Burak
Üye
Daniel Güiza'nın yelkenleri indi
Ayrılmak isteyen ancak kulüp bulamayan Daniel Guiza, çok çalışıp oynamayı düşünüyor.
İspanyol golcünün yakın çevresine, “Fenerbahçe’de kaldım. Bundan sonraki hedefim oynamak olacak. Çok çalışıp Aykut hocanın gözüne girerek kendime yer açacağım” dediği öğrenildi. Mutsuz ifadesi yüzünden bir türlü düşmeyen Guiza’nın topuk sakatlığının büyük ölçüde düzeldiği belirtilirken, sağlık ekibinin de teknik direktör Aykut Kocaman’a olumlu rapor verdiği belirlendi.
İspanyol golcünün yakın çevresine, “Fenerbahçe’de kaldım. Bundan sonraki hedefim oynamak olacak. Çok çalışıp Aykut hocanın gözüne girerek kendime yer açacağım” dediği öğrenildi. Mutsuz ifadesi yüzünden bir türlü düşmeyen Guiza’nın topuk sakatlığının büyük ölçüde düzeldiği belirtilirken, sağlık ekibinin de teknik direktör Aykut Kocaman’a olumlu rapor verdiği belirlendi.







Zaten sana birşey ispat etmek zordunda değil...
Aslan kim geldi demeyim Fransa gol kralı geldi
bu da bizim işimize geldi...

