250-400 Tl arası tel önerisi?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Ry.

Üye
    Konu Sahibi
250-400 Tl arası tel önerisi?
arkadaşlar 250 - 400 Tl arası tel arıyorum.
Dokunmatik veya duz olması farketmez.
kamera 2 mp den buyuk veya 2 mp
mp3 radyo bluetooth olsun
kullanışlı bir tel. istiyorum tavsiyelerinizi merakla bekliyorum :)
 


Anußis

Anußis

Üye
5230 iyi bir tercih olabilir bu fiyatlarda yada 5235 comes with music

dokunmatik istemezsen X3 olabilir. gayet güzel bir kamerası ve kızağı var.
 

Neverex

Üye


Nokia C5 i öneririm. ;)
 
orhiorhiorhi

orhiorhiorhi

Üye
lg kp500 cookie öneririm istediğin bütün özellikler var ve 3 inç dokunmatik ekran hem de 150tl cebinde kalır
 

OğuzcanAbi

Üye

harika cihaz
 

Revengeful

Emekli Yönetici
5230 derim
 

OğuzcanAbi

Üye
5230 da hos telefon
 

Ry.

Üye
    Konu Sahibi
saolun arkadaşlar önerileriniz için buyuk ihtimalle ya X3 yada 5230 alıcam :D tşk (:
 

OğuzcanAbi

Üye
hayırlı olsun .
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
c5 al derim cok arastirdim güzel telefon
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
5230 mantıklı gibi duruyor
 
Evilblood

Evilblood

Üye

Bende 5230 öneririm 5800 ın kardeşi gibi :)
 

OğuzcanAbi

Üye
adam aldı :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt