montede 2.kamera nasıl acılıyor????

Sponsorlu Bağlantılar

53300

Üye
    Konu Sahibi
montede 2.kamera nasıl acılıyor????
monte aldım ama 2. kamerayı acamıyorum:(
 


edaasd

Üye
arkadaşım montenin ikinci kamerası sadece 3g üzerinden görüntülü konuşma yaparken açılır.
 
ByOttOmAn28

ByOttOmAn28

Üye
*#0*# yap orada vga cam yazıyo ona tıkla acılır....
 
free

free

Üye
sensör test te
1proxy sensör no diyor..
2-acc sensor doğru m u onayla yazıyor altta da..
bunların manasını çözemedim de.
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Acc sensör= Monte'de mevcuttur. fotoğraflara bakarken yan çevirdiğinde fotoğrafların da dönmesini sağlar ya da internette takılırken telefonu yan çevirdiğinde ekranın da yan dönmesini sağlar.
Proxy sensör= bu ise sensörlü oyunlarda istenilen özelliktir örneğin araba yarışı oynarken telefonu ne tarafa döndürürseniz araba da o tarafa döner vb. Bu malesef monte'de yoktur.
 
free

free

Üye
yani sensörlü oyun yok montede kesinlikle ..
açıklama için sağol..
 
babamsağolsun

babamsağolsun

Üye
tamam yazdıklarınızı yaptım ama fotoğraf çekiyor ama kaydetmiyor
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
monte aldım ama 2. kamerayı acamıyorum:(
Bununla ilgili yazıyı kopyalıyorum
1- *#7353# tuşla
2- Çıkan menüden 6 nolu VT Camera seçeneğine tıkla
3- Yandaki fotoğraf çekme tuşuna bas
İşlem tamam. Çekilen fotoğraflar Dosyalarım-->Resimler klasöründedir.
 
guljcan

guljcan

Üye
Bununla ilgili yazıyı kopyalıyorum
1- *#7353# tuşla
2- Çıkan menüden 6 nolu VT Camera seçeneğine tıkla
3- Yandaki fotoğraf çekme tuşuna bas
İşlem tamam. Çekilen fotoğraflar Dosyalarım-->Resimler klasöründedir.

bende corby pro var dediğiniz gibi yapıyorum fotoğraf çekiyor ama kaydetmiyor. acaba corby proda öyle bir özellik yok mu ?
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
bende corby pro var dediğiniz gibi yapıyorum fotoğraf çekiyor ama kaydetmiyor. acaba corby proda öyle bir özellik yok mu ?
Eğer kaydetmiyorsa galiba öyle bir özellik yoktur. Ya da başka bir kodla yapılıyordur.
 
  • Beğen
Tepkiler: guljcan
.BlueTR

.BlueTR

Üye
Acc sensör= Monte'de mevcuttur. fotoğraflara bakarken yan çevirdiğinde fotoğrafların da dönmesini sağlar ya da internette takılırken telefonu yan çevirdiğinde ekranın da yan dönmesini sağlar.
Proxy sensör= bu ise sensörlü oyunlarda istenilen özelliktir örneğin araba yarışı oynarken telefonu ne tarafa döndürürseniz araba da o tarafa döner vb. Bu malesef monte'de yoktur.
arkadaşım yanlış biliyorsunuz.prox sensör yakınlık sensörüdür starda ben sensörlü araba yarışı falan oynayabiliyom ama prox sensör no yazıyor prox sensör şöyle kullanılır:ekrana tek parmakla basılı tutup telefonu ileri geri hareket ettirince yakınlaştırma yapar galaxy s2 videolarını izlemediniz heralde.
 

Benzer Konular

Cevap
2
Görüntüleme
264
0sıfırcı
Telefon Tavsiyesi Samsung
Cevap
36
Görüntüleme
907
0sıfırcı
DarkredBlue61
Cevap
12
Görüntüleme
416
DarkredBlue61


Üst Alt