5800 v60 yazılım güncelleme önemli...

Sponsorlu Bağlantılar

tekil1ncisahis

tekil1ncisahis

Üye
    Konu Sahibi
5800 v60 yazılım güncelleme önemli...
arkadaşlar az önce yazılım güncellemeden güncel dosyalara bakmak için telefonu elime aldım ve şasırdım aşagıda resımde verdım "telefon yazılımı önemli" yazıyor nokia sıtesınden de navifirm den de baktım bırsey yok sebep ne olabilir..:allalla:







 
  • Beğen
Tepkiler: 'Şeref', Zafer Arslan, HackerCelik ve 1 kişi daha


Oglcn554

Oglcn554

Üye
:) ne garip işleri var nokianın ya "telefon yazılımı" bide önemli :D
 
Davulbaz

Davulbaz

Üye
Birazdan mesaj dolar burası
 
Oglcn554

Oglcn554

Üye
bende yok öyle bişey
 
lord_keles

lord_keles

Üye
Dostum simdi baktim 5800 v51 fakat ben oyle bisey goremedim????
 
tekil1ncisahis

tekil1ncisahis

Üye
    Konu Sahibi
mesaj atıyo güncelleme var önemli yazıyo ama bı sonuç yok.. cıksada kurtulsak artık bu beklemeden :))
 
Oglcn554

Oglcn554

Üye
yükle bari ne oluyo anlatırsın :)
 
tekil1ncisahis

tekil1ncisahis

Üye
    Konu Sahibi
pc suite den deniyeceğim simdı yazarım...
 
Εthnic

Εthnic

Üye
Konuyu Toplam 10 Kişi okuyor. (8
Kayıtlı üye ve 2 Misafir)
Εthnic, tekil1ncisahis, Oglcn554,
oktaykand, lord_keles, twofan,
FHRoZeN, ahmtcetin

millet guncelleme kelimesini gordugu yere hucum ediyor.. yakinda cinnet haberleriyle sarsilabiliriz...:kop:
 
taylan_1

taylan_1

Üye
son durum ne beyler :)
 
Davulbaz

Davulbaz

Üye
en son navifirme yüklenir arkadaşlar.en son oraya bakmak lazım.pcsuite i kuruyorum bende bakıcam şımdı.
bir umut belki cıkmıştır.:ehe

--------------- Ekleme ---------------

Εthnic;2783801' Alıntı:
Konuyu Toplam 10 Kişi okuyor. (8
Kayıtlı üye ve 2 Misafir)
Εthnic, tekil1ncisahis, Oglcn554,
oktaykand, lord_keles, twofan,
FHRoZeN, ahmtcetin

millet guncelleme kelimesini gordugu yere hucum ediyor.. yakinda cinnet haberleriyle sarsilabiliriz...:kop:
yarın gazetelerde manşet. forumda anlaşamayan 10 kişi birbirini kesti diye:ehe
 
Oglcn554

Oglcn554

Üye
Εthnic;2783801' Alıntı:
Konuyu Toplam 10 Kişi okuyor. (8
Kayıtlı üye ve 2 Misafir)
Εthnic, tekil1ncisahis, Oglcn554,
oktaykand, lord_keles, twofan,
FHRoZeN, ahmtcetin

millet guncelleme kelimesini gordugu yere hucum ediyor.. yakinda cinnet haberleriyle sarsilabiliriz...:kop:

Dün gece rüyamda v60ı gördüm gelmiş ama yükleyemiyomuşum. :D
 
manialog

manialog

Üye
hangi versiyon yüklü sende v51 olabilir v50 varsa sende onu belirtirsen iyi olur
 
tekil1ncisahis

tekil1ncisahis

Üye
    Konu Sahibi
c6 fw var. updater yuklenmesı beklıyorum az sonra belli olacak hersey :)))
 
Oglcn554

Oglcn554

Üye
evet bu telefon yazılımı önemliyi gördüğün zaman v51mi yüklüydü v50mi
 
tekil1ncisahis

tekil1ncisahis

Üye
    Konu Sahibi
az once oldu olay c6 fw sı coktandır var..
 
'Maxi Genç

'Maxi Genç

Üye
Εthnic;2783801' Alıntı:
Konuyu Toplam 10 Kişi okuyor. (8
Kayıtlı üye ve 2 Misafir)
Εthnic, tekil1ncisahis, Oglcn554,
oktaykand, lord_keles, twofan,
FHRoZeN, ahmtcetin

millet guncelleme kelimesini gordugu yere hucum ediyor.. yakinda cinnet haberleriyle sarsilabiliriz...:kop:


Dün gece rüyamda v60ı gördüm gelmiş ama yükleyemiyomuşum. :D


bu yorumLara bayiLiyorum yaa :kop::kop:
 
HackerCelik

HackerCelik

Üye
bendede gözükmüyo arkadaşlar
 
Εthnic

Εthnic

Üye


Üst Alt