Daniel Güiza'nın yelkenleri indi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Burak

Üye
    Konu Sahibi
Daniel Güiza'nın yelkenleri indi
Ayrılmak isteyen ancak kulüp bulamayan Daniel Guiza, çok çalışıp oynamayı düşünüyor.



İspanyol golcünün yakın çevresine, “Fenerbahçe’de kaldım. Bundan sonraki hedefim oynamak olacak. Çok çalışıp Aykut hocanın gözüne girerek kendime yer açacağım” dediği öğrenildi. Mutsuz ifadesi yüzünden bir türlü düşmeyen Guiza’nın topuk sakatlığının büyük ölçüde düzeldiği belirtilirken, sağlık ekibinin de teknik direktör Aykut Kocaman’a olumlu rapor verdiği belirlendi.
 
  • Beğen
Tepkiler: JayJayyy


'Maxi Genç

'Maxi Genç

Üye
hâlâ güveniyorum bu adama
 
Wawa

Wawa

Üye
Kadro Dışı kalması gerekiyor ve yabancı kısıtlamasından dolayı öyle olacak (:
 
'Maxi Genç

'Maxi Genç

Üye
adamda poTansiyeL var ama bi TürLü form TuTmuyor.umarım kendine geLir yoksa Transfer fiyaskoLarımızdan biri de güiza oLacak :D

ya da zaTen Tam fiyasko oLdu diyebiLiriz :D
 
Wawa

Wawa

Üye
Oldu bile.. :(
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
acıların çocugu geldiginde degeri 17 milyon euroydu fener satamadı gitti bide ispanya ligi gol kralı :kop:
 
Mobil İletişim

Mobil İletişim

Üye
fenerbahçeliyim ama hiç alışamadım bu çocuğa :off:
 
Samsun55''

Samsun55''

Üye
Niang,Semih,Gökhan Buda 4.Forvetimiz Yedekte Oturacak Kalsa Bile
 
'Davut

'Davut

Üye
Bir terim vardır

" Eşşek gibi çalışacan " diye ...:)
 
RedColt

RedColt

Üye
Davut™;2673887' Alıntı:
Bir terim vardır

" Eşşek gibi çalışacan " diye ...:)
O adam Eşşek gibi çalışsa bile ondan hiç birşey olmaz... En fazla ortık 6 pas içinden aut'a vurmaz xD
 

OğuzcanAbi

Üye
serbest bıraksınlar zaten elimizde patladı
 
'Davut

'Davut

Üye
O adam Eşşek gibi çalışsa bile ondan hiç birşey olmaz... En fazla ortık 6 pas içinden aut'a vurmaz xD


Zaten olaçağını olmuş İspanya gol kralı ...:ah:d: Zaten sana birşey ispat etmek zordunda değil...(h)
 
RedColt

RedColt

Üye
Davut™;2689337' Alıntı:
Zaten olaçağını olmuş İspanya gol kralı ...:ah:d: Zaten sana birşey ispat etmek zordunda değil...(h)
Allah için bir ispanyada gol kralı olmuş şimdiye bakalım... 2 yıl önceye değil . Simdi nedne çogu hatta nerdeyse hepsi guizadan memnun değil bir düşün ... Adam 6 pas içinden dışarıya vurdu be... Daha ne istiyron guizadan nameler diye bir arat bakalım neler çıkıcak... Bana ispatlamak zorunda değil böyle devam etdsin senin gibilerde iyi oldugunu savunsun guizada fenerde kalsın formayıda kapsın bizde gülelim benim işime gelir :D
 
'Davut

'Davut

Üye
Akıllı kim Guizayı savundu...:d: Adam çalışmış Gol kralı olmuş dedik sen ne anladın :bangin: Aslan kim geldi demeyim Fransa gol kralı geldi :kıskıs: bu da bizim işimize geldi...:ah Gülersin artık :d::ah Hangi maçta Bir Gs-FB maçında artık sevinçten mi o anki psikolojiden mi ben bilmem artık:hmmm:zuhaha:
 
RedColt

RedColt

Üye
Davut™;2689874' Alıntı:
Akıllı kim Guizayı savundu...:d: Adam çalışmış Gol kralı olmuş dedik sen ne anladın :bangin: Aslan kim geldi demeyim Fransa gol kralı geldi :kıskıs: bu da bizim işimize geldi...:ah Gülersin artık :d::ah Hangi maçta Bir Gs-FB maçında artık sevinçten mi o anki psikolojiden mi ben bilmem artık:hmmm:zuhaha:
Agasen kendi çapında takılıyon devam et görüceğiz guiza kelle paça kocvlunca dahda mesaj yazöa çok istiyosan pm at
 
'Davut

'Davut

Üye
Guizanın kalmasını kim istiyor yada kelle paça kovulmamasını.... Bu beni ilgilendirmez... Ah birde yazdığını anlasam...:kıskıs: Zaten kimsenin değil kendi çapımda takılırım...;)
 
levasinay

levasinay

Üye
ya gerçekten bu adam nasıl ispanyada gol kralı oldu :hmmm
 
hrn_07

hrn_07

Üye
ya gerçekten bu adam nasıl ispanyada gol kralı oldu :hmmm
tek forvet olmuycak işte o zaman gol kralı oldu.fenerbahçe nin oyun anlayışına %500 zıt bir adam fener e hızlı rakibe baskı yapan arkadaşlarıyla pas yapabilen bir santrafor lazım bu işi en iyi semih yapıyor türk futbolcular içerisinde kim nederse desin.semihi bu yaşında hala gs ve bjk li taraftarlar tarafınca dandik gözüyle baksalarda türk olarak en iyi santrafor semih şentürk...
 

JayJayyy

Üye
kendine bakmıyor biraz sanki çok güçsüz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Kingmortall
Cevap
5
Görüntüleme
558
Kingmortall
haltie
Cevap
2
Görüntüleme
421
haltie
Onur Saka
Cevap
1
Görüntüleme
396
Necmati
  • Kilitli
Cevap
1
Görüntüleme
411
Nadir


Üst Alt