Samsung I7500 Galaxy Alınır mı?

Sponsorlu Bağlantılar

Master of Jedi

Master of Jedi

Üye
    Konu Sahibi
Samsung I7500 Galaxy Alınır mı?
Merhaba, yıllarca Symbian işletim sistemi kulanndım fiyatı düşmüş olan Samsung I7500 Galaxy modeli alınır mı? Sorun yaşar mıyım? Kullannalar fikirlerini paylaşırlarsa sevinirim.
 


idimyok

Üye
ben 0 garantili ve mağazadan 480 tl ye aldım o fiyata alınır bence. arkadaşların zamanında söyledikleri sorunların çoğunu slaydme uygulamalarıyla çözüldü
 
Master of Jedi

Master of Jedi

Üye
    Konu Sahibi
Slaydme derken? Android'den bir haberim de :) Ondan tırstım biraz Windows'çu olarak Linux nasıl ürkütüyorsa aynı durumdayım.
 
kralcapan

kralcapan

Üye
arkadaş çok güzel bir konu açmış aynı düşünce ben de de var ama bir süredir akıllı telefon kullanmıyorum android tecrübem hiç yok ayrıca iki konuda da biraz enişelerim var yanıt vereceklerre çok teşekkürler
1- bu android li cihazların çoğu 800*480 piksel destekli mesela uygulama yüklediğimiz zaman sorun yaşarmıyız
2- birede bu i7500 de android 1.5 sürümü var şimdi piyasada 2.2 bile çıktı yakında da herhalde 3.0 çıkar bu cihazı sorunsuz yükseltme şansımız var mı?


cevaplayan arkadaşların çok yardımı olacak
 

idimyok

Üye
samsung şu an için versiyon yükleme yapmıyor eğer bireysel yükseltme yapılırsa da cihaz garanti dışında kalıyor slideme.org uygulama yükleme merkezi. türkiyede androidmarket çalışmadığı için samsung ücretli-ücretsiz uygulamaları slideme.org dan indirin diye yönlendirme yapıyor. iphone gibi bir sürü uygulaması var telefonun istediğiniz gibi dizayn edebiliyorsunuz. bir hafta olmadı alalı telefonu çok çabuk alıştım. İnternete girişi de çok rahat. artısı çok eksisini söyliyeyim ben hala bluetooth ile dosya gönderme programı bulamadım bir de radyosu yok. bir de 1.5 e uyumlu arayanın ismini söyleten program bulamadım. onun dışında süper bir telefon. çalıştırdığı hiç bir uygulamada ekran görünümü ile ilgili bir sorun yaşamadım. diğer eksikleri programları yükleyerek giderebiliyorsunuz. telefonu aldığınızda boş bir telefon ama uygulamaları yükleyince süper oluyor. örneğin kamera programında ne zoom var ne efect, camera pro diye bir programla bütün eksikleri gidiyor. office çalıştırmıyordu office programı yükledim herşeyi süper çalıştırıyor. onun dışında daha belirli bir sorunuz olursa yanıtlayabilirim. ben büyük bir mağazadan telpa garantili 480 tlye aldım. o fiyata bulursanız bence değer. ilk piyasaya çıktığında 1200 tl fiyatı varmış..

--------------- Ekleme ---------------

Slaydme derken? Android'den bir haberim de :) Ondan tırstım biraz Windows'çu olarak Linux nasıl ürkütüyorsa aynı durumdayım.

slideme.com ingilizcesini okunduğu gibi türkçe yazdım pardon kafa karıştırmasın..
 
Master of Jedi

Master of Jedi

Üye
    Konu Sahibi
Bir kaç kez tekno marketlerde elime alıp incelediğimde kapasitif amoled ekran oldukça akıcı. Şarj süresi kısa deniliyor. Bunların haricinde takılma gibi problemler var mı? Ses seviyesi Nokia'larla kıyaslarsak ne durumda?
 

idimyok

Üye
sesi gayet iyi. yüksek. ancak hoparlör ile konuşmada yankı yaptığını söylüyor karşı taraf. belki yüklediğim programların yaptığı birşeydir. çok sık nete giriyorsan wireless pil yiyiyor. takılma problemi yaşamadım.
 
