-hasangun-
Üye
dostum program ve temalar direkt olarak z ye kurulu yani Rom'a gömülü vaziyette.öncelikle eline sağlık kardeşimm benimde bi sorum var fw ile birlikte çok fazla entegre program var bunların bazılarını fw yükledikten sonra kaldırmak mümkün mü acaba
Eğer aklınıza şöyle geliyorsa:
"Bunca tema program telefonu yavaşlatacaktır"
bu gibi düşünceler yersizdir.gayet stabil durumda çalışmakta.




