0.facebook.com Hakkında ayrıntılı bilgi verebilecek?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kutum32

Üye
    Konu Sahibi
0.facebook.com Hakkında ayrıntılı bilgi verebilecek?
Merhaba arkadaşlar, Turkcell hat kullanmaktayım, 0.facebook.com'u yeni keşfettim (insanlık aybı O.o) 1-2 sorum var,0.facebook.com'daki her şey bedava mı ? (Yorum yazmak olsun, sayfadan sayfaya girmek olsun) ve de 0.facebook.com'a bağlanırken bir ücret alınıyor mu? Şimdidien yardımınız için teşekkür ettim.
 


matt.yamato

matt.yamato

Üye
orada sadece yorum atabilir,begeni yapabilir,gönderi paylaşıp mesajlasabilirsiz
hiçbir ücret ödemene gerek yok ve 0.facebook.com da hersey ücretsizdir
 

kutum32

Üye
    Konu Sahibi
Çok teşekkürler yardımınız için Okan Bey.
 

murat3318

Üye
Ben 0.Facebookta yorum atıyorum,beğeniyorum,resim yüklüyorüm(ama göremiyorum),sohbet ediyorum,profil resmi sılip değistiriyorum,beğeniyorum ve hiçbir ücret ôdemiyorum ve opera 8.60tr kullanıyorum.
 
Adilx05

Adilx05

Üye
O sitede resimlere bakmak ve video izlemek dışında normal facede yaptığın her şeyi yapabilirsin zaten görüntü ve video yüklemediğin için sunucudan kblık bilgiler indirmiş oluyosun bunuda oparatörler önceden attııkları kazıklara sayıyolar heraldeki bağlantı ücrtei faln bi şey almıyolar :kop::kop::kop::ehe:ehe:ehe
 
matt.yamato

matt.yamato

Üye
Çok teşekkürler yardımınız için Okan Bey.
yardımcı olduysam ne mutlu bana

Ben 0.Facebookta yorum atıyorum,beğeniyorum,resim yüklüyorüm(ama göremiyorum),sohbet ediyorum,profil resmi sılip değistiriyorum,beğeniyorum ve hiçbir ücret ôdemiyorum ve opera 8.60tr kullanıyorum.
bende uc web browserı kullanıyorum,su anda vodafone un 1 aylık bedava süper interneti ile tum sitelere ücretsiz girebiliyorum

O sitede resimlere bakmak ve video izlemek dışında normal facede yaptığın her şeyi yapabilirsin zaten görüntü ve video yüklemediğin için sunucudan kblık bilgiler indirmiş oluyosun bunuda oparatörler önceden attııkları kazıklara sayıyolar heraldeki bağlantı ücrtei faln bi şey almıyolar :kop::kop::kop::ehe:ehe:ehe
güzel cevaptı arkdaşım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt