Facebook yolu ile kayıt olma öneri

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Keş Remzi

Keş Remzi

Üye
    Konu Sahibi
Facebook yolu ile kayıt olma öneri
son zamanlarda sanırım facebook bir proje gelştirmiş sitelere facebook hesabınla kaydoluyorsun senin yapmak gerekekn sadece şifre seçmek logi diyince kayıy yapıyor sanırım şimdi birçok site bu sisteme geçmiş bulunmakta maxicepin bu konu hakkında fikri bulunsun diye konu açıyım dedim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Master_sezer


Denetim_Masası

Denetim_Masası

Üye
gereksiz diye düşünüyorum.. isteyen istediği şekilde üye olur ;)
 
xx dilemin xx

xx dilemin xx

Üye
son zamanlarda sanırım facebook bir proje gelştirmiş sitelere facebook hesabınla kaydoluyorsun senin yapmak gerekekn sadece şifre seçmek logi diyince kayıy yapıyor sanırım şimdi birçok site bu sisteme geçmiş bulunmakta maxicepin bu konu hakkında fikri bulunsun diye konu açıyım dedim.

Neden, Olmasın :yuru
 
Master_sezer

Master_sezer

Üye
Olabilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Keş Remzi
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
Daha hızlı üyelik için olması gereken birşey bence :)
 
Necmati

Necmati

Üye
Aslında iyi fikir :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: Keş Remzi
Rich4arD

Rich4arD

Üye
Güzel olur :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Keş Remzi
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Kayıt olma değil de, login olarak kullanılabilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Keş Remzi
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
işe yarayacaksa neden olmasın
 
Keş Remzi

Keş Remzi

Üye
    Konu Sahibi
Adminden kesin cevap gelmedi çıkış yapıp baktım böyle bir özellikte gelmemiş izlesene.com a girerek ne demek isdediğimi anlayacaksınız :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt