsairden

corsairden

Üye
hoca link nerede?????
 
Dr.Watson

Dr.Watson

Üye
hocam dfu moda al demişsin de dfu mod teli kapatma mı oluyor
 
atakax

atakax

Üye
arkadaşlar hangi jailbreak varsa sorunlu tethered tır yani her kapattıgınızda aleti yada cydiadan birsey yükleyip respring yaptıgınızda bilgisayara bağlamanız gerekir 1-2 gün sabredin sıkın dişleri untethered çıkar ayrıca YURTDIŞI OLANLAR KESİNLİKLE YAPMASIN her seferinde bunu tekrar edelim çünkü unlock jailbreakten sonra çıkıyor 1-2 ay iphone suz kalır arkadaşlar
 
birmot

birmot

Üye
arkadaşlar burdan indire bilirsiniz.

link:
ipad versiyonu:
iphone 4 versiyonu:
iphone 3gs versiyonu:
ipod touch 3g versiyonu:
ipod touch 4g versiyonu:

bunlardan cihazınıza uygun olanı indirip yukarıdaki uygulamayla Custom Firmware yapın.


--------------- Ekleme ---------------

hocam dfu moda al demişsin de dfu mod teli kapatma mı oluyor

burdan bak öğren:http://www.maxicep.com/iphone-destek-yardim/dfu-mod-recovery-mod-redsnow-blackra1n-jailbreak-nedir-videolu-anlatim-310570.html
 

tuncay05

Üye
arkadaşlar tartısmayın




4.3.1 untedheret jb için resimli anlatım mevcut. kolay gelsin denedim su an cok güzel kullanıyorum.
 
exmurat

exmurat

Üye
    Konu Sahibi
kusura bakmayın arkadaşlar ben yokken zaten bilgili arkadaşlar paylaşmışlar bir çok şeyi.ayrıca ben programları indirin derken bu siteden lı programları indirin hemen kurarsınız demek istemiştim o detayı atlamışım.neyse arkadaşlar hotfile priemeir üyeligimiz var ama tam olarak update yapmıyor bütün dosyaları update'in yarısında filan donuyor 2.3 part şeklinde bölmeye çalışıcaz.egerki diger arkadaşların paylaştıklarıyla işinizi görebiliyorsanız buda şimdilik daha iyi olur sizler icin.herkese kolay gelsin.az kaldı sabır :oke: ;)
 

furkanbayraktar

Üye
yaptım oldu once cydaı calısmadı sonra ıbooty yaptım calıstı ama uygun programları yuklıcektım bulamadım upte de baktım 7 uygulama var yukledım cıhaz kapadı :/ acılmadı sonra ben yedınden yukledım sımdı tekrar tekrar denıyorum ama bı yerde hata yapıyorum sz nasıl olması gerektıgını soylersenız ıyı olur :)
 

macera33

Üye
benim version 4.3.1 bende jailbreak yapmaya calisacagim ve sim kartim calismiyor onu calistirmam icin unlockmu yapmam gerekiyor? 4.3.1 jailbreakte unlock olur mu?
 
hayvan

hayvan

Üye
program uyumluluğunu win95 yap sorun kalmaz
 
ertugrulll

ertugrulll

Üye
Asgarapas ..
 


Üst Alt