Keş Remzi
Üye
Facebook yolu ile kayıt olma öneri
son zamanlarda sanırım facebook bir proje gelştirmiş sitelere facebook hesabınla kaydoluyorsun senin yapmak gerekekn sadece şifre seçmek logi diyince kayıy yapıyor sanırım şimdi birçok site bu sisteme geçmiş bulunmakta maxicepin bu konu hakkında fikri bulunsun diye konu açıyım dedim.