Master of Jedi

Master of Jedi

Üye
    Konu Sahibi
Şimdi ayıplı çıktığına inandığım bir Nokia 5800 model telefonum 31.07.2010'dan beri serviste geldiğinde değiştirme hakkı verirlerse bu cihazla değiştirmeyi düşünüyorum sence mantıklı mı?
 

idimyok

Üye
ayıplı ürün ise para iadesi iste. yok olmaz derlerse tüketici hakları hakem heyetine başvur. ben bu telefonu alırken nokia 5800 10tl daha ucuzdu. ona göre bu bin basar:)
 
Master of Jedi

Master of Jedi

Üye
    Konu Sahibi
Neden paramı geri isteyeyim illa bir telefona ihtiyacım var. Hangi sürümü kullanıyorsun?
 

nameisselcuk

Üye
para iadesi iste neden mi? telefonu aldığında sallıyorum telefon 550 liraysa sana 550 lira verecekler bugünün fiyatını deil al 550 lirayı tekrar 5800 mı alcaksın başka modelmi seni bağlar aradaki farkta cebinde kalır ;)
 
Master of Jedi

Master of Jedi

Üye
    Konu Sahibi
470 tl ye aldım 5800'ı vatan computerden 499 tl i7500 üstüne para vercem :) Kredi Kartı ile aldım zaten bir şey fark etmeyecek.
 
Progressivity

Progressivity

Üye
şimdi kampanya var vatan da %18KDV almıyor nakit ödemelerde ve world cardla yapılan alışverişlerde dün kardeşime aldık I7500 Galaxy nakit olarak fiyatı 480.50 tl telefon gayet güzel android kendini yenilemekte olan bir sistem ve gerçekten çok hızlı çalışıyor ztn samsungta androidli telefonları için 2.2 işletim sistemini çıkaracakmış yakında kardeşim gayet memnun bende 5800 var zamanında 510tl ye almıştım bu telefonu görünce benimde içim gitti ama I7500de msj yazması gerçekten sıkıntı qwerty klavyesinin tuşları çok ince, alfanumerik ise çok kötü
 

elvan1993

Üye
yakardeşim avatancomputerda fiyatlar varya yan tarafda hangisi doğru fiyat turuncu yazılanmı yoksa gri içinmde +kdv diyenmi
 
Progressivity

Progressivity

Üye
normalde +kdv yazan doğru ama bugünlerde kampanya var işte nakit veya worldcardla alırsan kdv almıyolar
 
Master of Jedi

Master of Jedi

Üye
    Konu Sahibi
Yalnız şimdi mesaj işinin zor olması canımı sıktı. 5800 basmatik ekran da olsa numerik tuş takımı ve T9 ile oldukça başarılı.

--------------- Ekleme ---------------

Peki Siyah mı Beyaz olanı mı? Yıllardır hep siyah hep siyah sıkıldım artık ama beyazın malzeme kalitesi nasıl bilmiyorum.

--------------- Ekleme ---------------

Ayrıca yasal olmayan güncellemeleri yapınca cihaz garanti dışı kalıyormuş fakat ilk orjinal ROM'a geri dönüş mümkün oluyormuş istenildiğinde.

Yoğun şekilde Android kullanan ve detaylı bilgisi olan kimse yok mu yahu?
 

idimyok

Üye
aldığın fiyatın iyadesini alırsan istediğin modeli alman daha kolay olabilir. ben android 1.5 i kullanıyorum

--------------- Ekleme ---------------

şimdi kampanya var vatan da %18KDV almıyor nakit ödemelerde ve world cardla yapılan alışverişlerde dün kardeşime aldık I7500 Galaxy nakit olarak fiyatı 480.50 tl telefon gayet güzel android kendini yenilemekte olan bir sistem ve gerçekten çok hızlı çalışıyor ztn samsungta androidli telefonları için 2.2 işletim sistemini çıkaracakmış yakında kardeşim gayet memnun bende 5800 var zamanında 510tl ye almıştım bu telefonu görünce benimde içim gitti ama I7500de msj yazması gerçekten sıkıntı qwerty klavyesinin tuşları çok ince, alfanumerik ise çok kötü

klavye uygulamaları ile o sorun da giderildi ayrıca ekranı yan çevirince geniş bir klavyesi de var

--------------- Ekleme ---------------

Yalnız şimdi mesaj işinin zor olması canımı sıktı. 5800 basmatik ekran da olsa numerik tuş takımı ve T9 ile oldukça başarılı.

