5800 açılmıyor sürekli titriyor yardım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
imkansizxask

imkansizxask

Üye
    Konu Sahibi
5800 açılmıyor sürekli titriyor yardım
arkadaşlar 5800 a jaf la c6 fw si yükledim herşeyi harfi harfine yaptım done yazısı iki defa çıktı ama tel açılmadı açma kapama düğmesine basınca sürekli titriyor şarja koydum olmadı yine açılmadı ne olur yardım edin:ağlarım:
 


eko_ekrem

eko_ekrem

Üye
hard format at
 
imkansizxask

imkansizxask

Üye
    Konu Sahibi
yardımın için sağol ama denedim olmuyor

--------------- Ekleme ---------------

tmm hallettim orjinal yazılımını yükledim oldu:oke:
 
Killastyle

Killastyle

Üye
orjinal yazılımını nasıl yükledin anlatırmısın bende eski haline ayarlamak istiyorum
 
eko_ekrem

eko_ekrem

Üye
telfonu pc ye tak oviden quncelle en uygunu
 
e1ektronick

e1ektronick

Üye
orjinal v52 yazilimini yukle.

belki sen v52 kullaniyordun (herhangi bir c6v20 v52 cfw siydi bu) yeni bir cfw buldun ve bu da v51 uzerine kurulu c6v20 cfw si ise bunu jafla atmaya calistiginda atar ama acilmaz sen en iyisi tekrar orjinal v52 yukle telefonun acilacaktir sonra v52 uzerine kurulu bir cfw yukle.
 
imkansizxask

imkansizxask

Üye
    Konu Sahibi
orjinal v52 yazilimini yukle.

belki sen v52 kullaniyordun (herhangi bir c6v20 v52 cfw siydi bu) yeni bir cfw buldun ve bu da v51 uzerine kurulu c6v20 cfw si ise bunu jafla atmaya calistiginda atar ama acilmaz sen en iyisi tekrar orjinal v52 yukle telefonun acilacaktir sonra v52 uzerine kurulu bir cfw yukle.

evet ustam öyle yaptım düzeldi :evet:

--------------- Ekleme ---------------

orjinal yazılımını nasıl yükledin anlatırmısın bende eski haline ayarlamak istiyorum

navifirmden orjinal v52 yazılımını indirip jafla telefona yükledim düzeldi.
 
SilentOne

SilentOne

Üye
orj. v52 kur sonra v52 üzerine kurulmuz c6 cfwsini kur
 
İz[Mir]Kan

İz[Mir]Kan

Üye
5 dakika önce cfw denedim(sunrise) aynı sorun bende de var.Cfw atmayı zor yaptım ve dediklerinizden hiç birşey anlamadım.Yardım edin :S
 
ferwasd

ferwasd

Üye
Yazılım uymuyordur telefona agır geliyordur sen başka bir fw bul onu yükle
 

adscenk

Üye
arkadaşlar acilllll !!! benmde telefonum sürekli titriyor açılmıyor ara kablosuyla bağlıyorum telefon açlmadığı için ovi suite de bağlanmıyr aygıt okunamıyor yani napıcam nolrrrrrrrr

--------------- Ekleme ---------------

ben de yazılım yüklemiştim böyle oldu nolurr bilen kimse yokmuuuuuuuuuuuuuu
 

dagozgur

Üye
evet ustam öyle yaptım düzeldi :evet:

--------------- Ekleme ---------------



navifirmden orjinal v52 yazılımını indirip jafla telefona yükledim düzeldi.



link veremez misin v 52 orjinal yazılımı için?? benim telde açılmıyor bir türlü:vur:vur
 
samety500

samety500

Üye
v.52 maxicep forumda var arkadaşım bi göz at.
 

msiler

Üye
selamun aleyküm kolay gelsin benimde 5228 var cwf yükledim sonra orjinal yazılımı yüklemeye çalışıyorum ''phone did not respond,if the phone is not started yet please wait for the phone to start and connect usb,then press yes to contiune ıf phone is not responding press no'' yani ''telefon henüz başlamamış ise telefon başlatmak ve usb bağlamak, o zaman evet basın hiç yanıt vermiyor ıf telefon devam etmeye basın telefon için, lütfen bekleyin yanıt vermedi'' açmaya çalışıyorum ama yine aynı ne yapacam bilmiyorum :S yardımcı olacak arkadaşlar şimdiden sağolsun
 

destek01

Üye
yanLız telefon açılmadığı için ve telefon bağlanti kurulmadığı için ovi pc suite nasıL güncelleme yapicaaz telefon pc bağlanmiyor kapaliyken benimde tel hard formatda atamadim ne yaptiysam açilmiyor bi yardimci olur musunuz en azından pc kapalıyken bağlarsak öyle kurtara bilirim iyi forumlar.... yardımlarınızı bekliyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt