taha519
Üye
itunes uygulamaları siliyor
Merhaba arkadaşlar.İphone 3g kullanıyorum.Alet pc ye bağladığım zaman senkronize ediyor ve telefonda ne var ne yok siliyor.Ne müzik ne uygulama ne zil sesi.Herşeyi siliveriyor.B ton ücretli uygulamam gitti.Bunun önüne nasıl geçebiliriz.Yardımcı olurmusunuz?
Teşekkürler..
Teşekkürler..
