Maxicep Maxibilginini Arıyor(Katılımlar Tamamlandı)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
kralxxx

kralxxx

Üye
    Konu Sahibi
Maxicep Maxibilginini Arıyor(Katılımlar Tamamlandı)


Maxicep Maxibilginini Arıyor

Evet arkadaşlar maxicep hakkında iyi bir bilgi birikimine sahip olduğunuzu mu düşünüyorsunuz o zaman doğru yerdesiniz bu yarışma tam size göre.

Kısaca yarışmayı açıklayım ; önce yöneticiler arasından soru soracak(maxicep hakkında)
kişileri belirleyeceğiz. Bu sorulara doğru cevap veren ilk üç yarışmacı puan kazanacak (sırasıyla ilk cevap veren=10,2.=8,3.=6 şeklinde) 6 soru sonunda en çok puanı toplayan yarışmamızın birincisi olacaktır.
Biraz karışık gibi olabilir ama eğlenceli olacağını düşünüyorum :)


Soru Soracak Yöneticiler :
1)
TuRkiShCowboy
2) Praetor
3)


Katılımcılar
1)
aarik
2) berkan1997
3) kolaj06
4) minoo
5) halil09
6) mertolozzi
7) DangeR©
8) FinalDestinatioN
9) americanboy
10) eyup007
.....:locked:



Katılım şartları ve Kurallar :
1) Yarışmaya Üstteğmen ve üstü üyeler katılabilir.
2) Katılmak isteyenler Katılmak istiyorum şeklinde cevap yazmaları yeterlidir. (soru sormak isteyen yöneticiler bunu ayrıca belirtmelidir)
3)Sorular için herangi bir tarih veya saat belirtilmeyecektir. Heran sorulabilir bu yüzden yarışmacıların sürekli takip etmeleri gerekmektedir.
4) Sorular katılım tamamlandığında ayrı bir konuda sorulacaktır.
5) Oylama olmayacaktır en fazla puanı alan yarışmacı birinci olacaktır.
6) Sorular maxicep hakkında olacaktır.
Cevaplanabilecek hertürlü soru sorulabilir( örneğin Şu tarihte ayın üyesi kimdi , en çok okunan konu hagisi, en çok cevaplanan konu tarzında olabilir)




 
  • Beğen
Tepkiler: Burak, Necmati, Tuba ve 7 diğerleri


AlpReis

AlpReis

Üye
Katılmak istiyorum, başarılar
 
kralxxx

kralxxx

Üye
    Konu Sahibi
konu yanlış yere açıldı hiç farkında değilim vala yeri bi değiştirilsin öle başlarız artık
 
AlpReis

AlpReis

Üye
evyvallah
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Ben katılmayacağım, katılanlara basarılar.
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
bu sefer yokum :pro:
 
AlpReis

AlpReis

Üye
Kimse yoookmuuuuu
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
pazrt gıdıyorum hafta sonu gelıyorum kesın bı soruların verılecegı tarıh olsa katılırdım ..katılanlara basarılar:oke:
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Aynen zaman çok sıkıntı yaratıyor malum okullar baslayacak
 

Burak

Üye
katılmayacagım.katılanlara basarılar.
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Sorunun basit değil de çok zor olması gerekiyor :hmmm

Neyse, katılıyorum :oke:
 
kralxxx

kralxxx

Üye
    Konu Sahibi

OğuzcanAbi

Üye
ne soracaklarki
merak ettim belki bende katılırım zaamn uygunsa
be ne soracaklarını anlamadım
 
SpeciaL@

SpeciaL@

Üye
beni de al :) enesi de alsana oda katılcakmış..:)
 
Soneday

Soneday

Üye
Maxicep hakkında derlen,forum üzerinemi sorular sorulacak yoksa cep telefonları üzerinemi...

Eğer forum üzerine olacaksa,biraz zor olur,sonuçta 2 milyona yaklaşmış bir üye kapasitesi var
Cep tellefonu üzerine olursa ben katılırım =)
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Tecrübem vardı bu konuda.Üyeyken temmuz 2009 da yapılmıştı bu yarışma.Çok eğlenceli ve çekişmeli bir yarışma sonrası 5 puan farkla ben kazanmıştım:)
İlk aldığım ödüllerdendi:)
Buradan yarışmayı görebilir,neler sorulduğuna bakabilirsiniz.yarışma hakkında bir fikriniz olur:)
http://www.maxicep.com/maxicep-yari...bitti-kazanan-35caldion-tebrikler-236815.html
Yine eğlenceli bir yarışma olacağa benziyor.Katılan herkese başarılar:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt