[Yeni ve En Basit ] System Hack,Sertifika Sorununa Son - HelloCarbide

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
gunesinoglu

gunesinoglu

Üye
benim n95 8gb de secman çalışmıyo burdaki diğer n95 8gb kullanıcıları ise secmanı tlf da çalıştırdıklarını söylemişler. bunun yöntemi nedir acaba

--------------- Ekleme ---------------

[Yeni ve En Basit ] System Hack,Sertifika Sorununa Son - HelloCarbide

Nokia şirketi System Hack(sistem klasörlerine erişim)sorununa çözüm buldu..yeni çıkan firmware uygulamalarını telefona yükleyince artık..eski yöntemler işe yaramıyor.Fakat bu yöntem Nokianın yeni çözümünede dur diyor.Kısaca bu basit system Hack yöntemini anlatıyorum.Bu basit işlemi yaptıktan sonra artık ''sertifika suresi geçmiş,sertifika hatası,uygulama sağlayıcı tarafından kısıtlanıyor''gibi göz bozan mesajlar almayacaksınız

- Öncelikle Bu işlemi yapmak için Xplore v1.22(sertifikalı) dosya yöneticisine sahip olmanız gerekiyor.Eklentiden HelloCarbide_Maxicep.com ve installserver_FerreT eklentisini indirin,rardan çıkarın HelloCarbide telefona kurun.installserver.exe dosyasını ise Hafıza kartının ana dizinine atın.

- Xplore v1.22(sertifikalı)Dosya yöneticisini çalıştırın c:sys veya e: private klasörünü açmaya çalışın,açılmayacaktır.çünkü izniniz yoktur.işte biz bunu hackleyecez.. Xplore v1.22(sertifikalı) Programını kapatmayın arka plana(menü tusuna basarak arka plana alabilirsiniz) alın daha sonra lazım olacak

Xplore programında araçlar > ayarlar > gizli dosyaları göster > evet
ayarını uygulamadan, c:\sys dosyası gizlidir, göremezsiniz...


- HelloCarbide uygulamasını çalıştırın sırasıyla,Option>Menu 1'i seçin


-
Size Toplam 18 soru soracak hepsine yes deyin (bana 1 tek soru sordu :allalla: ) Alttaki resim gibi bi mesaj gelecek ve program otomatik olarak kapanacak.


- Bu işlem bittikten sonra hiç bir uygulamayı çalıştıramayacaksınız.Bu sebeple
Xplore v1.22(sertifikalı) programını kapatmayın arka planda bıraktık.Menü tuşuna uzunca basın Xplore dosya yöneticisini seçin. şimdi c:sys dosyasına erişim sağlamış olduk ve artık telefonumuz hacklendi..Şimdi installserver.exe dosyasını hafıza kartımıza atmıştık.installserver.exe dosyasını 2 tuşu ile kesin (xplore kısayol tuşudur) c:sys/bin/ klasörüne atın.aşağıdaki resimdeki gibi



- Ardından Xploreden Menü> araçlar > Cihazı yeniden başlat seçeneğine basın.



Ve artık cihazınız tam anlamıyla Hacklendi..artık Unsigned uygulamaları rahatlıkla yükleyecebileceksiniz..
''sertifika suresi geçmiş,sertifika hatası,uygulama sağlayıcı tarafından kısıtlanıyor'' mesajlarına son :)

Fakat programın eksisi sadece bi kereye mahsus system klasörlerine erişiyorsunuz.eğer system klasörlerine erişmek istiyorsanız her defasında yukardaki işlemi her defasında tekrarlamalısınız ama mobil hack dahileri bunada çözüm bulmuşlar..

- Aşağıdaki işlem sadece sistem klasörlerine erişimi sağlar.unsigned programları yüklemek için yukarıdaki işlemi bir kereye mahsus yapmanız yeterlidir..

- ilk önce aşağıdan Modo_Maxicep.com_FerreT programını indirin ve rardan çıkarın ve hepsini telefonun hafıza kartına atın(rarın içinde modo.sis ve sys.zip vardır).. modo.sis programını yükleyin..xploreyi tekrar arka planda bırakın.yukarıdaki işlemleri tekrar yapın.sistem klasörlerine erişimi tekrar açın.Xplorer üzerinden sys.zip klasörünü zipten çıkartın içindekileri oldugu gibi c:sys klasörüne atın alttaki gibi bi uyarı gelecek tümünü üzerine yaz deyip değiştirin.ve cihaza Xplore üzerinden tekrar restart atın..



- Modo.sis telefona kurmuştuk Leftup die bi klasör oluşmuştur.girin ve modo programını çalıştırın ve artık sistem klasörlerine erişim kalıcı hale geldi



- Modo programını çalıştırıyoruz.aşağıda bir kaç örnek resim var



- artık bu işlemlerden birini gerçekleştirin .''sertifika suresi geçmiş,sertifika hatası,uygulama sağlayıcı tarafından kısıtlanıyor'' gibi hata mesajları atmayın.Bunun için cer dosyasına sahip olmanız gerekmez..işlem oldukca basit..Kolay gelsin

Orginalden Alıntı:

PHP:
You need to install X-plore.
Now install HelloCarbide.sisx.
I installed both to Phone Memory.


Run X-plore.

Go to C: Try to access c:sys . . . It should do nothing.

DO NOT CLOSE X-plore.

Run HelloCarbide press Options: Menu1: you will see 'Done...probably', Click Yes and then it will crash.

Switch to X-plore.

Try again to access c:sys

It should work.

Now copy installserver.exe to c:sys/bin/

You need to restart your phone.

Now you can install any 'Unsigned' app without signing.


If you want continued access to hidden folders then install Modo.sis.

Do the hack, again.

Use X-plore to open Sys.zip then extract Sys folder to c:

When asked to overwrite click yes.

Reboot phone.

Now you can use Modo from Leftup folder in menu to view hidden folders.

değerli bilgileriniz için teşekkürler. yalnız bu uygulamayı telefonumda çalıştıramadım. hellocarbide programını indirdim kurdum dediğiniz gibi modo yu da kurdum instalserver exe yi de e içerisine kaydettim. olmayan şey ise hellocarbide de programı çalıştırıyorm seçeneklerden menu1 i seçiyorum enter dediğimizde malesef hiçbirşey sormadan prg kendiliğinden kapanıyo ne yapmam gerekiyo yanlış yaptığım husus nedir? ilginiz için tşk ederim
 


mp3hunter

Üye
bunların yeni versiyonları yokmu süresi geçmiş sertifika diyor yüklemiyor hiçbirini amma uyuz oldum bu tele satacam ilk fırsatta ....
 

filozofurkan

Üye
yorumları okuyamadım vaktim yok ama 5800 ım var buncları yapabilirmiyim ve diğer sorum bunları yapınca sertifika sorunu ortadan kalkıyormu yani her uygulamayı yükleyebilirmiyim
 
hedep

hedep

Üye
e90 çalışmaz, hatta senin verdiğin dosyalar dahi kurulamaz, kurulsa dahi güncelleme ister güncelle desek bile çalışamaz,
 

mhmtgnd

Üye
SÜRESİ GEÇMİŞ..................:off:
 

selcuk3585

Üye
hay Allah razı olsun dostum emeğine sağlık....
 

abdul55_28

Üye
teşekkür ederim gerçekten işime yaradı
 
_porquerogue_

_porquerogue_

Üye
S.a


KArdeşim Herşey Tamam sorunsuz ılerlıyor 1. Modo programı ıle sistem klosorlerıne erişim i sağlayamadım Tek sorunum bu ne X-plorer da nede baska bı sekılde Sys: / bin i bulamıyorum Sys ın ıcıne gıremıyorum gırsem gerısını halledecemde bı turlu olmadı Tek sorunum bu Yardımcı olabılecek var Beklıyorum
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
Yaparken Hata Yaptım Unuttum Xplorer i :S Nasıl Düzelecek ?
 

YunusxxMr

Üye

--------------- Ekleme ---------------



değerli bilgileriniz için teşekkürler. yalnız bu uygulamayı telefonumda çalıştıramadım. hellocarbide programını indirdim kurdum dediğiniz gibi modo yu da kurdum instalserver exe yi de e içerisine kaydettim. olmayan şey ise hellocarbide de programı çalıştırıyorm seçeneklerden menu1 i seçiyorum enter dediğimizde malesef hiçbirşey sormadan prg kendiliğinden kapanıyo ne yapmam gerekiyo yanlış yaptığım husus nedir? ilginiz için tşk ederim[/QUOTE]


bende aynı durumdayım hellocarbide de aynı sorunu yasıyorum yardım plz
 

oguzhan3434

Üye
suresı dolmuş
 

major3

Üye
hellocarbide da sertifika hatası veriyor. elinde hellcarbide olan paylaşabilirmi yada pm..
 

actros5457

Üye
benim n95 8gb de secman çalışmıyo burdaki diğer n95 8gb kullanıcıları ise secmanı tlf da çalıştırdıklarını söylemişler. bunun yöntemi nedir acaba

--------------- Ekleme ---------------



değerli bilgileriniz için teşekkürler. yalnız bu uygulamayı telefonumda çalıştıramadım. hellocarbide programını indirdim kurdum dediğiniz gibi modo yu da kurdum instalserver exe yi de e içerisine kaydettim. olmayan şey ise hellocarbide de programı çalıştırıyorm seçeneklerden menu1 i seçiyorum enter dediğimizde malesef hiçbirşey sormadan prg kendiliğinden kapanıyo ne yapmam gerekiyo yanlış yaptığım husus nedir? ilginiz için tşk ederim


aynen böyle oluyor sys ye ulaşamıyoruz yokmu yardım edecek (n79)
 
themardinli

themardinli

Üye
bunların da sertifika zamanı gecmis :S :D
 
cepplatformu

cepplatformu

Üye
HelloCarbide acılıyor menu1 basınca program kapanıyor ne yapmam gerek :ağlarım:
 

hahaha_19

Üye
6700 s de denedim olmuyoooo!!! cihazı yeniden baslat cıkmıo ve sorulara yes dememe ragmen sys acmıo

--------------- Ekleme ---------------

6700s de denedim sorulara evet dememe ragmen acmıyo sys yi biri yardm edebilir mi???
 

yilos47

Üye
kardesim çok çok sağol basarıyla tlimi hackladım kimse olmuor demesin oluyor hemde başarilı çok ii bi şey artık herşeyi yükleyebiliyorum tl n73
 
osmanatak1

osmanatak1

Üye
arkadaşlar n96 ya olmuyor bu n96 için bi yöntem yok mu ?
 

x128

Üye
5800 V52.000.7 DE Hellocarbide proğramı kuruluyor. fakat proğramı çalıştırdığım zaman beyaz ekran geliyor seçenekler menu 1 dediğim zaman proğram kapanıyor. bu proğramları telefona kuramayan arkadaşlar ise önce OPDA dan Cer ve dosyaları alıp (sertifika için) SignSİS Proğramıyla bu proğramları sertifikalıyacak sonra kuracak yoksa helloyu kuramazsınız.
 

ememre

Üye
ben n73 de denedım calısıyo
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt