Gelecek 10 yılda neler olacak ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

fnldstntn

Üye
    Konu Sahibi
Gelecek 10 yılda neler olacak ?
Fütüristler, gelecekte neler olacağını tahmin etmeye çalışıyor. İşte gelecek 10 yılda olacağı düşünülen olaylar:
2011: Kuzey Kore lideri Kim Jong Il, 70 yaşında hayatını kaybedecek ve yerine 29 yaşındaki oğlu Kim Jong Un geçecek. Genç lider, ABD ile ticarete başlayacak.

2011: 7 milyarıncı insan dünyaya gelecek.


2012: Facebook´un değeri 40 milyar dolara ulaşacak ve kurucusu Mark Zuckerberg´in serveti 10 milyar doları bulacak.


2012: İlk 2 bacağı olmayan engelli, Londra olimpiyatlarında 400 metre finallerinde koşacak.


2013: Orkinos nesli tükenecek. Daha önceki dondurulmuş orkinoslar 10 kat yüksek fiyata satılmaya başlanacak.

2014: Hintli iş adamı Mukesh Ambani, 62 milyar dolarlık serveti ile dünyanın en zengin insanı olacak.

2015: Otistikler için ilk hap piyasaya sürülecek ve hastalar tedavi edilmeye başlanacak.

2016: ABD´de Başkanlık seçimlerinde ilk kez internet üzerinden oy verilelebilecek. Bu yöntemi seçmenlerin yüzde 7´si tercih edecek.

2016: İlk sentetik sperm sayesinde 2 kadın, erkek olmaksızın çocuk sahibi olabilecek.


2017: İlk kez bir hayvan kesilmeden et üretilecek. Bir kilosu 20 dolardan satışa çıkacak.

2018: Son askerler Afganistan´dan ayrılacak. Hem Taliban hem de ABD kendilerinin zafer kazandığını iddia edecek.


2018: ABD´lilerin yüzde 55´i obez olacak.


2018: Paris-Pekin arasında tren hattı kurulacak. Tren saatte 300 kilometre hız yapacak.


2019: İlk deneysel füzyon santrali kurulacak. Böylece temiz ve sınırsız enerji için umutlar güçlenecek.

2020: Cerrahlar artık robotlardan oluşmaya başlayacak. Bazı ameliyatları robotlar yapacak.


2020: İlk toplu uzay turistleri yolculuklarına başlayacak.
 
  • Beğen
Tepkiler: h.r, Noks, e1b1 ve 1 kişi daha


Mert

Mert

Üye
2016 yılını atlama gibi bi imkan var mı? :ehe
 

Perfect!

Üye
2012: MAYA takvimi yorumlarının yalan dolan olduğu anlaşılacak !

buda benden :D
 
4rchEneMy

4rchEneMy

Üye
Sadece tahmin..:hmmm
 
atakax

atakax

Üye
orkinos işine girelim varmıı benle bu işe gircek :D
 
kralxxx

kralxxx

Üye
sentetik sperm diyo ya :D neslimiz tehlikede dostlar :ehe
 
e1b1

e1b1

Üye
WOAV teşekkürü BASMAK GELDİ İÇİMDEN ''
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt