İyi oyunlar
teşekkürler
teşekürler.. bi sorumm olcak bu oyunu 5800 da ekran klavtyesi olmadan nasıl oynayabilirm..



























teşekkürler![]()


teşekkürler![]()
tesekkürler..![]()
teşekürler...
tşk.. saol![]()
