Xpeed Ultimate v1.1 [5800-V51] 9HS/8HS

Sponsorlu Bağlantılar

-hasangun-

-hasangun-

Üye
    Konu Sahibi
öncelikle eline sağlık kardeşimm benimde bi sorum var fw ile birlikte çok fazla entegre program var bunların bazılarını fw yükledikten sonra kaldırmak mümkün mü acaba
dostum program ve temalar direkt olarak z ye kurulu yani Rom'a gömülü vaziyette.
Eğer aklınıza şöyle geliyorsa:
"Bunca tema program telefonu yavaşlatacaktır"

bu gibi düşünceler yersizdir.gayet stabil durumda çalışmakta.:d:
 


realtarkan

Üye
ben şimdi tsunami yimi kurayım xpeed i mi onu söylermisin :D
 
taylan_1

taylan_1

Üye
ROMPATCHER PLUS programı açıklamalarını yazarmısın lütfen verdiğin açıklamalar farklı şimdiden teşekkürler.
 
henes_42

henes_42

Üye
işte bu harika, güzel bir çalışma olmuş, tebrik etmemek elde değil. modifiyede şarjın uzun gitmesi esas tutuldu değilmi
 
webersin

webersin

Üye
Şarj süresi tusunamide mi daha iyi yoksa bu fw demi arasındaki farkı tam olarak açıklanırsa bunu kuralım.

Hız diğerine göre nasıl ?
Şarj Süresi pek fark ediyor mu temalar aynı olsa bile ?
veya tsunami değilde neden bunu seçmeliyiz ?
Hocam sen bunu tavsiye ediyorsan hemen kuralım :)
 
henes_42

henes_42

Üye
Şarj süresi tusunamide mi daha iyi yoksa bu fw demi arasındaki farkı tam olarak açıklanırsa bunu kuralım.

Hız diğerine göre nasıl ?
Şarj Süresi pek fark ediyor mu temalar aynı olsa bile ?
veya tsunami değilde neden bunu seçmeliyiz ?
Hocam sen bunu tavsiye ediyorsan hemen kuralım :)
bazı modifiyelerde hız ayarları ile ilgili oynama vs. yapılıyor, hızdan (ne kadar farkediyor bilemiyorum) kazanırken bu şarjı etkiliyor, sanırım bunda öyle bişey yok, olsaydı yazardı.

Ayrıca kotukoylu kardeş tsunami v3 ile bunun arasındaki farklar nedir, yazdında benim gözümdenmi kaçtı bilemiyorum (oruç bugün biraz salladı da) teşekkürler
 
-hasangun-

-hasangun-

Üye
    Konu Sahibi
1.dostum mesele samsung widget la ilgili istediğin ev ekranını seç.
bu sitedeki veya yabancı sitelerdeki istediğin samsung widgetlı yazılımı yükle yine aynı
çözümü gayet basit.
yazdım ilk mesajda
2.CPU mod yoktur.şarj süresi benim içinde çok önemli.

Şarj süresi tusunamide mi daha iyi yoksa bu fw demi arasındaki farkı tam olarak açıklanırsa bunu kuralım.

Hız diğerine göre nasıl ?
Şarj Süresi pek fark ediyor mu temalar aynı olsa bile ?
veya tsunami değilde neden bunu seçmeliyiz ?
Hocam sen bunu tavsiye ediyorsan hemen kuralım :)



tsunami serisinden bu fw ye geçmenizde fayda var.bi kaç ufak fix yaptım bu sürümde artı samsung widget ramden daha az yiyor.dolayısıyla işlemci kullanımıda azalacaktır.
ikincisi ilk sayfada belirtmiştim cpu modu kullanmadığımı
 
webersin

webersin

Üye
tsunami serisinden bu fw ye geçmenizde fayda var.bi kaç ufak fix yaptım bu sürümde artı samsung widget ramden daha az yiyor.dolayısıyla işlemci kullanımıda azalacaktır.
ikincisi ilk sayfada belirtmiştim cpu modu kullanmadığımı

Yenisini indirdim hocam şimdi kuruyorum, tavsiye ettiğine göre tsunamiden daha iyidir.

cpu modu kullanmadığını söylemişsin kullanımı olursa ne olur olmasa ne olur boş bi zamanında açıklarsan sevinirim bilgilenmiş oluruz.

Kullandığım tema orange teması.
 

aegeantr

Üye
kardeş bu fw de de servis mesajı ile ilgili sorun devam ediyor mu . bilmem hiç denedin mi benim söylediğim sorunu ama düzelttiysen bunu kullanırız
 
webersin

webersin

Üye
ÖNEMLİ HOCAM FORMAT ATTIM SORUNSUZ YÜKLEDİM ŞÖYLE BİR SORUN VAR.

ANA EKRANDAYKEN MENÜ basınca menü açılıyor fakat anında Rehber açılıyor ve kendini kapatıyor ama açık gözüküyor. Tamamen çıkış yapıyorum. Her menüye bastığım zaman otamatik rehberi açıyorsonra kayboluyor menü geliyor rehber açık olarak görünüyor saniyelik tabiki.

EDİT: YENİDEN BAŞLATTIM SORUN YOK İNCELİYORUM ELİNE SAĞLIK :)
 

aegeantr

Üye
bir de red değil de black koduyla kursak flash lasak ne olur ?
 
-hasangun-

-hasangun-

Üye
    Konu Sahibi
kardeş bu fw de de servis mesajı ile ilgili sorun devam ediyor mu . bilmem hiç denedin mi benim söylediğim sorunu ama düzelttiysen bunu kullanırız
sen denedinmi de sorun diyorsun hemen?

servis mesajı sorunu felan yok karnından konuşma denemeden!

--------------- Ekleme ---------------

Şarj süresi tusunamide mi daha iyi yoksa bu fw demi arasındaki farkı tam olarak açıklanırsa bunu kuralım.

Hız diğerine göre nasıl ?
Şarj Süresi pek fark ediyor mu temalar aynı olsa bile ?
veya tsunami değilde neden bunu seçmeliyiz ?
Hocam sen bunu tavsiye ediyorsan hemen kuralım :)

eğer sırf samsung widget kullanılacaksa!
batarya süresi için bu sürümü tavsiye ederim.
 
webersin

webersin

Üye
Hocam yeni fw kurdum başarılı gözüküyor hız yönündende iyi. Samsun temasında anasayfada anolog saat var onları değiştirebiliyormuyuz acaba ?
 
-hasangun-

-hasangun-

Üye
    Konu Sahibi
Hocam yeni fw kurdum başarılı gözüküyor hız yönündende iyi. Samsun temasında anasayfada anolog saat var onları değiştirebiliyormuyuz acaba ?
ersin kardeşim bu yazılımın bi güzelliğide herhangi bir flash gagdet paketini indirip samsung arayüzünü değiştirebilirsin

.çünki gadget.swf dosyası hafıza kartında dikkat edersen ok?
istersen burayı bi incele?
 
webersin

webersin

Üye
ersin kardeşim bu yazılımın bi güzelliğide herhangi bir flash gagdet paketini indirip samsung arayüzünü değiştirebilirsin

.çünki gadget.swf dosyası hafıza kartında dikkat edersen ok?
istersen burayı bi incele?

Bilmiyordum hocam teşekkürler :hmmm
 

aegeantr

Üye
sen denedinmi de sorun diyorsun hemen?

servis mesajı sorunu felan yok karnından konuşma denemeden!

--------------- Ekleme --------------
evet ben denedim tsunami ve xbasic de servis mesajlarını alamıyordum gelen mesaj açılmıyordu. sadece iscepi yüklemek için kaç defa gönderdim linki ama gelen mesaj açılmıyordu. şimdi analdın mı denedim yani senin fw ni.

1. si sorduğum soruyu anla ondan sonr adam akıllı cevap vereceksen ver vermeyeceksen yaz forumda ,ben bu fw yi yaptım burada paylaşıyorum ama gelen sorulara cevab vermem diye.
2. ben saan ilk denediğim fw lerindeki hataları söylüyorum ve bu fw nde yani xpeed de söyledğim hataları düzeltip düzeltmediğini soruyorum .
3. sü karnımdan uydurmuyorum XBASIC ve TSUNAMI de servis mesajı sorunu var ayarlardan servis mesajları seçenekleri açılamıyor.
anlaştık mı kardeşim. madem paylaşımcısın paykalışmdaki konuşlarda senin olan bir şeye gelen sorulara da usanmadan cevab vermeyi öğren. bizde zamanında forumlarda moderatörlük yaptık her gelen soruya usanmadan cevab veriyorduk paylaşımsa paylaşımın felsefesine sadık kal.

unutmadan bir örnek olsun sana kendi fw ne sahip çıkman ve sorulara cevab vermen konusunda dailymobil de XTension^10 diye arat ve çıkan sayfalarda upakul un nasıl bir forumcu olduğuna bak kendi konusuna nasıl sahip çıkdığına bir bak.

hadi kal sağlıcakla
 
-hasangun-

-hasangun-

Üye
    Konu Sahibi
sadece aegeantr 'ye diğer arkadaşlardan özür dilerim

1.XPEED den bahsediyorum.denemeden konuşuyorsun.denemişmiş.İnsanları yanıltmaya hakkın yok.
2.git upakulun yazılımını yükle sende rahat et bende oldumu?
3.Xbasice bugün baktınmı düzeltipforuma ekledim.
4.destek vermiyomuşum.burdan kaç kişiye msn den yardım ettim uzaktan kurulum yaptım.kişiye özel fw yaptım.
 
Progressivity

Progressivity

Üye
sakin ol suphi kardeşimm sinirlenmene gerek yok her topicte böyle sorunlar çıkar bazıları atara girer forumun değişmez kaderidir bu kim ne yapsa da bazen insanlara iyilik yaramaz ;)

ayrıca fw de çok fazla programın yüklü olmasının sistemi yavaşlatacağını falan düşünmüyorum da ben bu fw yi yüklesem orda kullanmadığım programlar var bunların durması bana gereksiz geliyorr ama neyse bakalım bir yükleyip görecem kendim :)
 

aegeantr

Üye
cevabım hem kotukoylu ye hem Progressivity ye
benim amacım burda miletin kafasını bulandırmak falan değil. bilgiyi paylaşmayı severim. bak ne güzel xbasic de soruma cevab yazmışsın sorun halledildi link yenilendi diye.
bu konuda da aynı şeyi beklemiştim senden .
ben gördüğüm sorunu yazdım ve önceki sürümdeki bu sorunun giderilip giderilmediğini gayet sade bir şekilde sordum. lafı uazatmaya gerek yok.

bir de diğer arkdaşlardan eğer servis mesajı alma konusunda bi problem var mı yok mu yazarsanız sevinirim .
 

guild_m@ster

Üye
5230 da çalışırmı?:hmmm
 


Üst Alt