Gidecek başka yer kalmayınca mecburen tabii ... Hoş gelirsin umarım
Ilgimi çekme, biliyorum herkesi ben ...
Eski nickım yok, ben hep benim ...
Doğrudur,ben aksi bir şey söylemedim,yargılamadım seni Maxicep' aleyhine bir şey yaptın diye.maxi yüzünden işten atılmıştım çok takılıyorum diye![]()

biliyorum ban sebebinide yazdım... diğer siteye gelince herkesin malumu kapandı... son zamanlarda orayada çok sık uğramadım... ve banlanmamın sebebi de o siteydi.... her neyse gereksiz yorum yapmayın yeter benim için...aramız ii bir sorun çıkmazsa...Doğrudur,ben aksi bir şey söylemedim,yargılamadım seni Maxicep' aleyhine bir şey yaptın diye.
Sadece diğer site kapanınca buraya döndün onu kastettim.Yoksa tanıyorum,zamanında da şimdiki gibi aramız iyi idi![]()
canııııııımmmm hoşbulduk nasılsın imzasına hasret kaldığımHoşgeldin seli84.

hoşbuldık ayrıca avatardaki o kızı yerim ben

İyiyim sağol selicanııııııımmmm hoşbulduk nasılsın imzasına hasret kaldığım![]()
Sen nasılsın görmeyeli? Abla hoşgelmişsin bende yeni katıldım maxi ailesin tekrar hoşgeldin
tekrar hoşgeldin o zmn![]()
Hoşgeldin![]()
teşekkürler_є_®_¢_α_N_™;3234480' Alıntı:Tekrar hoşgeldiniz![]()
