İhtiyarlık kaç yaşında başlar ? :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
İhtiyarlık kaç yaşında başlar ? :)


Kristof Kolomb Amerika’yı keşfe çıktığı ilk yolculuğunda 50 yaşını çoktan aşmış durumdaydı.

Pasteur kuduz asısını bulduğunda 60 yaşındaydı.

Mimar Sinan, Süleymaniye camisini bitirdiğinde 70 yaşını geçmişti. Selimiye camisini tamamladığında ise 86 olmuştu.

Galileo, ayın günlük ve aylık çizimlerini yaparken 73 yaşındaydı.

Charlie Chaplin, 76 yaşında film yönetmenliği yaparak hala işinin başındaydı.

Goethe, en büyük eseri Faust'u ölümünden bir yıl önce, yani 82 yaşında bitirmişti.

Nobel ödüllü Alman doktor Albert Schweitzer 88 yaşına rağmen Afrika hastanelerinde durmaksızın çalışarak ameliyat yapıyordu.

Ressam Titian 99 yaşında hayata gözlerini yumdu. "Lepanto Savaşı" adlı ünlü tablosunu ölümünden bir yıl önce tamamladı.

Dört defa İngiltere başbakanı seçilen Gladstone, son kez göreve geldiğinde yaşı 83'du.

Gençlik hayatın belli bir çağı ile ilgili değildir.
İnsan, kendine olan güveni derecesinde genç, şüphesi derecesinde yaşlıdır.
Cesareti derecesinde genç, korkuları derecesinde yaşlıdır.
Ümitleri derecesinde genç, ümitsizliği derecesinde yaşlıdır.
Hiç kimse fazla yaşamış olmakla ihtiyarlamaz. İnsanları ihtiyarlatan, ideallerinin gömülmesidir. Seneler cildi buruşturabilir. Fakat heyecanların teslim edilmesi ruhu buruşturur. İnsanlar yaşadıkça yaşlandıklarını sanırlar, halbuki yaşamadıkça yaşlanırlar
İnsan ihtiyar olmaya karar verdiği gün ihtiyardır.
Güzelliği görme yeteneğini kaybetmeyen asla yaşlanmaz.
Yaşlanmak bir dağa tırmanmak gibidir. Çıktıkça yorgunluğunuz artar. Nefesiniz daralır ama görüş alanınız genişler.

"Beynimiz yeni tecrübeler keşfettiği sürece insan genç sayılır."
William GLADSTONE
 
  • Beğen
Tepkiler: SHS, Runner626, vapur dumanı ve 7 diğerleri


batuone

Üye
tartışılır :hmmm
 
NowOrNewer

NowOrNewer

Üye
yuh be 19 yaşındayımve yaşlıyım emekliliği şimiden düşünüyom:D
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
güzeldi saol mertçim
 
arslansem

arslansem

Üye
Bence 21 :hmmm
 
alpan06

alpan06

Üye
Kimi insan yedisinde yetmişini,kimiside yetmişinde yedisini yaşar..:))anlıyan anladı sanırım :))
paylaşım için teşekkürler..
 
zaza

zaza

Üye
artık merdivenleri eskisi gibi çıkamıyorsan ihtiyarsındır:ehe
 
Samsun55''

Samsun55''

Üye
kendini ne zaman ihtiyar hissediyosan ozaman başlar :D
 
Samsun55''

Samsun55''

Üye
şimdilik öyle bir his yok yaşımız şöyle bir 50 olsun bakalım :ehe
 
Samsun55''

Samsun55''

Üye
hadi len :sahan: :ehe
 
Samsun55''

Samsun55''

Üye
allah nasip ederse :naughty:
 
zaza

zaza

Üye
işte bu yüzden bu forumu seviyorum yorumlardan her an herşey çıkıyor:ehe
 
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
kişiden kişiye değişir bir kişi hayatını skntı içinde yaşadıysa 35
ama güllük gülüstanlık yaşadıysa 55 ama türkiye şartlarında ölünce insanların emekli olduğunu varsayarsak 40
 
Tuba

Tuba

Üye
Allah nasip ederse de la :D
:oke:


allah nasip ederse :naughty:
:evet::evet:


Konu güzel Mert görmemiştim daha önce konuyu
:D :D evet dedikleri doğru insan yaşlandığını kabullendiği vakit yaşlanır...
Ve insan yaşı ikiye ayrılır gerçekten doktorun söylediği bi söz bu....

bi kimlikdeki yaşın vardır bide bedeninin yaşı vardır kimlik yaşın 20-25-30-35 desede beden yaşın 15-20-25-30 olabiliyor ve bu ortaya çıkıyor zaten bariz hani şu yaşıma gelsem şu rahatsızlığım geçecek dediğinde e hani geçmedi dendiğinde doktorlar hemen beden yaşına bi bak görüntüne bi bak o yaşı gösteriyormusun diyorlar :)
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
''insan hayal kurmayı bırakıpta anıları yaşarsa o zaman yaşlanmış demektir''
 
Dafny

Dafny

Üye
değişir.ruh yaşlanması var beden yaslanması var
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt