tamam sevmek sevilmek güzel şeyde
biz bu dünyada olmasak bir sabah hiçbir şeyin bir anlamı olanların anlamı kalmicaksa
zaten hepimiz aslında hep yalnız değilmiyiz
ama buna duygusal bakınca insanız hislenip sayılı günleride tırpanlamak yerine kabullenip gülüp geçmek daha gerçekçi bana kalırsa
asıl gerçek ölünce birgün bizi ya güldürücek yada ağlatıcak nasıl olsa
