300 - 400 tl arası tel önerisi

Sponsorlu Bağlantılar

wm_hawk

Üye
    Konu Sahibi
300 - 400 tl arası tel önerisi
arkadaşlar 300 - 400 tl arası bir tel almayı düşünüyorum ama işin içinden çıkamadım.
telefonda aradığım özellikler şunlar:
1- telefonda görüntülü konuşma olucak ama kamerası önde olucak yani çift kameralı
2- ses kayıt özelliği olucak
3- konuşma süresi 8 saat civarı olucak
arkadaşlar tavsiyelerinizi bekliyorum...
4- bluetoot kulaklıkla verimli çalışacak.
 


futbol123

futbol123

Üye





bu telefonlardan alabilirsiniz
 

Captain

Üye
Sony Ericsson W715 :oke:

 

Neverex

Üye



Bu telefonlar gayet güzel.Tavisye ederim. :oke:
 

JayJayyy

Üye
5230-35 dicektim ama çift cam yok
 
SilentOne

SilentOne

Üye
5800 unutmamak lazım yaa
 
crayz_frock

crayz_frock

Üye
nokıa c5 veya 5800 xm öneririm...
 
blackofday

blackofday

Üye
Ben olsam sony ericsson w715 alırdım.Hem istediğin özellikler var hem çok şık bir telefon.
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
c5 al kardeşim güzel telefon
 

wm_hawk

Üye
    Konu Sahibi
herkese ilgisi için çok tşk ler arkadaşlar. İki telefon arasında kaldım, Nokia 6720 Classic ile Sony Ericsson W715. birinde wi-fi var birinde sağlam kamera. biri tam mp3 aleti diğerinin kasası etkileyici. arkadaşlar w715 te önde kamera var mı? görüntülü konuşma için?
 
futbol123

futbol123

Üye
herkese ilgisi için çok tşk ler arkadaşlar. İki telefon arasında kaldım, Nokia 6720 Classic ile Sony Ericsson W715. birinde wi-fi var birinde sağlam kamera. biri tam mp3 aleti diğerinin kasası etkileyici. arkadaşlar w715 te önde kamera var mı? görüntülü konuşma için?
her zaman nokia yı tercih edin nokia daha iyi. sony ericson java dır az oyun ve program alır.
6720 ise symbian 9.3 tür daha çok oyun ve program alır
 

wm_hawk

Üye
    Konu Sahibi
herkese ilgisi için çok tşk ler arkadaşlar. İki telefon arasında kaldım, Nokia 6720 Classic ile Sony Ericsson W715. birinde wi-fi var birinde sağlam kamera. biri tam mp3 aleti diğerinin kasası etkileyici. arkadaşlar w715 te önde kamera var mı? görüntülü konuşma için?

arkadaşlar bu ikisi arasında kalmıştım ama şimdi nokia nın kahverengi modeli yok ericson da geçici bir süre temin edilemiyor denmekte. başka öneriniz varmı???
 


Üst Alt