Aziz™;2933802' Alıntı:
bunlar sadece gördüklerim..![]()
Benim Yaptığımı Benden Alıp Kullananda Var 
Güzel olmuşEn Üstteki Benim BakBenim Yaptığımı Benden Alıp Kullananda Var
![]()

Haber verseydin ya, silerdikBende bu imza kurallarının kurbanıyım ,tek uyarım var oda imzadan dolayı.

Eyvallah,kardeşimsinHaber verseydin ya, silerdik![]()


İlk kurbanımız: MaxiCep.Com - Profil bilgileri: SheSoul
İmzası:

Bu kaldırılmadan görmüştüm düğün tabelası gibi hey yavrum hey dedim![]()

Dostum senin imzan da bu konuya "rahat" girerHehehehe![]()

Çözünürlüğü Azalttıkça Resimin Kalitesi Bozuluyor AdminimDostum senin imzan da bu konuya "rahat" girer![]()


©The_Gespenst©' Alıntı:Üye Bann Yemez ADMİN Atmadıkça,ADMİN Bann Atmaz Üye Azmadıkça![]()
Olsun sen kurallara uy da
Bu arada bak bu imzan tam sınırBundan fazla yer kaplamasın da, ne koyarsan koy
![]()

Bak yine aştınTamam Abi Ölçüyü Alıyorum Bir Daha Signatür Yaparken Bu Ölçüde Signatür Yaparım![]()
![]()

Bak yine aştın
N73'lü resim var ya, onun kapladığı alan, "imza"da sınırdır. Yazdığın yazılar dolayısıyla aşmana sebep oluyor.
Ağlamak İstiyorum

Sözünü Nasıl Duyuracağım
Duyuru Bölümünü Kullanabilirmiyim 
Resmi kaldır bir süre, yazıları koy![]()
Ama Dur Bakalım Bakacaz Bir Çaresine 

