ya arkadaşım ben pc ye format attım ne ses driver i vardı nede ekrann ses driverini bulabildim ama ekran driverini bulamadım BAŞLAT => ÇALIŞDIR => dxdiag yazıyorum ekran sekmesine tıklıyorum yok yazıyor.. oyunu bile oynuyamıyorum ilgilenirseniz bu konu ile çhok sevinirim şimdiden teşekkürler..