SPB Mobile Shell Modifiye, shell inize ek özellik ve görsellik katalım

Sponsorlu Bağlantılar

KayraBey

KayraBey

Üye
Arkadaşım çıkarmak çok mu zor bu hafıza kartını? Telefonu bağlamakla ya da programla ulaşamayabilirsiniz.Çıkarın kartı kapatın telefonu.Kartı kart okuyucuya takın klasör orda göreceksiniz.
 


AlpReis

AlpReis

Üye
Öncelikle bilgisayarınızın klasör seçeneklerinden gizli dosyaları göster deyin, sonra isterhafıza kartını çıkartıp kart okuyucu ile telefona bağlayın, isterseniz kartı çıkarmadan telefonu USB kablosu ile pc ye bağlayıp telefondan Depolama'yı işretleyin dosyalar gözükecektir.
 

mumu94

Üye
ben HTC saatini ayarlayamadım :hmmm
 

estomb

Üye
çok sagolasın müdür hepsi güzelde resmi çok begenmiştim :D onu paylaşman cidden çok iyi olmuş :d:
 
AYNA

AYNA

Üye
teşekkürler gardaş :D

--------------- Ekleme ---------------

bu pili yüklesem ama eski pilde dursa yani görünüm düzenleden ikisinide seçebilsem? onu nasıl yapabiliriz?
 
e1b1

e1b1

Üye
saolasın..:oke:
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
teşekkürler gardaş :D

--------------- Ekleme ---------------

bu pili yüklesem ama eski pilde dursa yani görünüm düzenleden ikisinide seçebilsem? onu nasıl yapabiliriz?

O nasıl olur bilemiyorum. Ama batarya ismi aynısı olan telefondaki dosyayı yedeklersen eski haline o şekilde dönderirsin. Tam emin degilim sadece tahmin
 
AYNA

AYNA

Üye


O nasıl olur bilemiyorum. Ama batarya ismi aynısı olan telefondaki dosyayı yedeklersen eski haline o şekilde dönderirsin. Tam emin degilim sadece tahmin

ben eski haline dönmeyi sormuyorum onu yaparım o basitte batarya görünüm seçeneklerinde çeşitli olsun diyorum eskisi kaybolmayacak yenisini yükleyince.örnek hava durumu çeşitleri gibi..
yeni attığım ğili adını değiştirdim eski pil menude gene görünmedi yenisi geldi..
 
AYNA

AYNA

Üye
vazgeçtim eski haline dönmeyide soruyorum dönemedim gitti :D
siliyorum o dosyayı eskisini yüklüyorum gene bu pil gitmiyor.
 

esayeneyen

Üye
bataryayı ekleyebildim . htc saat istiyorum ama yuklediklerin içinde htc saat eklentisi goruemedim
tşkler guzel paylasım yardımcı olursan sevinirim
 

niqqer88

Üye
ben beceremedim bunu ya atıyorum olmuyo nebilim yapamadım
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Dosyaları doğru yerlere attığınıza emin misiniz?
 

majorx

Üye
şu ikteki ekran görüntüsünü yani arka plan resmini tekrar verir misiniz
 
turkemrah

turkemrah

Üye
teşekkürler...
 
addmin

addmin

Üye
eyw kardeş sagolasın :oke:
 
Ne0

Ne0

Üye
teşekkürler
 
addmin

addmin

Üye
NERDE BU PRİVATE DOSYASI YAAAAF:off:
 
DeaDLoST™

DeaDLoST™

Üye
Paylaşim için Teşekkürler
 

sdsdsdasas

Üye
kardeş ben o private klasörünü bulamıyorum yardımcı olursan sevinirim saygılar
 


Üst Alt