ben seli84 tekrar aranızdayım...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Ben tanıyorum, çok da iyi biliyorum seni ve senden öncesini..Sen de beni tanırsın 35caldion zamanlarımı..
Benim ortağım kısmen doğru söylemiş.Gidecek yer kalmayınca..Neyse uzatmayalım ki gelişin güzel olsun
Hoşgeldin diyelim,kalıcı olursun umarız 2-3 sene ara vermeden.
 


grafikseli 84

grafikseli 84

Üye
    Konu Sahibi
maxi yüzünden işten atılmıştım çok takılıyorum diye :)
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
Gidecek başka yer kalmayınca mecburen tabii ... Hoş gelirsin umarım

Ilgimi çekme, biliyorum herkesi ben ...

Eski nickım yok, ben hep benim ...

enes sen herlesi böyle yargılarmısın gereksiz yere burda ozan abi arkadaşın banını açtıysa saygısından açmıştır senin yada bi başkasını tabi genelliklede mod olanlanarın bu tür yorumlarına yapması ne kadar gerekli acaba
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
maxi yüzünden işten atılmıştım çok takılıyorum diye :)
Doğrudur,ben aksi bir şey söylemedim,yargılamadım seni Maxicep' aleyhine bir şey yaptın diye.
Sadece diğer site kapanınca buraya döndün onu kastettim.Yoksa tanıyorum,zamanında da şimdiki gibi aramız iyi idi:)
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Hoşgeldin seli84.
 
grafikseli 84

grafikseli 84

Üye
    Konu Sahibi
Doğrudur,ben aksi bir şey söylemedim,yargılamadım seni Maxicep' aleyhine bir şey yaptın diye.
Sadece diğer site kapanınca buraya döndün onu kastettim.Yoksa tanıyorum,zamanında da şimdiki gibi aramız iyi idi:)
biliyorum ban sebebinide yazdım... diğer siteye gelince herkesin malumu kapandı... son zamanlarda orayada çok sık uğramadım... ve banlanmamın sebebi de o siteydi.... her neyse gereksiz yorum yapmayın yeter benim için...aramız ii bir sorun çıkmazsa...
Hoşgeldin seli84.
canııııııımmmm hoşbulduk nasılsın imzasına hasret kaldığım :)
 
Aziz™

Aziz™

Üye
hoşgeldiniz tekrar:)
 
grafikseli 84

grafikseli 84

Üye
    Konu Sahibi
hoşbuldık ayrıca avatardaki o kızı yerim ben
 
grafikseli 84

grafikseli 84

Üye
    Konu Sahibi
:) maşallah nasıl bir şeydir bu ya maşallah
 
grafikseli 84

grafikseli 84

Üye
    Konu Sahibi
:) iyiyim vallahi sizleri sormalı...
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Bende için değişen bir şey yok. Ama Maxicep baya büyüyüp gelişti sen görmeyeli.
 
grafikseli 84

grafikseli 84

Üye
    Konu Sahibi
farkettim... arada başka üyelikle girip izledim :)
ozan duymasın :)
şaka bir yana baktığım he üyelikten ozanın haberi var
 
63 mustafa

63 mustafa

Üye
Abla hoşgelmişsin bende yeni katıldım maxi ailesin tekrar hoşgeldin
 
hakan.c

hakan.c

Üye
tekrar hoşgeldin o zmn :)
 
Mertolozzi

Mertolozzi

Üye
Hoşgeldin :)
 
.eRCaN.

.eRCaN.

Üye
Tekrar hoşgeldiniz :)
 
_SiyabeNd_

_SiyabeNd_

Üye
Tekrar hoşgeldin :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt