Life is Matrix
Üye
Eğer burada yazılanlar doğruysa, müthiş bir proje ve tek kişiyle bunun yapılması imkansıza yakın birşey. Webmasterler konuyu daha iyi anlayacaklardır diye düşünüyorum. Fakat dil bariyeri konusunda katılıyorum, yani facebook 400 milyon insanı biryere toplamayı başardı ama insanları sosyalleştiremedi, tamtersi anti sosyal duruma getirdi. İnanlar video ve resimden başka birşey paylaşmıyorlar. Çünü insanlar sadece kendi dilinden olanlarla konuşabiliyorlar eğer bir Türkü arada dil engeli olmadan başka milletlerden insanlarla konuşturmayı başarabiliyorsa bu site bravo derim yani... Siteyi denemedin birşey demek zor tabi. Başarılar diliyorum.
Yorumlarınız için teşekkürler.... değerli düşüncelerinizi bekliyoruz...
helal olsun, ismi duyulursa alır başlını gider bence.
