TTnet Download Rekoru Kırdım :D:D

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
kardeş sen dion ya 1 mbit bile çekememişssin o dosya inincemi oly :D

e Gir Download Testi Yap :) Başında 0 Varsa Çok Düşükdür İndirme Hızın Gördüğüm Kadarı İle 0.616 Mbits Yani 512 kbits Hızlı Tarifeyi Kullanıyorsun :) Sen Dosyayı 65 kbits'de Felan İndiriyorsun :) Benim Download Hızım 10.04 Mbits Senin 10 Katın Yani :) 1 MB da Felan Dosya İndiriyorum Bende :d:
 


Çelişki-174

Çelişki-174

Üye
_є_®_¢_α_N_™;3019837' Alıntı:


Yalnız dosya indirirken hız testi yapma.İnterneti hiçbir uygulama kullanmıyorken test yap belki de ondan düşüktür..[/QUOTE

Saol Denicem :evet:
 
yasin1587

yasin1587

Üye
bende ucuyorum ama az boyutta :D bnde 8mbit kullanıyorum
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
En Fazla Uçan Benim Herhalde :D
 
Çelişki-174

Çelişki-174

Üye
şimdiki hızım nasıl aqa :)

 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
Tarifen 1 Mbit İse Güzel 8 Mbit İse :D Senin İnternet Sorunlu Müşteri Hizmetlerini Ara ;)
 

batuone

Üye
8 mbit die verdikleri niternete bak :catcat:

--------------- Ekleme ---------------

rekora doğru gidio hiç 7 yi görmemişti ilk defa 7 mnit oldu :D

--------------- Ekleme ---------------

firefoxun hızı az gooogle chrome bir numara buda firefox hız testi
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
Firefox'da Güvenlik İçin Veri Süzmesi Var Ondan Yavaş ;)
 

batuone

Üye
chrome dan şaşmam ;)
 
Xilence

Xilence

Kapalı Hesap
ben her ay 350 GB felan kota yapardım , Film Oyun Müzik indirdikçe , Tabi torrent olunca , düştü hız 4 mbps oldu , bugün mesaj geldi , 1.1.2011den itibaren 54,90 tl olcak fatura yazıyordu , bende küplere bindim
 
Çelişki-174

Çelişki-174

Üye
Ya Ben Kotayı 30 gb yaptm :D Fİlm İzleyerek Sadece :))
 
jejep

jejep

Üye
ben her ay 350 GB felan kota yapardım , Film Oyun Müzik indirdikçe , Tabi torrent olunca , düştü hız 4 mbps oldu , bugün mesaj geldi , 1.1.2011den itibaren 54,90 tl olcak fatura yazıyordu , bende küplere bindim


yeni tarife öyle herkese öyle fatura geliyor:)

--------------- Ekleme ---------------



Okul yoğun bana göre az ttnet 8mb sınırsız kullanıyorum IDM kullanınca hız 1.2 mblara çıkıyor ttnet te 15 gb tan sonra hız falan düşmüyor hızın herzaman aynı :)
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Rekor kırılalı 3 ay olmuş sanırım :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt