ben hala aşığım onaa ölene kadar aşık kalacağım ( e.a )
Canımın içi Gözbebeğim . . .Herşey yalan. . .Tek gerçek SEN'sin. . .Hiçbişeyin kıymetini bilemedim bu hayatta Ama SEN 'in kıymetini çok iyi biliyorum...Kıymetlim. SEÇOKSE
evet baya aşık olmuş o kadar aşıkki terk etmiş aşkındanaşık olmuşsun cidden.

Sevmek, hoşlanmak , asık olmak hep farklı kavramlar. Ben hiç asık olmadım. Umarım olmam da..

