Worms 2011 Armageddon (S60v5 Nokia 5800 N97 360x640)(ML)

Sponsorlu Bağlantılar

Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Worms 2011 Armageddon (S60v5 Nokia 5800 N97 360x640)(ML)
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: osmankalan, baronsavas, dust61 ve 31 diğerleri


Chicago Made

Chicago Made

Üye
Çok teşekkurler.Smackdown vs raw 2011 i de bulman dilegiyle
 
volkan1497

volkan1497

Üye
:tşk: güzel oyun
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
eline saglık abi
 
By_Casparov

By_Casparov

Üye
teşekkurler
 

Deleted.

Üye
tesekkürler
 

zgrdmrcn

Üye
ya nası açılcak bu bilmem kaç tane dosya var burda tek java olarak atsanıza yaw :naughty:
 
unalresul

unalresul

Üye
teşekkürler
 
seksen3

seksen3

Üye
Teşekkürler eline sağlık
 
numan.tr

numan.tr

Üye
ellerine sağlık
 
Hooligan™

Hooligan™

Üye
teşekkürler
 
~HaDeS~

~HaDeS~

Üye
Tşklerrrrrrrrrrr
 

nihatorak

Üye
S.A Nadir kardeş ben oyunu indirdim pcye ama dosya içinde bi sürü dosya var hangisini atıcam bilemedim dosyanın hepsini attım ama telde gene yükleyemedim nasıl yükleyiceğimi anlatırsan çok sevinirim
 

juba08

Üye
sağol 2008 in ekranı kötüydü bu iyidir umarım
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
S.A Nadir kardeş ben oyunu indirdim pcye ama dosya içinde bi sürü dosya var hangisini atıcam bilemedim dosyanın hepsini attım ama telde gene yükleyemedim nasıl yükleyiceğimi anlatırsan çok sevinirim
indirdiğin dosyayı hiç açmadan tele gönder kur,açmadan kuracaksın..
 
[H]ouse

[H]ouse

Üye
Teşekkürler :)
 

feramuz190

Üye
her aradım oyun var emeğinize sağlık Her ne kadar oyun yapamasakda beleşe yerleşmek güzel :)

--------------- Ekleme ---------------

Kardeş oyunu açarken bir siyah ekranda Sari yazi geliyor ve öle kalıyor This game only Bişeler diyo back fln bir yardımcı olursan

--------------- Ekleme ---------------

Nadir kardeş bende oyun açılmıyor yukledim herşey tmm oyun açıyorum siyah ekranda Sarı renkli yazi geliyor bir şeyler yazyo ama oyun gelmiyor ardından öle bekliyor yardımcı olursanız sevinirm
 


Üst Alt