--------------- Ekleme ---------------

Peki Siyah mı Beyaz olanı mı? Yıllardır hep siyah hep siyah sıkıldım artık ama beyazın malzeme kalitesi nasıl bilmiyorum.

--------------- Ekleme ---------------

Ayrıca yasal olmayan güncellemeleri yapınca cihaz garanti dışı kalıyormuş fakat ilk orjinal ROM'a geri dönüş mümkün oluyormuş istenildiğinde.

Yoğun şekilde Android kullanan ve detaylı bilgisi olan kimse yok mu yahu?

ben kullanıyorum işte yetmiyor mu cevaplarım?
 
Progressivity

Progressivity

Üye
peki kardeşim ben bu telefona AppInstaller.apk uygulamasını nasıl yükleyecem acaba programı bilgisayara indirdim ama sonra ne yapacagımı bilmiyorum

--------------- Ekleme ---------------

pc ye samsung new pc studio kurdum onunla birlikte driverlar da kuruldu işletim sistemi vista 32bit ama cihazı usb ye takınca tanımıyor :S ne yapmam gerek acaba ?
 

idimyok

Üye
peki kardeşim ben bu telefona AppInstaller.apk uygulamasını nasıl yükleyecem acaba programı bilgisayara indirdim ama sonra ne yapacagımı bilmiyorum

--------------- Ekleme ---------------

pc ye samsung new pc studio kurdum onunla birlikte driverlar da kuruldu işletim sistemi vista 32bit ama cihazı usb ye takınca tanımıyor :S ne yapmam gerek acaba ?

driver ı da cd içinden bir daha kurman lazım. appinsaller a ihtiyacın yok zaten uygulamaları androidin kendi sistemi ile yüklüyor ama soruna cevap vermek gerekirse telefon için explorer yüklemen gerek telefon için benim favorim andexplorer onu da slideme.com dan indirebilirsin tabi cep tel ile nete bağlanarak kendi uygulamasını indirdikten sonra programı arayıp bulman lazım.. neyse explorer la dosyayı koyduğun yere gelerek appinstaller ı yükleyebilirsin:)

--------------- Ekleme ---------------

peki kardeşim ben bu telefona AppInstaller.apk uygulamasını nasıl yükleyecem acaba programı bilgisayara indirdim ama sonra ne yapacagımı bilmiyorum

--------------- Ekleme ---------------

pc ye samsung new pc studio kurdum onunla birlikte driverlar da kuruldu işletim sistemi vista 32bit ama cihazı usb ye takınca tanımıyor :S ne yapmam gerek acaba ?


samsung new pc studio hiç bir işe yaramaz bence sadece usb ile telefonu flash disk gibi kullanıp istediğin şeyleri yükleyebiliyorsn..
 
Progressivity

Progressivity

Üye
aygıtı tanıyamıyor ya kaç kere denedim olmadı nerde hata yapıyorum acaba ayrıca slideme den andexplorer ı telefondan girerek mi indirmeliyim yoksa pcden mi indirmeliyim gerçi pc den indiriyorum ama sd karta attıgımda gözükmüyo program

--------------- Ekleme ---------------

driver ı da cd içinden bir daha kurman lazım. appinsaller a ihtiyacın yok zaten uygulamaları androidin kendi sistemi ile yüklüyor ama soruna cevap vermek gerekirse telefon için explorer yüklemen gerek telefon için benim favorim andexplorer onu da slideme.com dan indirebilirsin tabi cep tel ile nete bağlanarak kendi uygulamasını indirdikten sonra programı arayıp bulman lazım.. neyse explorer la dosyayı koyduğun yere gelerek appinstaller ı yükleyebilirsin:)

--------------- Ekleme ---------------




samsung new pc studio hiç bir işe yaramaz bence sadece usb ile telefonu flash disk gibi kullanıp istediğin şeyleri yükleyebiliyorsn..

evet usb ile telefonu flashdisk olarak görebiliyorum ama içine .apk uzantılı programları attıgımda bu programlar gözükmüyo

--------------- Ekleme ---------------

AndExplorer.apk programını SD karta atıyorum ama bu dosyaları nerden görüpte yükleyecem ben ya bi anlamadım gitti
 


Üst Alt