Hep aynı muhabbetler

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

omaray

Üye
    Konu Sahibi
Hep aynı muhabbetler
Arkadaşlar hergün üç beş kez kontrol ediyorum siteyi inanın hep aynı muhabbetler dönüyor hiçbir yeni kayda değer bişi çıkmıyor şu telefonlara android yüklenmesi konusunda bişiler yapalım yoksa aynı konular aylarca dönüp dolaşacak. Saygılar.
 


fati144

fati144

Üye
Arkadaşlar hergün üç beş kez kontrol ediyorum siteyi inanın hep aynı muhabbetler dönüyor hiçbir yeni kayda değer bişi çıkmıyor şu telefonlara android yüklenmesi konusunda bişiler yapalım yoksa aynı konular aylarca dönüp dolaşacak. Saygılar.

aydın hocanın dedğine göre nerdeyse imkansızmış,çok zormuş! keşke öyle bi şansımız olsa bıktım usandım bu lanet badanın lanet temalarından :( ama bu telefonu uygulama hariç çok seviyorum.
 

ganster86

Üye
aydın hocanın dedğine göre nerdeyse imkansızmış,çok zormuş! keşke öyle bi şansımız olsa bıktım usandım bu lanet badanın lanet temalarından :( ama bu telefonu uygulama hariç çok seviyorum.
imkansız denen bişey yoktur yeterki isteyin 1 veya 2 sene sonra çalışırlarsa olabilir.
 
ozan2020

ozan2020

Üye
Android dön samsungggggg birak badanda iş yokkkkk
 
aydink_1903

aydink_1903

Üye
Android dön samsungggggg birak badanda iş yokkkkk
Bir sürü Android cihazı var Samsung un veya diğer firmaların, bu paraya bu donanımda Android cihaz yok tabii zira Samsung kendi işletim sistemini Google a para vermeden kullanıyor. 750 Liraya Galaxy Ace alabilirsiniz bu kadar Android aşkınız varsa ama düşük donanımda Android tam bir rezalet oluyor.

Kolay Gelsin
 

soserious

Üye
Bada da iş yok demişte sen bi önce 2.0 bekle , bak ondan sonra nasıl gelısmeye baslıyacak :)
 
eaagent

eaagent

Üye
Bada da iş yok demişte sen bi önce 2.0 bekle , bak ondan sonra nasıl gelısmeye baslıyacak :)
doğru söylemş arkadaş 2.0 ile herşey değişcek (umarız :D ) .
Benim korkum ya 2.0 lada bşey değişmezse :D güncelleme çkar yne böyle kalırsak :D
o yuzden samsung değlde gameloft fishlabs vb oyun yapımcılarına ümit bağladm ben ve şu symbiancıları çağrma olayına :D
 

soserious

Üye
doğru söylemş arkadaş 2.0 ile herşey değişcek (umarız :D ) .
Benim korkum ya 2.0 lada bşey değişmezse :D güncelleme çkar yne böyle kalırsak :D
o yuzden samsung değlde gameloft fishlabs vb oyun yapımcılarına ümit bağladm ben ve şu symbiancıları çağrma olayına :D

Kötü düşünceleri atalım iyiler bize kalsın :) Bir dusuncemde su , yeni badalı telefonlar cıkarmaya baslar ise samsung ( misal 2.0'ın yeni bir tel ile gelmesini bekliyorum) agırlık kazandırmaya baslar badaya.Böylece programcılardan daha cok oyun ve uygulama görebiliriz.( Umarım :) )
 
aydink_1903

aydink_1903

Üye
Bir kötü haber vereyim o zaman,

Büyük ihtimalle s8500 da hiç bir zaman baba Gameloft oyunları oynanamayacak. 1GB lık bir oyunu s8500 a şu haliyle yüklemek mümkün değildir. O yüzden artık Apps a Gameloft oyunu gelme durumu neredeyse bitmiştir. Sygic bazı Avrupa ülkeleri için çıkarmak istediği çok büyük haritalı uygulamaları için defalarca ret cevabı almıştır ve bu yüzden aylar önce çıkması gerekirken sadece 1-2 ülke için çıkabilmiştir.

Bada 2.0 da da bu durum değişmeyecek büyük ihtimalle yeni bir telefon çıkarsa 8GB dahili hafızalı olacak.

Kolay Gelsin
 
fati144

fati144

Üye
size birşey söleyem siz bada 2.0 bekliyorsunuz ama boşa çünkü gsmrenada tanıtılan bu telefona göre 5 para etmez bi telefonla geliyor 2.0 :(
 
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
bada 2.0 gelecek yeter artık yani
siz elinizin altındaki canavarların farkında değilsiniz herhalde
1 gb oyun çok rahat yüklenir panasonic 32 gb alın bakın nasıl yükleniyor
bu cihaza uğraşılsa çok rahat android herşey yüklenir sadece geliştiriciler bada 2.0 a şans vermek istiyorlar okadar.
 
mavrick

mavrick

Üye
Bir kötü haber vereyim o zaman,

Büyük ihtimalle s8500 da hiç bir zaman baba Gameloft oyunları oynanamayacak. 1GB lık bir oyunu s8500 a şu haliyle yüklemek mümkün değildir. O yüzden artık Apps a Gameloft oyunu gelme durumu neredeyse bitmiştir. Sygic bazı Avrupa ülkeleri için çıkarmak istediği çok büyük haritalı uygulamaları için defalarca ret cevabı almıştır ve bu yüzden aylar önce çıkması gerekirken sadece 1-2 ülke için çıkabilmiştir.

Bada 2.0 da da bu durum değişmeyecek büyük ihtimalle yeni bir telefon çıkarsa 8GB dahili hafızalı olacak.

Kolay Gelsin

1 gb lık oyunu çalıştıran bir tel çıkmadı dha piyasaya,o çıkana kadar biz wavelerden soğuruz zaten,ayrıca biz sygice de kalmadık daha farklı navigasyon proları (progorad rusların 3boyutlu navigasyon prosu sygice 1000 basar öyle diyim)var ve çoğalacak ,bada 2.0 nin wac uyumuluğuda cabası,birde ihtimal koymussun keslinlkte yok
 
ozan2020

ozan2020

Üye
bırakın yha bada böle sorunlu giderse türkiyede daha 1.2 kieste güncellenmiyo 2.0 diyosunuz yha :) ayrıcan donanım diyosunuz da androidn şimdiki çıkıcaklar çift çekircek nvia tegra 2 falan ;)
 
sonys119

sonys119

Üye
yaw bide bu badayı kötüleyenlere karşı savunan kesim sürekli bada 2 den bahsediyor babanızın hayrınamı yapıolar bada 2yi bukadar çok abarrtınz napıcaklar içine ne koyacaklar Telefonun maximum özelliği budur en fazla daha stabil edebilirler belki flashı geliştiriler oda yerin dibine batsın bukadar insanları paralarıyla rezil ettiler ve adamlar 15 gündür bada 1.2 sümüyle bizle dalga geçiyor(daha argo bişe derdim ama nese) hala bada 2 de bada 2 ......sabır
 
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
yaw bide bu badayı kötüleyenlere karşı savunan kesim sürekli bada 2 den bahsediyor babanızın hayrınamı yapıolar bada 2yi bukadar çok abarrtınz napıcaklar içine ne koyacaklar Telefonun maximum özelliği budur en fazla daha stabil edebilirler belki flashı geliştiriler oda yerin dibine batsın bukadar insanları paralarıyla rezil ettiler ve adamlar 15 gündür bada 1.2 sümüyle bizle dalga geçiyor(daha argo bişe derdim ama nese) hala bada 2 de bada 2 ......sabır

sat o zman aldıysan beğenmiyorsan teli sadece şunu söyleyeyim tegra 2 ne zaman çıktı haberiniz yok herhalde s8500 s8530 dan sonra bilip bilmeden konuşup ağzımı açtırmayın
 
mavrick

mavrick

Üye
yaw bide bu badayı kötüleyenlere karşı savunan kesim sürekli bada 2 den bahsediyor babanızın hayrınamı yapıolar bada 2yi bukadar çok abarrtınz napıcaklar içine ne koyacaklar Telefonun maximum özelliği budur en fazla daha stabil edebilirler belki flashı geliştiriler oda yerin dibine batsın bukadar insanları paralarıyla rezil ettiler ve adamlar 15 gündür bada 1.2 sümüyle bizle dalga geçiyor(daha argo bişe derdim ama nese) hala bada 2 de bada 2 ......sabır


kardeşim bada yı seven adam daha nasıl severim diye alternatif arar sevmiyen adam senin gibi söver,beğenmiyosan satarsın telefonu,samsung guncelleme konusunda kötü tamamda yani biz teli alırken bunları belirtcek hali yok,ya n8 gibi durmadan kitlenen açılmayn bir telin olsa ne yapcan
 
fati144

fati144

Üye
sat o zman aldıysan beğenmiyorsan teli sadece şunu söyleyeyim tegra 2 ne zaman çıktı haberiniz yok herhalde s8500 s8530 dan sonra bilip bilmeden konuşup ağzımı açtırmayın

yaa arkadaşım lütfen bu beğenmiyorsan sat lafını bırakalım. tabiki eleştirilecek birşey varsa elşeştirmek gerek. birde ben bu teli 1060 tl ye aldım şimdi satsam anca 500 taş çatlasın 600 verirler oda zor. yani ebn azında video çekmek ve video izlemek için bari kullanılır. ama tabiki skype,skyfire,iostaki gibi bir chatli facebook olursa benim bütün ihtiyaçlarımı karşılıyor.
 
ozan2020

ozan2020

Üye
yha eet telefonun özellikleri belli 2.0 resim falan dalga yapar o kadar yani
 
sonys119

sonys119

Üye


sat o zman aldıysan beğenmiyorsan teli sadece şunu söyleyeyim tegra 2 ne zaman çıktı haberiniz yok herhalde s8500 s8530 dan sonra bilip bilmeden konuşup ağzımı açtırmayın

anlayıp anlamadn konuşma ağzını açsan nolacak la manyak manyak kelimeler kurmayın sendenmi korkacam bi telefon konusunda tartışmayı bile yapamıosunuz okadar sülük bi yaşamınız var neymiş beğenmiosam satacakmışım sanamı soracam satıp satmıyacağımı dengesiz ben diorumki telefondan Beklentiniz nedir daha ne bekliosunuz waweden diorum hatta anlayabilen için waweden yana bi tutum sergiliom diorum adamın tekide yazmış güncellemeden felan memnun deilsen felan yok n8 gibi kitlenecekmişde iyimi olacakmış la gidin belanızı başkasından bulun:bann:
 
mavrick

mavrick

Üye
yaa arkadaşım lütfen bu beğenmiyorsan sat lafını bırakalım. tabiki eleştirilecek birşey varsa elşeştirmek gerek. birde ben bu teli 1060 tl ye aldım şimdi satsam anca 500 taş çatlasın 600 verirler oda zor. yani ebn azında video çekmek ve video izlemek için bari kullanılır. ama tabiki skype,skyfire,iostaki gibi bir chatli facebook olursa benim bütün ihtiyaçlarımı karşılıyor.

chatli facebook hub premiumda var.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt