Evinizi Ferah Göstermenin Yolları !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Evinizi Ferah Göstermenin Yolları !
Renkleri Doğru Kullanın!

Duvarlarınızı boyarken seçeceğiniz renkleri akıllıca ve doğru uygularsanız

Odanızı raflar dahil olmak üzere tek bir renge boyarsanız kolon ve nişlerin duvarda oluşturduğu keskin gölgeleri yok etmiş olursunuz. Tek rengin yarattığı dinginlik ve efektler daha fazla boşluk hissi yaratmak için idealdir.

Beyaz ve pastel tonlarındaki renkler duvarlara ışık ve yansıma katar. Böylece odanız olduğundan daha geniş ve aydınlık görünür.



Şeffaflık Ferahlatır!

Şeffaf mobilyalar odadaki kalabalık hissini yok eder. Ahşap masanızı daha modern bir cam masa ile değiştirin. Bu küçük hile ile salonunuzda ekstra boşluk efekti yaratabilirsiniz. Ayrıca odaya giren ışığın yayılmasını sağlamış olursunuz. Bu da salonun büyüklüğünü iki katına çıkarır.



Çift Amaçlı Mobilyalar!

Eğer odanızda hem yemek yemek hem çalışmak istiyorsanız bunu çift fonksiyonlu bir masa ile çözebilirsiniz. Mutfakta fazla tezgahınız yoksa çalışma alanınızı daraltmadan kullanabileceğiniz katlanır ya da tekerlekli bir masa hayat kurtarabilir. Böylece mutfağınızı gereksiz yere daraltmamış olursunuz.

Salon veya oturma odanızı mobilyalarla doldurmak istemiyorsanız tekerlekli bir puf işinize yarayabilir. Dilediğinizde bir sehpa ya da ayaklarınızı uzatmak için puf olarak kullanabilirsiniz.Yaşam alanınızı olduğundan daha büyük ve ferah gösterebilirsiniz.

 


minoo

minoo

Üye

sizce bu oda ferah mı? :hmmm
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Küçük :D ben orada nefes alamam Vallah :D
 
minoo

minoo

Üye
büyük evin temizliği zor oluyor :D ben mesela evimde bu tarz renkler kullanmak istiyorum.çok güzel bence.
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Büyük ev alabilen temizlikcide alabilir herhalde :D
 
minoo

minoo

Üye
benim evim büyük olsa da temizlikçi istemem ben,kendi evimi kendim temizlemezsem rahat edemem :D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Kız dediğin böyle olacak be ! Yemek yapabilen, temizlik yapmaktan şikayet etmeyen.. Süper ya :D
 
minoo

minoo

Üye
he ya aynı ben :ehe
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:d:
Sanki elinde toz bezi falan varken seni görmedim :ehe
 
minoo

minoo

Üye
e tamam işte,kendi evimi kendim temizliyorum ben :D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Hamarat :D ah birde genel kültür çözebilse :ehe
 
minoo

minoo

Üye
Konuyu dağıtmak yasak :pokey:
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Haha :D
Tamam mod um. Size saygım sonsuz.
 
minoo

minoo

Üye
Teşekkür ettim :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt