Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
bu versiyonu nerden bulabilirm yardımcı olabilrmisiniz pls
ben bulmıyorumda
carlos3x
Üye
kardeş pc in varsa nokia pc suit yukle, bu programı açtıktan sonra versiyon yükseltme ikonu var en altta, program seni yönlendirecektir. pc suiti nokianın sitesinden indirebilirsin. kolaygelsin
ç.ç.iso
Üye
sagol eyvallah
hgbhgb
Üye
benimki en son yazılım olarak v 4.0750.31.2.1 i görüyor ama. ne yapmalıyım
ayaz759
Üye
bu sürümü kulanan varmı bari iyimi özellikleri nasıl inşallah sorunsuzdur....
battalgazi16
Üye
sağol emeğine sağlık
hakan_0001
Üye
ya kardeş son versiyon diyorsunda güncelliyorum son olarak 4.0839.42.2.1 hep bunu buluyor ben zaten bunu kullanıyorum yükseltmeyi nasıl yapacağız ayrıntılı anlatırsan çok sevinirim
ya kardeş son versiyon diyorsunda güncelliyorum son olarak 4.0839.42.2.1 hep bunu buluyor ben zaten bunu kullanıyorum yükseltmeyi nasıl yapacağız ayrıntılı anlatırsan çok sevinirim
kardeş şaka yapmıyon değil mi konuya baksana 2008e ait senin versiyonun son versiyon..V839.'la başlayan....versiyonu düşürenmezsin...zaten düşürmek de istemezsin...şuan için bir üst sürüm yok zaten çıkacağını sanmam...bende teli değiştirmeyi düşünüyorum...
ya kardeş son versiyon diyorsunda güncelliyorum son olarak 4.0839.42.2.1 hep bunu buluyor ben zaten bunu kullanıyorum yükseltmeyi nasıl yapacağız ayrıntılı anlatırsan çok sevinirim