Uyumayanlar içeri.yoklama var

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
buketcik

buketcik

Üye
    Konu Sahibi
Uyumayanlar içeri.yoklama var
kaç kişi uyumuyor uyumayanlar kim.YOKLAMA VAR:aha:

--------------- Ekleme ---------------

herkesler uyumuş yahu.gecekuşu gibi ayaktayım.gün yani başlıyor benim için hadi kalkıınnn:kop:
 


Revengeful

Emekli Yönetici
:hmmm
 

Revengeful

Emekli Yönetici
ben uyumam ki.. gece yi severim ben
 
buketcik

buketcik

Üye
    Konu Sahibi
sabah erken burdasın gece burdasın
ne acayipsin sen :aha:
serumlamı besleniyosun sorması ayıptır.
yemekdemi yemezsin sen.
sen ve benden başka kimse yok herhalde konulara yazan yok okuyan yok nerde bu millet ya.
 

Revengeful

Emekli Yönetici
gerektiğinde yazıyorum.. Sayfayı yeniliyorum o kadar.. Telefondan giriyorum ben
 
Samsun55''

Samsun55''

Üye
:horse:
 

filozofurkan

Üye
uyumayan daha çok vardır :))
 

Revengeful

Emekli Yönetici
:hmmm
 
buketcik

buketcik

Üye
    Konu Sahibi
uyucam ben göslerim kapanıyor mıyyy:bye2:
 
Samsun55''

Samsun55''

Üye
:haha:
 
buketcik

buketcik

Üye
    Konu Sahibi
çok sakin ama .hareket yok.üyeler uyuşmuş gibi napıyım.
 

Starsley

Slm
 
Samsun55''

Samsun55''

Üye
:naughty:
 

OğuzcanAbi

Üye
dün bu konuya yazanların hiçbiri şimdi yok :D
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
bende buradayım ama şimdilik...bilgisayar çöktü nisanın 20.gününe kadar pek buralarda olamayacağım.bunuda telefondan yazıyorum.olabildiğince online olmaya çalışacagim.umarım daha erken düzeltirim problemi.:)
 

Starsley

Geçmiş olsun :hmmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt