Slaydme derken? Android'den bir haberim deOndan tırstım biraz Windows'çu olarak Linux nasıl ürkütüyorsa aynı durumdayım.
şimdi kampanya var vatan da %18KDV almıyor nakit ödemelerde ve world cardla yapılan alışverişlerde dün kardeşime aldık I7500 Galaxy nakit olarak fiyatı 480.50 tl telefon gayet güzel android kendini yenilemekte olan bir sistem ve gerçekten çok hızlı çalışıyor ztn samsungta androidli telefonları için 2.2 işletim sistemini çıkaracakmış yakında kardeşim gayet memnun bende 5800 var zamanında 510tl ye almıştım bu telefonu görünce benimde içim gitti ama I7500de msj yazması gerçekten sıkıntı qwerty klavyesinin tuşları çok ince, alfanumerik ise çok kötü
Yalnız şimdi mesaj işinin zor olması canımı sıktı. 5800 basmatik ekran da olsa numerik tuş takımı ve T9 ile oldukça başarılı.
--------------- Ekleme ---------------
Peki Siyah mı Beyaz olanı mı? Yıllardır hep siyah hep siyah sıkıldım artık ama beyazın malzeme kalitesi nasıl bilmiyorum.
--------------- Ekleme ---------------
Ayrıca yasal olmayan güncellemeleri yapınca cihaz garanti dışı kalıyormuş fakat ilk orjinal ROM'a geri dönüş mümkün oluyormuş istenildiğinde.
Yoğun şekilde Android kullanan ve detaylı bilgisi olan kimse yok mu yahu?
peki kardeşim ben bu telefona AppInstaller.apk uygulamasını nasıl yükleyecem acaba programı bilgisayara indirdim ama sonra ne yapacagımı bilmiyorum
--------------- Ekleme ---------------
pc ye samsung new pc studio kurdum onunla birlikte driverlar da kuruldu işletim sistemi vista 32bit ama cihazı usb ye takınca tanımıyor :S ne yapmam gerek acaba ?

peki kardeşim ben bu telefona AppInstaller.apk uygulamasını nasıl yükleyecem acaba programı bilgisayara indirdim ama sonra ne yapacagımı bilmiyorum
--------------- Ekleme ---------------
pc ye samsung new pc studio kurdum onunla birlikte driverlar da kuruldu işletim sistemi vista 32bit ama cihazı usb ye takınca tanımıyor :S ne yapmam gerek acaba ?
driver ı da cd içinden bir daha kurman lazım. appinsaller a ihtiyacın yok zaten uygulamaları androidin kendi sistemi ile yüklüyor ama soruna cevap vermek gerekirse telefon için explorer yüklemen gerek telefon için benim favorim andexplorer onu da slideme.com dan indirebilirsin tabi cep tel ile nete bağlanarak kendi uygulamasını indirdikten sonra programı arayıp bulman lazım.. neyse explorer la dosyayı koyduğun yere gelerek appinstaller ı yükleyebilirsin
--------------- Ekleme ---------------
samsung new pc studio hiç bir işe yaramaz bence sadece usb ile telefonu flash disk gibi kullanıp istediğin şeyleri yükleyebiliyorsn..
