5800 ile operada maximum sekme sayınız kaç

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
V/RS

V/RS

Üye
    Konu Sahibi
5800 ile operada maximum sekme sayınız kaç
bugün 5800 da opera ile tam 25 sekme açtım ve ram de hala 10 mb boş alan vardı daha açamadım çünkü aklıma başka site gelmedi :D açtığım siteler şunlar ;
1.türkiye oto forum
2.türkiye oto forumda resimli bir konu
3.skodam.com
4.skodatürkey.com
5.skodatürkeyde resimli bir konu
6.facebook
7.google
8.maxicep
9.youtube
10.sahibinden.com
11.izlesene.com
12.mynet
13.hürriyet
14.milliyet
15.sabah
16.posta
17.gazete vatan
18.ovi
19.nokia
20.skoda
21.kanal d.
22.skoda favorit araştırma forumu
23.5800
24.opera
25.donanım haber

Not;Sitelerin hepsi normal pc sayfa tipinde açılmıştır hiçbiri mobil sayfa olarak acılmamıstır inanmayan olursa video çekip koyabilirim
 


watercity

watercity

Üye
arkadasım tebrikler ya :) o nasıl basarı öle 25 sekme ben 4 sekmeyi gecemdi :D
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
Opera Mini ile mi yoksa Opera Mobile ile mi Açtın???
 
Εthnic

Εthnic

Üye
opera mini 6 ile mumkun olabilir ama opera mobile 11 ile imkansiz gibi geliyor... cunku opera mobilede birak okadar sekmeyi facebook u bile normal gorunumde acarken yetersiz hafiza uyarisi veriyor bende...
 
hubeyb_123

hubeyb_123

Üye
bos sekme maximum 99 tane
 
hubeyb_123

hubeyb_123

Üye
sen sadece google de aratmissindir yoksa mumkun degil bizde kullaniyoruz ayni telefonu hersey guzel ama ram berbat
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
Εthnic;3313385' Alıntı:
opera mini 6 ile mumkun olabilir ama opera mobile 11 ile imkansiz gibi geliyor... cunku opera mobilede birak okadar sekmeyi facebook u bile normal gorunumde acarken yetersiz hafiza uyarisi veriyor bende...

Arkadaş Doğru Söylüyo. Mobile İle İmkansız Çünkü 4,5 Sekmeden Sonra Hata Veriyor Bide Müzik Açmak İçin Fln Menüye Girdiğinde Bazen Kapanıyor. Minide Böyle Bi Şey Yok Hiç Kapanmadı Bende Şimdiye Kadar...
 
V/RS

V/RS

Üye
    Konu Sahibi
neyse ben bi video çeker koyarım bi ara peki mini ile ne kadar açabiliyorsunuz

--------------- Ekleme ---------------

sen sadece google de aratmissindir yoksa mumkun degil bizde kullaniyoruz ayni telefonu hersey guzel ama ram berbat
açtığım siteleri yazmışım değilmi :oke:
 
ALpWaR24

ALpWaR24

Üye
o kadar nasıl açtın cfw mi yüklü orjinal mi ne yüklü sende ram o kadar yüksek
 
ALpWaR24

ALpWaR24

Üye
orjinal v52 mi seninki


orj. trailblazer yüklü v52 nin modlanmış hacklı fw si ben bu fw de 70mb ram da yapıyorum ama sound wawes teması kullanınca 70mb oluyo ram yüksek diye yüklemiştim zaten
 
V/RS

V/RS

Üye
    Konu Sahibi
orj. trailblazer yüklü v52 nin modlanmış hacklı fw si ben bu fw de 70mb ram da yapıyorum ama sound wawes teması kullanınca 70mb oluyo ram yüksek diye yüklemiştim zaten
bende bu akşam r@sim hocanın yaptığı fw yi yükleyecem 70 mb garanti veriyo adam öyle olursa 100 sekmeye kadar yolu var galiba :D :ehe:d::kop:
 
ALpWaR24

ALpWaR24

Üye
bende bu akşam r@sim hocanın yaptığı fw yi yükleyecem 70 mb garanti veriyo adam öyle olursa 100 sekmeye kadar yolu var galiba :D :ehe:d::kop:

:d::d:

r@sim in fw lerde n8 ikon var mı yokmu ya resimler n8 ikonsuz ondan onun fw lerle ilgilenmiyom pek :ehe
 
sercrazy2

sercrazy2

Üye
iyi sallıyon tebrikler, gereksiz bi baslık
 
  • Beğen
Tepkiler: İz[Mir]Kan
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt