İlk Ne Zaman Aşık Oldunuz !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
'MhMmD'

'MhMmD'

Üye
    Konu Sahibi
İlk Ne Zaman Aşık Oldunuz !
ilk kaç yaşında aşık oldunuz ! ! !
 


Lord_oF_Dark

Lord_oF_Dark

Üye
ben hala aşığım onaa ölene kadar aşık kalacağım ( e.a )
Canımın içi Gözbebeğim . . .Herşey yalan. . .Tek gerçek SEN'sin. . .Hiçbişeyin kıymetini bilemedim bu hayatta Ama SEN 'in kıymetini çok iyi biliyorum...Kıymetlim. SEÇOKSE
 
'MhMmD'

'MhMmD'

Üye
    Konu Sahibi
ben hala aşığım onaa ölene kadar aşık kalacağım ( e.a )
Canımın içi Gözbebeğim . . .Herşey yalan. . .Tek gerçek SEN'sin. . .Hiçbişeyin kıymetini bilemedim bu hayatta Ama SEN 'in kıymetini çok iyi biliyorum...Kıymetlim. SEÇOKSE

way hayırllı olsun ne kadar oldu çıkalı !
 
Dafny

Dafny

Üye
aşık olmadım
 
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
13 :D 2 gün çıktık ve kızı terk ettim :ehe
 
Dafny

Dafny

Üye
aşık olmuşsun cidden.
 
zaza

zaza

Üye
6 yaşındayken ne güzel bir duyguydu resmen unuttum aşkı
 
'MhMmD'

'MhMmD'

Üye
    Konu Sahibi
2 günde aşk büyük aşkmış :D
 
'MhMmD'

'MhMmD'

Üye
    Konu Sahibi
ewet ne demessin :D :D
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
ilk nezaman aşık oldunuz, ilk nezaman sevdiniz, aynı şey değilmi.? 2 konu açmışsın da:ehe ondan deyi verdim.. küçükkene aşık olduk işte
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Sevmek, hoşlanmak , asık olmak hep farklı kavramlar. Ben hiç asık olmadım. Umarım olmam da..
 
qirL1903

qirL1903

Üye
Sevmek, hoşlanmak , asık olmak hep farklı kavramlar. Ben hiç asık olmadım. Umarım olmam da..

Evet doğru hepsi o kadar farklı ki ama ben bi kere asık oldum cok değisik bir sey Mert yasa derim :ehe
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Saçmalık ya.. Zaten ask eninde sonunda bitiyor ve acı veriyor.. Hiç ugrasamam..

Boş isler. Hayatını yasa ya :d
 

Perfect!

Üye
aşkmı oda ne :hmmm
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Tanimlanamayan cisim
 

Perfect!

Üye
cisim :D soyut bişeyin cisim olması ve kesin yargılarla açıklanması beklenemez
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Tanimlanamayan dedim zaten. Cisim ya da kavram olup olmadıgını nerden biliyorsun :D
 

Perfect!

Üye
ama soyut bişey cisim olamaz :D ( soyut bi çok şey göreceliğe dayanır )
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Konunun Adi "ask üzerine felsefe" olsun :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt