Galatasaray Teması (İLK ÇALIŞMAM)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
TEKYUMRUK

TEKYUMRUK

Üye
    Konu Sahibi
Galatasaray Teması (İLK ÇALIŞMAM)
link aşağıda tıklamanız ve 30 saniye beklemeniz yeterlidir.


İlk öncelikle şundan bahsediğim size temada sadece arka fon galatasaray resmi vardır ikonların hepsi orginal ikondur resimde görüldüğü gibi ikonlar yoktur
 
  • Beğen
Tepkiler: volkan1497, sekolele, tuncaykilinc ve 2 diğerleri


'Şeref'

Emekli Yönetici
bence ownskin temaları s60 v5 tlf lara pek iyi gitmiyor..özellikle bekleme ekranı çok kötü.
yinede eline sağlık .. teşekkürler.
 
TEKYUMRUK

TEKYUMRUK

Üye
    Konu Sahibi
bence ownskin temaları s60 v5 tlf lara pek iyi gitmiyor..özellikle bekleme ekranı çok kötü.
yinede eline sağlık .. teşekkürler.


mesela bekleme ekranı nası bişi olabilir buna göre çalışmalarım daha güzel olabilir.
 

'Şeref'

Emekli Yönetici
Dostum mesela görüntü seçimini yaparken 640x640 kullanırsan daha iyi olur yatay ekranda çok kötü oluyor çünkü.
bekleme ekranındada başka duvar kağıdı kullanırken ekranın üst kısmındaki o gölgeyi kastediyorum.
çoğu temanın alt kısmında var bu ama üsttede olması çok kötü..


--------------- Ekleme ---------------

yanlış anlamanı istemem "emeğine saygı duyuyorum" ben sadece bi öneri yaptım..
 
zafer715

zafer715

Üye
:D bilmen gereken herseyi bana sorabilirsin carbide 3.4 yada carbide 3.0 theme edition hakkinda. o ustteki kisim kaldirilabiliyo. ust kisma tikla acilan yere saga tiklayip background ekle ve layer 1 i sil. islem tamamdir.
 
'Maxi Genç

'Maxi Genç

Üye
:D bilmen gereken herseyi bana sorabilirsin carbide 3.4 yada carbide 3.0 theme edition hakkinda. o ustteki kisim kaldirilabiliyo. ust kisma tikla acilan yere saga tiklayip background ekle ve layer 1 i sil. islem tamamdir.


temaların arkaplanı nasıl degistirilir ?
 
zafer715

zafer715

Üye
Hazir temalarin mi? yani sis dosyalarin
 
'Maxi Genç

'Maxi Genç

Üye
Hazir temalarin mi? yani sis dosyalarin

ewt aynen öyle.

mesela telefonda .mbm uzantılı dosyayı görüntüleyebiliyorum.ev ekranı için arkaplan ve normal gezinti menüsü için arkaplan cıkıyor

degistirmenin yolu yok mu ?
 
TEKYUMRUK

TEKYUMRUK

Üye
    Konu Sahibi
şimdi avatar diye bi temas yapıyorum inş güzel olur begenirsiniz walla 5 saaten beri başındayım temanın
 
zafer715

zafer715

Üye


ewt aynen öyle.

mesela telefonda .mbm uzantılı dosyayı görüntüleyebiliyorum.ev ekranı için arkaplan ve normal gezinti menüsü için arkaplan cıkıyor

degistirmenin yolu yok mu ?

Emek olmadan yemek olmaz. Mumkun ama soyleyememcunku baskalarinin emeklerini gasp etmis olurum. arkadas bi avatar temasi icin 5 saattir ugrasiyomus bak ben onun temasi bittikten sonra alip ana ekran resimlerini ve bi kac rengini degistirip ben yaptim desem olurmu? olmaz. bunu yapmam 5 dk surer ama emege saygisizlik olur. Carbide.ui theme editionu indir ve ordan kendi kafana gore istedigin temayi yap.makul olanda dogru olanda odur.:nono:

--------------- Ekleme ---------------

Emrah kardes carbidedemi yapiyosun temani?
 
'Maxi Genç

'Maxi Genç

Üye
Emek olmadan yemek olmaz. Mumkun ama soyleyememcunku baskalarinin emeklerini gasp etmis olurum. arkadas bi avatar temasi icin 5 saattir ugrasiyomus bak ben onun temasi bittikten sonra alip ana ekran resimlerini ve bi kac rengini degistirip ben yaptim desem olurmu? olmaz. bunu yapmam 5 dk surer ama emege saygisizlik olur. Carbide.ui theme editionu indir ve ordan kendi kafana gore istedigin temayi yap.makul olanda dogru olanda odur.:nono:

Emrah kardes carbidedemi yapiyosun temani?

ben oturup da günlerimi bu programa harcayamam anlıomsn ??

birazdan pcyi toplayıp kaldırcam.

bunu telefonda da yapamayacagıma göre bi güzellik yapıp insancıl bi sekilde yardımcı olmaya calısabilirdin.
 
TEKYUMRUK

TEKYUMRUK

Üye
    Konu Sahibi
Emrah kardes carbidedemi yapiyosun temani?


evet carbide ile yapıyorum ve hala iconlar için ugraşıyorum kafayı yicem o derece :D su içmeyi unuttum bea :D ben yeterki temamı paylaşıyımda saten onun içerisine imzamı atıcam istedikleri kadar çalmaya çalışsınlar
 
zafer715

zafer715

Üye
hadii bakalimmm peki carbidede hangi plugini kullaniyosun? benim calismalarimi takip ediyomusun calismalarimda kafana takilan seninde kullanmak istedigin bisey olursa sorabilirsin:oke:
 
TEKYUMRUK

TEKYUMRUK

Üye
    Konu Sahibi
hadii bakalimmm peki carbidede hangi plugini kullaniyosun? benim calismalarimi takip ediyomusun calismalarimda kafana takilan seninde kullanmak istedigin bisey olursa sorabilirsin:oke:

valla daha amatörüm Carbide.ui Theme Edition 3.4 kullanıyorum plugin dedinde onu anlamadım bilmemek değil öğrenmemek ayıp kınamayın bilmio die
 
zafer715

zafer715

Üye
olurmu ben senin gibi kardeslerime canimi veririm. carbide nokianin sitesinden mi indirip kurdun?
 
zafer715

zafer715

Üye



Hangi platformda calisiyosun seninkinde ne seçili yani


Ben tema yapmak icin Qt de kullaniyorum ama senin isini carbide gorur fazlasiyla. anlamadigini sor yardimci olurum
 
sekolele

sekolele

Üye
teşekkürler kardeşim :)
 
By Y@VUZ

By Y@VUZ

Üye
Teşekkürler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt