sorun için HTC'ye yazdım, gelen cevap aşağıda. 2 htc modelinde bu sorun var ve yazılım yayınlayacaklar
HTC <
[email protected]> 04 Kasım 2010 11:25
Kime:
[email protected] CS_INSTRUCTION_3
Yanıtla | Tümünü yanıtla | Yönlendir | Yazdır | Çöp kutusuna gönder | Orijinali göster
Merhaba ................
Müşteri Destek Merkezi ile irtibata geçtiğiniz için teşekkür ederiz. Size en kaliteli hizmeti vermek ve her türlü soru ve isteğinize cevap vermek için çalışıyoruz.
Konu ile ilgili bahsetmis oldugunuz sorunlar suan icin Turkiye genelinde HTC Telefonlarinda sunuculardan kaynakli genel bir sorundur.Bu sorunu cozmek icin calismalarimiz hizla devam etmektedir.
Asagidaki adimlari telefonunuza uyguladiginiz taktirde telefonunuzun saati normal calisacaktir fakat internetten ayar alamiyacaktir.
Baslat>>Menu>>Ayarlar>>Menu>>TumAyarlar>>Kisisel>>Telefon>>GSM/UMTS Hizmetleri>>Saat Esitlemesi >>Ayarlari Al>>Otamatik Zaman degisimi isaretini kaldiriniz.
Musteri hizmetleri numaramiz : 081-128-800-12 (kod: 3115) Pazartesi- Cuma 09:00 am - 6:00 pm Ucrestiz Hat
İlginiz için teşekkür ederiz.
Saygılarımızla,
Ahmed
HTC