Samsung, Symbiana Kucak Açtı!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

dla11

Üye
    Konu Sahibi
Samsung, Symbiana Kucak Açtı!

symbian kullananları üzecek bir haber samsung eğer amacına ulaşırsa nokiayayı derinden sarsabilir.
ayrıca samsung symbian geliştiricilere 15 dk da pro yazmayı vaat ediyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: orcusss


blackbird48

blackbird48

Üye
resmi bir açıklama değil
 
webplayer

webplayer

Üye
Bahane üretmeyin arkadaşlar, resmi bir açıklamaya gerek yok zaten. Teklif, geliştiricilere e-mail şeklinde gönderilmiş. bunu sana bana resmi olarak açıklamasına ne gerek var adamların? Gerekli kişilere e-mail ile iletmişler işte.
Lanet olsun Nokia!...
 
AYNA

AYNA

Üye
vıııy vııyy nokia..:off:
 
webplayer

webplayer

Üye
vıııy vııyy nokia..:off:

Kardeşim sen en iyisi N8 alma ciddiyim bak bekledin bu kadar 5 ay oldu telefon çıkalı, başka telefon önermek de içimden gelmiyor, bekle bakalım biraz eli yüzü düzgün bir model çıkar belki onu alırsın...
 
AYNA

AYNA

Üye
Kardeşim sen en iyisi N8 alma ciddiyim bak bekledin bu kadar 5 ay oldu telefon çıkalı, başka telefon önermek de içimden gelmiyor, bekle bakalım biraz eli yüzü düzgün bir model çıkar belki onu alırsın...

bi yönden doğru söylüyorsun ama n8'den iyi bir telefon yok şuanda! yeni model çıksada türkiyeye gelecekte ohhoo hooo n8 zor geliyor türkiyeye.izmirde bulamıyorum geçen gün kipada buldum tam alcam 10 tane felan vardı hepsi mavi.3 kipa var izmirde hepsini arattırdım hepside mavi.başka yerlerdede zeytin yeşili buldum 1 tane siyah bulamadım alayım.
bi yöndende symbiana destek azalıyor bende diğer işletim sistemlerini sevmiyorum ne olacak bilmiyorum yani..
sitede samsungmania varya weve wave diyo bende merak ettim wave 2 ye baktım yakından denk geldi çok kaba büyük geldi ya..n8 gibi biraz ufak olcak elde rahat olsun diye..
 

dla11

Üye
    Konu Sahibi
bi yönden doğru söylüyorsun ama n8'den iyi bir telefon yok şuanda! yeni model çıksada türkiyeye gelecekte ohhoo hooo n8 zor geliyor türkiyeye.izmirde bulamıyorum geçen gün kipada buldum tam alcam 10 tane felan vardı hepsi mavi.3 kipa var izmirde hepsini arattırdım hepside mavi.başka yerlerdede zeytin yeşili buldum 1 tane siyah bulamadım alayım.
bi yöndende symbiana destek azalıyor bende diğer işletim sistemlerini sevmiyorum ne olacak bilmiyorum yani..
sitede samsungmania varya weve wave diyo bende merak ettim wave 2 ye baktım yakından denk geldi çok kaba büyük geldi ya..n8 gibi biraz ufak olcak elde rahat olsun diye..
sen galaksi 2 yi duymadınmı?
heralde duymadın n8 den iyi telefon yok diyorsun?
 
AYNA

AYNA

Üye
yalan yanlış konusmayalım sen galaksi 2 yi duymadınmı?
heralde duymadın n8 den iyi telefon yok diyorsun?

kişisel tercih arkadaşım bana göre yok..
galaxy 2 nin kamerası kaç?
hdmı çıkışı var mı?
usb veya wireless klacvye bağlanıyor mu?
her video uzantısını destekliyor mu?
alfasayısal tuş takımı var mı?
xenon flash var mı?
hangileri mevcut galaxy 2 de?

benim için bunlar önemli?
 

dla11

Üye
    Konu Sahibi
kişisel tercih arkadaşım bana göre yok..
galaxy 2 nin kamerası kaç?
hdmı çıkışı var mı?
usb veya wireless klacvye bağlanıyor mu?
:ehe:ehe:ehe git bi googledan özelliklerine bak galaksi 2 nin.
 
