Arkadaşlar hergün üç beş kez kontrol ediyorum siteyi inanın hep aynı muhabbetler dönüyor hiçbir yeni kayda değer bişi çıkmıyor şu telefonlara android yüklenmesi konusunda bişiler yapalım yoksa aynı konular aylarca dönüp dolaşacak. Saygılar.
ama bu telefonu uygulama hariç çok seviyorum.imkansız denen bişey yoktur yeterki isteyin 1 veya 2 sene sonra çalışırlarsa olabilir.aydın hocanın dedğine göre nerdeyse imkansızmış,çok zormuş! keşke öyle bi şansımız olsa bıktım usandım bu lanet badanın lanet temalarındanama bu telefonu uygulama hariç çok seviyorum.
Bir sürü Android cihazı var Samsung un veya diğer firmaların, bu paraya bu donanımda Android cihaz yok tabii zira Samsung kendi işletim sistemini Google a para vermeden kullanıyor. 750 Liraya Galaxy Ace alabilirsiniz bu kadar Android aşkınız varsa ama düşük donanımda Android tam bir rezalet oluyor.Android dön samsungggggg birak badanda iş yokkkkk
doğru söylemş arkadaş 2.0 ile herşey değişcek (umarızBada da iş yok demişte sen bi önce 2.0 bekle , bak ondan sonra nasıl gelısmeye baslıyacak![]()
) .
güncelleme çkar yne böyle kalırsak

doğru söylemş arkadaş 2.0 ile herşey değişcek (umarız) .
Benim korkum ya 2.0 lada bşey değişmezsegüncelleme çkar yne böyle kalırsak
![]()
o yuzden samsung değlde gameloft fishlabs vb oyun yapımcılarına ümit bağladm ben ve şu symbiancıları çağrma olayına![]()
Bir dusuncemde su , yeni badalı telefonlar cıkarmaya baslar ise samsung ( misal 2.0'ın yeni bir tel ile gelmesini bekliyorum) agırlık kazandırmaya baslar badaya.Böylece programcılardan daha cok oyun ve uygulama görebiliriz.( Umarım
)Bir kötü haber vereyim o zaman,
Büyük ihtimalle s8500 da hiç bir zaman baba Gameloft oyunları oynanamayacak. 1GB lık bir oyunu s8500 a şu haliyle yüklemek mümkün değildir. O yüzden artık Apps a Gameloft oyunu gelme durumu neredeyse bitmiştir. Sygic bazı Avrupa ülkeleri için çıkarmak istediği çok büyük haritalı uygulamaları için defalarca ret cevabı almıştır ve bu yüzden aylar önce çıkması gerekirken sadece 1-2 ülke için çıkabilmiştir.
Bada 2.0 da da bu durum değişmeyecek büyük ihtimalle yeni bir telefon çıkarsa 8GB dahili hafızalı olacak.
Kolay Gelsin
yaw bide bu badayı kötüleyenlere karşı savunan kesim sürekli bada 2 den bahsediyor babanızın hayrınamı yapıolar bada 2yi bukadar çok abarrtınz napıcaklar içine ne koyacaklar Telefonun maximum özelliği budur en fazla daha stabil edebilirler belki flashı geliştiriler oda yerin dibine batsın bukadar insanları paralarıyla rezil ettiler ve adamlar 15 gündür bada 1.2 sümüyle bizle dalga geçiyor(daha argo bişe derdim ama nese) hala bada 2 de bada 2 ......sabır
yaw bide bu badayı kötüleyenlere karşı savunan kesim sürekli bada 2 den bahsediyor babanızın hayrınamı yapıolar bada 2yi bukadar çok abarrtınz napıcaklar içine ne koyacaklar Telefonun maximum özelliği budur en fazla daha stabil edebilirler belki flashı geliştiriler oda yerin dibine batsın bukadar insanları paralarıyla rezil ettiler ve adamlar 15 gündür bada 1.2 sümüyle bizle dalga geçiyor(daha argo bişe derdim ama nese) hala bada 2 de bada 2 ......sabır
sat o zman aldıysan beğenmiyorsan teli sadece şunu söyleyeyim tegra 2 ne zaman çıktı haberiniz yok herhalde s8500 s8530 dan sonra bilip bilmeden konuşup ağzımı açtırmayın
sat o zman aldıysan beğenmiyorsan teli sadece şunu söyleyeyim tegra 2 ne zaman çıktı haberiniz yok herhalde s8500 s8530 dan sonra bilip bilmeden konuşup ağzımı açtırmayın

yaa arkadaşım lütfen bu beğenmiyorsan sat lafını bırakalım. tabiki eleştirilecek birşey varsa elşeştirmek gerek. birde ben bu teli 1060 tl ye aldım şimdi satsam anca 500 taş çatlasın 600 verirler oda zor. yani ebn azında video çekmek ve video izlemek için bari kullanılır. ama tabiki skype,skyfire,iostaki gibi bir chatli facebook olursa benim bütün ihtiyaçlarımı karşılıyor.
