TTnet Download Rekoru Kırdım :D:D

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
Allah arttırsın dıyım:ehe tebrıkler:oke:
 


Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
Eywallah :D Amin :D
 

punqermojo

Üye
Benimki nasıl :D hiç anlamam iyimi bu sizce_ _
 
zaza

zaza

Üye
bende vodafone kullanım rekoru kırdım:ehe
30 günlük net pakettimin kotasını aşıp 99 gün 22 saat 23 saniye kullandım download+upload dahil:kop:
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
Nasıl Oldu O İş :D
 

prensberk

Üye
superonline elit bölgelerden çıkıp tüm istanbula yayılsın bakın bi tane ttnet li kalıyormu
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
Süper Online'ın Ne Avantajı Varki Ve Ne Kadar TL :D
 

okeymax

Üye
fiberoptik kablolarla bağlantı yapıosun evlerimizdeki bakır teller ile değil
bunun faydasıda 100MBit bağlantı demek oluyor fiyatı çok değil ama kabloları kendileri döşedikleri için biraz yavaş ilerliyor sadece senin evine özel getirmiyolar sitedeysen site ile anlaşma yapıolar yok normal bir bina da iseniz bina sakinleri ile yapıolar anlaşmayı ama iyi bişey telefona sabit ücret yok telefon hattn yoksa bağlatmak zorunda değilsin bide telefon konuşmalarını internet hattı üzerinden yaptığından normalden ucuz oluyo güzel bişi bence

--------------- Ekleme ---------------

bu arada 8 MBit e kadar limitsiz tarifesi olupda kotası 15 gb yi geçince hızı 512 KBite düşen varmı ben hiç karşılaşmadımda sadece baştan uyarıyorlar o kadar ama hızım hiç düşmedi şimdiye kadar
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
Benimde Düşmedi :S
 
mardok

mardok

Üye
millet 900 le çekiyo biz ttnetle 200de takılı kaldık bu da en yüksek gördüğüm değerdi :D
 

ttyyy

Üye


Kesinlikle 512 Kbps ye düşme gibi bi kavram yoktur sakın öyle bir korkuya düşüpte 99tl vermeyin uzun süredir bakmıodm biraz önce yaptığım analizin sonucudur. SACRED 2 FALLEN ANGEL (19.9 GB) 980-1.1 arası değişen hızda 4 saat 16 dakika gibi bi sürede inmiştir özetle 5 gb 1 saat ;)
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
Bende 900 ile 1.2 MB Arası Çekiyom Maşallah :D Nazar Değmez İnşallah :D
 
.eRCaN.

.eRCaN.

Üye
Bende 900 ile 1.2 MB Arası Çekiyom Maşallah :D Nazar Değmez İnşallah :D

Benim en fazla 700 kb oldu şimdiye kadar.İnşallah biraz daha hızlanır :ehe Ayrıca geçen ay 50 gb civarı download yaptım hızda hiç düşme olmadı.Yanılmıyorsam yasal olarak olarak böyle bir tarifeye sınırlandırma yapma zorunluluğu var.
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
Evet :)
 
Çelişki-174

Çelişki-174

Üye
Ya ARkadaşlar Oda Bşymi Yaa Bn Hiç Oyun İndirmedim AMa Nasıl Olduysa 12 gb kota :D bide 4gb Limitli Tarifeyim Babam Çalcak Baa :d:

(Sadece Fİlm İzledim Okadar):box

--------------- Ekleme ---------------

Arkadaşlar Bn Şimdi O hız nasıl bilmiorm ama orda 1009 kb/s Yazıor Download yazan yerde sizce bu ii mi:hmmm
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar Bn Şimdi O hız nasıl bilmiorm ama orda 1009 kb/s Yazıor Download yazan yerde sizce bu ii mi:hmmm


Güzel Tabi :D Hemde Çok İyi Ayrıca Ona Yetişemeyende Var 600 700 de Kalan Fakat Halaa Rekor Bende :D Ben 1.1 MB İle Veri Çektiğimi Bilirim :)
 
Çelişki-174

Çelişki-174

Üye
Güzel Tabi :D Hemde Çok İyi Ayrıca Ona Yetişemeyende Var 600 700 de Kalan Fakat Halaa Rekor Bende :D Ben 1.1 MB İle Veri Çektiğimi Bilirim :)

Şimdi Sevindim haa :d:

--------------- Ekleme ---------------

haa bide bşy soracam En İyi Tarayıcı Sİzce Hanqisi Bana qüzel bir tarayıcı lazımda hangi tarayıcı önerirsinzi?

--------------- Ekleme ---------------



bNde Denedim :D bu çıkdı ortaya sizce nasıl
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
Şimdi Sevindim haa :d:

--------------- Ekleme ---------------

haa bide bşy soracam En İyi Tarayıcı Sİzce Hanqisi Bana qüzel bir tarayıcı lazımda hangi tarayıcı önerirsinzi?

--------------- Ekleme ---------------



bNde Denedim :D bu çıkdı ortaya sizce nasıl


Kardeş :D Sen Daha 1 Mbits Yapamamışınki :D

:aha::aha::aha::aha::aha::aha:

Sen En Fazla 50-80 kbits Arası İle Dosya Çekersin :aha::aha:


En İyi Tarayıcı Bence Firefox Ama Chrome Fazla Kasmıyor Ve Videoları Donmadan İzliyebiliyorsun :)


--------------- Ekleme ---------------

1.5 Gün Sonra Yeni Rekorum :D Ama Yeni Yayınlayım Dedim :D


--------------- Ekleme ---------------

millet 900 le çekiyo biz ttnetle 200de takılı kaldık bu da en yüksek gördüğüm değerdi :D


:D Ama Dosyayı İndirdiğin Sunucuya Görede Hızı Değişir :D

Yeni Rekorumu Kırdım :D
 
Çelişki-174

Çelişki-174

Üye
Kardeş :D Sen Daha 1 Mbits Yapamamışınki :D

:aha::aha::aha::aha::aha::aha:

Sen En Fazla 50-80 kbits Arası İle Dosya Çekersin :aha::aha:


En İyi Tarayıcı Bence Firefox Ama Chrome Fazla Kasmıyor Ve Videoları Donmadan İzliyebiliyorsun :)


--------------- Ekleme ---------------

1.5 Gün Sonra Yeni Rekorum :D Ama Yeni Yayınlayım Dedim :D


--------------- Ekleme ---------------




:D Ama Dosyayı İndirdiğin Sunucuya Görede Hızı Değişir :D

Yeni Rekorumu Kırdım :D

kardeş sen dion ya 1 mbit bile çekememişssin o dosya inincemi oly :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt