NOKİA E72 yeni versiyonda İŞÇEP çalışmama sorunu çüzüldü....

Sponsorlu Bağlantılar

philanthropic

Üye
    Konu Sahibi
NOKİA E72 yeni versiyonda İŞÇEP çalışmama sorunu çüzüldü....
Mrb. arkadaşlar

Bulduğum bir yöntemi paylaşmak istiyorum

önce sim kartı çıkartın
hafıza kartını biçimlendirin
telefona caps,space,back,açmakapama yapıp format atın.
telefon offline açılacaktır
ülke şehir tarih saat ayarlarını yapın
eposta ayarını geçin
telefonun dil ayarını kesinlikle tr yapmayın ing de kalsın
simdi menüden oviyi tıklayın
güncelleme isterse yapıp hesabınızı açın
ovi uygulamalardan işçepi bulup instal edin
sonra telefon menüsünden uygulamar ve işçepi açıp kontroledin (açılacaktır)
şimdi dil ayarlarını tr yapabilir dğer ayarlarınıza devam edebilirsiniz
hayırlı olsun.........................
 


Punsier

Üye
tesekkurler mukemmel bir bilgi paylasim :D calisiyor
 

bacha

Üye
nıhayet sorun cozuldu artık oyunlarda acıyor herbısey calısıyor ..bende yenı buldum forma yazayım dıye gelmıtım yazılmıs zaten emegınıze saglık..telefondan ıyıce ssogumustum ama artık sevıyorum ve mutluyum beyaaa....:)))
 

philanthropic

Üye
    Konu Sahibi
herkese hayırlı osun güle güle kullanın....
 

fthpnr

Üye
arkadaşlar sim kart takılı değilken internete nasıl bağlanıp oviden işcebi indireceğiz? kusura bakmayın beceremedim sim kartı taktığım an tel dili türkçe oluyo
 

philanthropic

Üye
    Konu Sahibi
wifi yi kullanarak......
 

fthpnr

Üye
wifi nasıl kullanılıyor açıklar mısın

--------------- Ekleme ---------------

yani kablosuz ağ banlantısı yoksa sorunu çözmek imkansız öyle mi?
 

amatsu

Üye
telefonlarınızın güncel wersiyonu nedir acaba?
 

dikenn

Üye
simkartı çıkarmaya format atmaya falan gerek yok dili ingilizce yapmak yetiyor java uygulamalarını kurup çalıştırmak için. uygulama kurulduktan sonra yine türkçe yapınca dili çalışmaya devam ediyor.
 

fthpnr

Üye
V051.018...
philanthropic kardeşim dediğin gibi yaptım çalışıyo ellirine sağlık paylaşım için çok tşk ederim...
 

ursert

Üye
dikenn kardeş yaşa varol, az daha telefonu satıyordum.. Dediğin gibi yaptım ve çalıştı :)
Süpersin !!
 
er.turan

er.turan

Üye
simkartı çıkarmaya format atmaya falan gerek yok dili ingilizce yapmak yetiyor java uygulamalarını kurup çalıştırmak için. uygulama kurulduktan sonra yine türkçe yapınca dili çalışmaya devam ediyor.


Çok teşekkürler. ingilazcayla:d: hallodu..
 

airex18

Üye
arkadaşlar e72 v51 versiyonunu hangi cod ile yukluyorsunuz navifirm e baktım tr kodu yok en son 31.23 te tr kodları
 
kurtmaker

kurtmaker

Üye
simkartı çıkarmaya format atmaya falan gerek yok dili ingilizce yapmak yetiyor java uygulamalarını kurup çalıştırmak için. uygulama kurulduktan sonra yine türkçe yapınca dili çalışmaya devam ediyor.

Aynen :oke:
 

asik24

Üye
dostum formata sim sökmeye falan gerek yok yükleyeceğiniz java programını kurmadan önce ayarlardan dili ingilizceye cevirip programı öyle kuruyoruz ardından programı birkere çalıştırıp dili yeniden türkçe yaptığımızda program hep çalışır hale geliyor.
Mrb. arkadaşlar

Bulduğum bir yöntemi paylaşmak istiyorum

önce sim kartı çıkartın
hafıza kartını biçimlendirin
telefona caps,space,back,açmakapama yapıp format atın.
telefon offline açılacaktır
ülke şehir tarih saat ayarlarını yapın
eposta ayarını geçin
telefonun dil ayarını kesinlikle tr yapmayın ing de kalsın
simdi menüden oviyi tıklayın
güncelleme isterse yapıp hesabınızı açın
ovi uygulamalardan işçepi bulup instal edin
sonra telefon menüsünden uygulamar ve işçepi açıp kontroledin (açılacaktır)
şimdi dil ayarlarını tr yapabilir dğer ayarlarınıza devam edebilirsiniz
hayırlı olsun.........................
 


Üst Alt