AYNA

AYNA

Üye
:ehe:ehe:ehe git bi googledan özelliklerine bak galaksi 2 nin.

baktım 8 mp kamera diyo.led flash diyo.


hdmı çıkışı var mı?
usb veya wireless klacvye bağlanıyor mu?
her video uzantısını destekliyor mu?
alfasayısal tuş takımı var mı?
xenon flash var mı?

benim için bunlar önemli bunlar yoksa en iyi telefon n8 dir benim için yani.
 

muratcan1905

Üye
bi yönden doğru söylüyorsun ama n8'den iyi bir telefon yok şuanda! yeni model çıksada türkiyeye gelecekte ohhoo hooo n8 zor geliyor türkiyeye.izmirde bulamıyorum geçen gün kipada buldum tam alcam 10 tane felan vardı hepsi mavi.3 kipa var izmirde hepsini arattırdım hepside mavi.başka yerlerdede zeytin yeşili buldum 1 tane siyah bulamadım alayım.
bi yöndende symbiana destek azalıyor bende diğer işletim sistemlerini sevmiyorum ne olacak bilmiyorum yani..
sitede samsungmania varya weve wave diyo bende merak ettim wave 2 ye baktım yakından denk geldi çok kaba büyük geldi ya..n8 gibi biraz ufak olcak elde rahat olsun diye..

bencede bekle öyle al derim.
ayrıca n8 den iyi telefon yok demişsin bu kesinlikle yanlış harika telefonlar var onların yanında n8 ortalama kalıyor.
samsung galaxy s 2 ye bak derim muhteşem
lg optimus 3d ye de bak derim ekranı 3d çift kamera sayesinde 3d 720 p 2d 1080 p çekiyor
galaxy s 2 aynı zamanda super amoled plus ekran kullanıyor n8 amoled yani onun 2 kat üstünü kullanıyor
HTC modellerine de bak derim ramleri çok iyi oluyor n8 de resim düzenlerken ram yetersiz hatası almaktan bıktım.
symbian demişsin ama artık ben olsam symbian almazdım symbian bitti artık kim ne derse desin bir o yana bir bu yana gider artık nokia düzenli olarak kullanmadığı sürece nokianın geri plana attığı şeye yazılımcılar neden yazılım çıkarsın birde öyle düşün birde akıllı telefon istiyorsan symbian alınmaz akıllı kısmı symbian a pek uymuyor android al derim ios çok kısıtlayıcı uygulama sayısı herkesin üstünde ancak kısıtlama çok fazla en mantıklısı android al derim hatta galaxy s 2 al derim ben şuan alcak olsam önce lg optimus 3d ye bakarım sonra galaxy s 2 ye bakarım
google a
lg optimus 3d galaxy s 2
yaz ve chip teki karşılaştırmayı oku kendin karar ver birde onu okuduktan sonra n8 in özelliklerine bak fikrin netleşecektir.
nokia en iyisidir ön yargısını aşmak lazım çünkü böyle bir şey yok
ayrıca galaxy s 2 nin ön kamerası 2 mp normalde vga olur ve 1.3 mp olur ama galaxy s 2 2 mp gerçekten harika özellikleri var 3d diyorsan optimus 3d ekran kalitesi diyorsan galaxy s 2 ama galaxy s 2 biraz daha önde gibi zaten ekranıyla n8 i karşılaştırma bile n8 le alakası yok resmine bakman bile yeter
 

dla11

Üye
    Konu Sahibi
baktım 8 mp kamera diyo.led flash diyo.


hdmı çıkışı var mı?
usb veya wireless klacvye bağlanıyor mu?
her video uzantısını destekliyor mu?
alfasayısal tuş takımı var mı?
xenon flash var mı?

benim için bunlar önemli bunlar yoksa en iyi telefon n8 dir benim için yani.
ya sen teknolojiden anlamıyorsun yada n8 den baska telefon görmemişsin.
bak oku
4.3 inç Super AMOLED plus ekran, 1280 x 720 piksel çözünürlük.
ARM Cortex A9 (Orion) Çift Çekirdekli (dual-core) İşlemci
Tegra 2 grafik.
1 GB RAM, 4 GB Dahili Hafıza
32 GB Hafıza Kartıyla birlikte
8 MP Kamera, Video Çekimi 1080p
Android 2.3
bunlar yeterlimi sana?
 
AYNA

AYNA

Üye
bencede bekle öyle al derim.
ayrıca n8 den iyi telefon yok demişsin bu kesinlikle yanlış harika telefonlar var onların yanında n8 ortalama kalıyor.
samsung galaxy s 2 ye bak derim muhteşem
lg optimus 3d ye de bak derim ekranı 3d çift kamera sayesinde 3d 720 p 2d 1080 p çekiyor
galaxy s 2 aynı zamanda super amoled plus ekran kullanıyor n8 amoled yani onun 2 kat üstünü kullanıyor
HTC modellerine de bak derim ramleri çok iyi oluyor n8 de resim düzenlerken ram yetersiz hatası almaktan bıktım.
symbian demişsin ama artık ben olsam symbian almazdım symbian bitti artık kim ne derse desin bir o yana bir bu yana gider artık nokia düzenli olarak kullanmadığı sürece nokianın geri plana attığı şeye yazılımcılar neden yazılım çıkarsın birde öyle düşün birde akıllı telefon istiyorsan symbian alınmaz akıllı kısmı symbian a pek uymuyor android al derim ios çok kısıtlayıcı uygulama sayısı herkesin üstünde ancak kısıtlama çok fazla en mantıklısı android al derim hatta galaxy s 2 al derim ben şuan alcak olsam önce lg optimus 3d ye bakarım sonra galaxy s 2 ye bakarım
google a
lg optimus 3d galaxy s 2
yaz ve chip teki karşılaştırmayı oku kendin karar ver birde onu okuduktan sonra n8 in özelliklerine bak fikrin netleşecektir.
nokia en iyisidir ön yargısını aşmak lazım çünkü böyle bir şey yok

ben n8 en iyi derken kendi fikrim olarak söyledim benim ihtiyaçlarım doğrultusunda en iyi.
lg optimusa 3d ye baktım videolarını izledim evet güzel ama ihtiyaçlarımı karşılamadıktan sonra 3d çekse ne olacak? mesela ban çok mesajlaşan birisiyim querty klavyeyle dışarda yazamıyorum ufak ufak kalıyor nokianın alfasayısal tuş takımı bu yönden bu sorunumu çözüyor.birde telefonda çok video izlerim n8 de uzantıları desteklediğinden dolayı ihtiyacımı görüyor ve usb bağlanması tamamen hoşuma gidiyor ve xenon flashı sayesinde gece çekimi yapabilirim mesela.ama galaxy 2 de led flash yetersiz ve 8mp kamera.lg optimus ise 3d çekim ama bun a ihtiyacım yok benim.ekrnaındaki üç boyutlu şekillerede bakyım güzel hoş ama android şu anlattığım ihtiyaçlarımı karşılasa alırım aslında ama karşılamıyor malesef :(

--------------- Ekleme ---------------

ya sen teknolojiden anlamıyorsun yada n8 den baska telefon görmemişsin.
bak oku
4.3 inç Super AMOLED plus ekran, 1280 x 720 piksel çözünürlük.
ARM Cortex A9 (Orion) Çift Çekirdekli (dual-core) İşlemci
Tegra 2
1 GB RAM, 4 GB Dahili Hafıza
32 GB Hafıza Kartıyla birlikte
8 MP Kamera, Video Çekimi 1080p
Android 2.3
bunlar yeterlimi sana?

tamam kardeş özellikleri çok iyi ama benim ihtiyaçlarıma göre en iyi telefon n8.ben rahat mesaj yazamadıktan sonra gece zifiri karanlıkta foto çekemedikten sonra her attığım videoyu izleyemedikten sonra bu kadar özellik benim için önemli değil.androidde alfasayısal klavye var mı videolarada baktım bulamadım ben? çoğu vaktimde mesajlaşıyorum ben çünkü querty ilede hiç rahat yazamıyorum dışarda hareket halindeyken özellikle..

--------------- Ekleme ---------------

galaxy 2 nin videolarına bakıyorum şuanda..
 

muratcan1905

Üye
n8 i kamerası için alıyorsan benim gibi büyük hayal kırıklığına uğrarsın buda yetmezmiş gibi photoshop tarzı uygulamaları ram yetersizliğinden dolayı açamazsın resimdeki gölgeleri silmek için bile teli açıp kapayarak ram temizlemek zorunda kalırsın. bu da yetmez resim çekerken her yer sisli görünür video çekerken saçma sapan parlamalar oluşur ne olduğu belirsiz minik noktalar oluşur vs bir sürü şey bence n8 i kamera olarak kullanmak için alıyorsan büyük hata yaparsın
heleki gece video çekme imkanın zaten yok.


android hangi ihtiyacını karşılayamıyor anlamadım iostan sonra en çok uygulama androidde ve uygulamaların %68 i bedava artık gerisini düşün ovide bu bedava uygulama %38 36 küsürlerde
şahsen ben alırken bu microsoft anlaşması yapılmış olsa kesinlikle almazdım artık.
xenon flash güzel ancak dediğim gibi kamerada ciddi mühendislik hataları var yok diyen arkadaşlar var ancak onlar bence değişik koşullarda video ve ya resim çekerlerse sorunları görebilirler.
8 mp de oldukça yeterli bence zaten sürekli resim çekeceğinide düşünmüyorum xenon flashta birtek resimde zaten videoda gene hayır yok.
zaten resime o kadar önem veriyorsan lg optimus 3d al 3d çekim özelliği var bir telefondan daha fazla ne bekleyebilirsin ki zaten birde ikisininde işlemcisi 2 çekirdek

ayrıca ikisisnde de hdmı var
alfanumerik tuş takımı demişsin tabii ki ihtiyaçlar farklıdır ancak şunu düşünmelisin bu telefonu alınca en az 2 3 sene kullanırsın büyük ihtimal hatta belki daha uzun böyle bir durumda alfanumerik tuş takımı mı yoksa çift çekirdekli işlemci 1ghz hız super amoled plus ekran mı
 
AYNA

AYNA

Üye
ozaman ben bi samsung galaxy s2 ve lg optimus 3d yi bir araştırayım..
androidde şu klavye var mı yüklemek mümkün mü?



birde video uzantısı olarak ne çalıştırıyor?
 

muratcan1905

Üye
ozaman ben bi samsung galaxy s2 ve lg optimus 3d yi bir araştırayım..
androidde şu klavye var mı yüklemek mümkün mü?



birde video uzantısı olarak ne çalıştırıyor?

video uzantısı pekte önemli değil bence dönüştürebilirsin ki bence pek çok şeyide sorunsuz destekliyordur.
ramide 1 gb miş bu arada unutmadan söyliyim 256 kesinlikle yetersiz eğer resimle uğraşıyorsan.
ekranda 4.3'' bence büyük olması daha iyi film vs daha iyi izlenir diye düşünüyorum çözünürlüğüde daha fazla
resim kalitesinide fark edemezsin diye düşünüyorum telefon üzerinde hatta galaxy s 2 ninki n8 den daha kaliteli gözükür sebebide super amoled plus örneğin iphone 4 kamerasıyla n8 kamerası arasında mp olarak çok fark var ancak iphone 4 resimleri daha kaliteli gözüküyor sebep retina display screem aynı mantık bu yüzden galaxy s 2 nin resim kalitesi daha iyi olacaktır n8 üzerinden pc ye ve ya monitöre atmadan kaliteyi görmen zor
 

erkara_64

kardeşim tamam şu bulunduğumuz süre içinde N8 den üstün cihazlar var ama neden at gözlükleriyle yada fanatik bir uslubla cevap veriyorsunuz...N8 çıktığında LG 3D veya GALAXY S2 varmıydı piyasada yada türkiyede varda biz mi almadık varsa satış yapılan bir yeri hemen N8 i satıp bunu alacağım...o zaman ıphone 5 ile galaxy s2 kıyaslayında görelim sizleri:) ıphone 5 de satışa başlamadıya henüz o bakımdan...Bana deseniz ki E7 de çıkmadı ama hala 256 ram sonuna kadar nokia yı kötülerim o konuda imzamı atarım...ama 6 ay önce çıkmış bir cihazla daha satışa çıkmamış cihazları karşılaştırmak bence mantıksız...ama herkesin yorumunada saygı duyuyorum..

n8 in karşılaştırılacağı cihazlarlar ıphone 4 ve galaxy s dir..wave yi saymıyorum bile:)
kısacası arkadaşın sormak istediği bu 2 cihaz içinde bunları yapabilen varmı olacaktı?
şimdi sen neden fanatiklik yapıyorsun diyecekler; çünkü şu anda kullandığım cihaz n8 ve şu anda satışta olupta bu cihaz kadar üstün bir cihaz yok yazılım demeyin onu da çözecek nokia...he bana derseniz ki 6 ay sonra nokia alırmısın tamamen windows 7 ye gectiği takdirde asla bir daha nokia almıyacağım...ben saymbian için n8 aldım yoksa galaxy s yada yada ıphone alabilirdim...hatta güncellemelerle düzelmez ise cihaz derhal satıp lg yada s2 geldiğinde onlardan alacağım...
 
AмσηR@

AмσηR@

Üye
konu amacından sapmıs durumda.
--
nokia bana göre 1 veya en fazla 2 sene daha symbiana destek verir sonra unutur gider. symbian yazanlarda bada için yazmaya başlar ve symbian tarihin sayfalarında yer alır.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt