Nokia n8 alacagim yardima ihtiyacim var

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Fr3cH

Üye
    Konu Sahibi
Nokia n8 alacagim yardima ihtiyacim var
merhaba arkadaslar

n8 almaya niyetim var ama merak ettigim bir kac konu var dokunmatigi nasil iyice displaye bastirmak gerekiyor mu ve hizi nasil
 


TheORCUN

TheORCUN

Üye
Yeterince stabil ve hızlı. Dokunmatigi ise kapastif, ısıya dayalı ve yeterince hassas. 5800 gibi "Aban"matik değil :ehe :oke:
 

muratcan1905

Üye
dokunmatikte sıkıntın olmaz
ama diğer özelliklerine de bak diğer telefonlarla karşılaştır derim.
 
blackbird48

blackbird48

Üye
arkadaşım N8 dokunmatiği mükemmel ötesi ama fanatiklik yapmanın anlamıda yok telefon alcaksan önce isteklerin ne? bunları iyi düşün ve isteklerine cevap verecek cihazı iyice araştır ve ona göre al ve şunuda unutma hiç bir cihaz mükemmel değildir her cihazın kendine göre eksikleri vardır ben şuan N8 kullanıyorum ve isteklerimi karşılıyor ama keşke daha da iyi bir yazılım ve uygulamalar olmasını istediğim zamanlar oluyor ama donanımsal olarak bana fazlası ile yetiyor.
 

Fr3cH

Üye
    Konu Sahibi
benim suanda iphone 3gs 16gb var benim istedigim app vs. degil iphone dan nokia n8 gectigim icin yavasliklar ve dokunmatik hassasligi düsük olursa hayal kirikligina ugrayabiliirm

telefonu birde kamerasi icin alacagim

bir kac video izledim displaye basinca gec algilama oluyordu bilmiyorum simdide boyle mi
 
mustafakamikaze

mustafakamikaze

Üye
Yeterince stabil ve hızlı. Dokunmatigi ise kapastif, ısıya dayalı ve yeterince hassas. 5800 gibi "Aban"matik değil :ehe :oke:

:D katılıyorum dokunmatiği mükemmel basmatik asla değil
 
blackbird48

blackbird48

Üye
benim suanda iphone 3gs 16gb var benim istedigim app vs. degil iphone dan nokia n8 gectigim icin yavasliklar ve dokunmatik hassasligi düsük olursa hayal kirikligina ugrayabiliirm

telefonu birde kamerasi icin alacagim

bir kac video izledim displaye basinca gec algilama oluyordu bilmiyorum simdide boyle mi
arkadaşım dokunmatık harika ama algılama ıphone denen şeye göre yarım sanıye geç ama bu açığını bir çok özelliğiile kapatıyor ama hani daha öncede yazdım benim isteklerimlede ıphonen denen şey asla uyuşmaz ve asla ıphone almam
 
calis84

calis84

Üye
Yeterince stabil ve hızlı. Dokunmatigi ise kapastif, ısıya dayalı ve yeterince hassas. 5800 gibi "Aban"matik değil :ehe :oke:
kismen katiliyorum, ama dokunmatigin isiyla alakasi yok. Bu yanlis bilgi baya yayilmis durumda. dogrusu elektromanyetik alani ölcüyor. Yani dokunmatige temas olunca ordaki elektromanyetik alan degisiyor ve yazilim bunu algiliyor. Bilgi icin yaziyim dedim :oke:
 
TheORCUN

TheORCUN

Üye
kismen katiliyorum, ama dokunmatigin isiyla alakasi yok. Bu yanlis bilgi baya yayilmis durumda. dogrusu elektromanyetik alani ölcüyor. Yani dokunmatige temas olunca ordaki elektromanyetik alan degisiyor ve yazilim bunu algiliyor. Bilgi icin yaziyim dedim :oke:

Walla bilmiyorum tam olarak. Sıcak bi tencere de dokundurmuş değilim:ehe:ehe Kapasitif işte.. Rahatça anlıyor..
 
by_oguz

by_oguz

Üye
kismen katiliyorum, ama dokunmatigin isiyla alakasi yok. Bu yanlis bilgi baya yayilmis durumda. dogrusu elektromanyetik alani ölcüyor. Yani dokunmatige temas olunca ordaki elektromanyetik alan degisiyor ve yazilim bunu algiliyor. Bilgi icin yaziyim dedim :oke:
neden o zaman kullanma kılavuzunda parmağınız soğukken ekran tepki vermeyebilir yazıyor :)
 
ŞenolTÜRK

ŞenolTÜRK

Üye
bende samsung wave de var. bence n8 dokunmatik daha kullanışlı
 
SilentOne

SilentOne

Üye
bncede n8 daha kullanışlı
 

nonamex

Üye
Iphone a göre hantal bir cihaz kesinlikle, uygulamalar klasörüne girmek için 15 saniye bekliyorum o derece donmaları da var
 
ByWorth

ByWorth

Üye
Iphone a göre hantal bir cihaz kesinlikle, uygulamalar klasörüne girmek için 15 saniye bekliyorum o derece donmaları da var

Yok artık.. Ne biçim bi uygulama arşivin var merak ediyorum..
 

nonamex

Üye
Yok artık.. Ne biçim bi uygulama arşivin var merak ediyorum..

20 tane oyun , 21 tane program..

Uygulama yüklemeyecektiniz niye bu telefonu aldınız diye soruyorum o zaman, 3310 ile de telefon görüşmesini yapabiliyorsunuz yani.
 
mahir_tanir

mahir_tanir

Üye
kardesim bende n8 var 6 aydir kullaniyorum , san atavsiyem sakin bulasma n8 ya parana yazik olur. 33 10 la arasindaki tek fark kamarasinin olmasi :) uzak durrrrrrrrrrr ben yandim eller yanmasin ehhehehhehhehhe

--------------- Ekleme ---------------

sana tavsiyem android bir telefon al pisman olmasin sende yanma bizim gibi
 
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
Iphone a göre hantal bir cihaz kesinlikle, uygulamalar klasörüne girmek için 15 saniye bekliyorum o derece donmaları da var

Klasör açarak dağıtınız. Hepsi tek bir yerde ise girerken gecikir.
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
Klasör açarak dağıtınız. Hepsi tek bir yerde ise girerken gecikir.
usta haklı bu olay bilgisayarlarda bile aynıdır. masaüstünüzü simgeyle doldurun bilgisayarı bi öyle açın birde simgelerden arındırıp açın bilgisayarı arada bariz bir fark oluyor. Bu bilgisayarda oluyorsa telefona ne kalmış. Oyunlar-Programlar-Haber vs diye klasör olarak ayrıştırırsanız bekleme süresini de klasörlere bölmüş olursunuz ;)
 
Apit"

Apit"

Üye
sakın alma derim bende c7 var. çok pişman oldum!!!! nokia kendini bitirdi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt