N97, N97 olalı böyle işkence görmedi!

Sponsorlu Bağlantılar



KFYG

Üye
2 aylık n97 yedi kapak lenste çizikler meydana getirdi fotoğrafların yarısı beyaz çıkıyor.falşsız çekersem fena değil flaş çiziklerde yansıma yapıp resme beyazlık veriyor. garantiye sokarlarsa değişecek. ama bu sorun aynı sistem kapakta yine oluşur. n97 mini de kapak yok
 
S'nek Valesi

S'nek Valesi

Üye
:o:o:o
 

tayfur84

Üye
1- Kapak Lensi çizdi isteyene resimde yükleyebilirim
2- N97 almadan önce bu videoyu izledim ve alır almaz aynı testi uyguladım şu anda ekranımda 3 tane kalın bir çizik var. İlk şehir merkezine gittiğimde ilgili servisin gözüne sokacağım o çizikleri.
 

Zigore

Üye
bence de abi ya bende de var Nokia N97 gayet memnunum.. Yaklaşık 3 aydır kullanıyorum ama hiç sorununu görmedim..
 

ozgurgunaydin

Üye
Turkcell'den 24 ay taahüt karşılığı Nokia N97 cihaz aldım. Aldığımdan beri cihaz sürekli donuyor ve ben her defasında sorun yaşıyorum. Turkcell'e durumu aktarmamla başlayan bir sürece girdik. Ve bu süreçte cihazım 8-9 kere servise gitmesine rağmen hep aynı sorun devam etti.
Durumu her iletişimde halen utanmadan, "Cihazınızı servise gösterelim" demekten başka birşeye yanaşmıyorlar. Telefon yüzünden yaptığım bir trafik kazası artık bendeki herşeyi bitirdi ve Turkcell'den cihazımın yenisiyle değiştirilmesini ya da cihaz bedelmin iadesini istedim.
Cihazı bana satan, beni taahüt altına alan Turkcell, konu kendi taahütlerini yerine getirmek olunca, "Cihazın bizimle ilgisi yok, KVK Servisi veya Nokia ile görüşmelisiniz" diyor ama benim kontratımı da iptal etmiyor. "Kontratı yaparım ama sorumluluk almam" arsızlığı!
KVK'yı arıyorum; "Turkcell ya da Nokia" bu durumu düzeltebilir diyorlar. Nokia'yı arıyoum, "Turkcell veya KVK durumunuzu düzeltebilir" diyorlar.
Cihazın 8-9 kere servise gittiğini, değiştirmek zorunda olduklarını söylediğimde de; en az 3 kere parça değişmesi gerektiğini, benim cihazımın yazılım sorunu olduğunu bu nedenle de kaç kere servise giderse gitsin cihazın değişemeyeceğini söylüyorlar. Ve beni yerine koymaya çalışarak, "Sizin internet paketiniz vardı, biz sizden 24 Tl olan internet paketinin 2 aylık bedeli 48 TL'yi iade edelim, onu da direkt iade yapamıyoruz ama önümüzdeki ayların faturalarından düşelim" gibi hakarete varacak kadar insanı yerine koymaya çalışıyorlar.
Bu zihniyet yüzünden maalesef, sektöründe dünya lideri olabilmiş bir tek Türk firması bile yok.

Ben aranmak istemiyorum, cihazımın değiştirilmesini, veya kontratımın iptal edilmesini istiyorum.
Çıldırmak üzereyim. Yapacağım tek şey kaldı, tv muhabirleri önünde, 15.08.2010 tarihinde ve saat 13:00'da, Turkcell'in genel merkez binası önünde kendimi bir bidon benzinle yakmak!
 

buraxes

Üye
Turkcell'den 24 ay taahüt karşılığı Nokia N97 cihaz aldım. Aldığımdan beri cihaz sürekli donuyor ve ben her defasında sorun yaşıyorum. Turkcell'e durumu aktarmamla başlayan bir sürece girdik. Ve bu süreçte cihazım 8-9 kere servise gitmesine rağmen hep aynı sorun devam etti.
Durumu her iletişimde halen utanmadan, "Cihazınızı servise gösterelim" demekten başka birşeye yanaşmıyorlar. Telefon yüzünden yaptığım bir trafik kazası artık bendeki herşeyi bitirdi ve Turkcell'den cihazımın yenisiyle değiştirilmesini ya da cihaz bedelmin iadesini istedim.
Cihazı bana satan, beni taahüt altına alan Turkcell, konu kendi taahütlerini yerine getirmek olunca, "Cihazın bizimle ilgisi yok, KVK Servisi veya Nokia ile görüşmelisiniz" diyor ama benim kontratımı da iptal etmiyor. "Kontratı yaparım ama sorumluluk almam" arsızlığı!
KVK'yı arıyorum; "Turkcell ya da Nokia" bu durumu düzeltebilir diyorlar. Nokia'yı arıyoum, "Turkcell veya KVK durumunuzu düzeltebilir" diyorlar.
Cihazın 8-9 kere servise gittiğini, değiştirmek zorunda olduklarını söylediğimde de; en az 3 kere parça değişmesi gerektiğini, benim cihazımın yazılım sorunu olduğunu bu nedenle de kaç kere servise giderse gitsin cihazın değişemeyeceğini söylüyorlar. Ve beni yerine koymaya çalışarak, "Sizin internet paketiniz vardı, biz sizden 24 Tl olan internet paketinin 2 aylık bedeli 48 TL'yi iade edelim, onu da direkt iade yapamıyoruz ama önümüzdeki ayların faturalarından düşelim" gibi hakarete varacak kadar insanı yerine koymaya çalışıyorlar.
Bu zihniyet yüzünden maalesef, sektöründe dünya lideri olabilmiş bir tek Türk firması bile yok.
Ben aranmak istemiyorum, cihazımın değiştirilmesini, veya kontratımın iptal edilmesini istiyorum.
Çıldırmak üzereyim. Yapacağım tek şey kaldı, tv muhabirleri önünde, 15.08.2010 tarihinde ve saat 13:00'da, Turkcell'in genel merkez binası önünde kendimi bir bidon benzinle yakmak!

kendini değil telefonu yak.Yıllar önce beko çamaşır makinası kullanan bir adamın başınada benzer bişi gelmişti.Defalarca servis almasına rağmen sorun çözülmemişti.Adam en sonunda gitti gazetecilerin önünde makinayı yaktı.Olayı duyan beko yetkilileri adama hemen 0 model makina hediye ettiler.Tv'de izlemiştim
 
Why Always Me

Why Always Me

Üye
İyide çizilmio diyede n97 almak mantıksız ne var yani çizilmiosa
 

murat_ongul

Üye
kafayı yicem yaa gelen mesajların kimin gönderdiği değil sadece numara yazıyo biri yardım etsin :S:S:SS:S:ÇS:S lütfen
 
SilentOne

SilentOne

Üye
baya sağlam bir işkence yaşıyor tel
 
serkan719

serkan719

Üye
Şu anda 5530 ve N95 Kullanıyorum N97 de düşünüyorum ancak kapağından dolayı tereddütlüyüm çok hassas gibi duruyo.

birde Nokia Shop da açarken elimde kaldı 2 parça oldu :)

siz ne dersiniz.
 

oddly

Üye
bende yaklaşık 8 aydır kullanıyorum. 32 gb hafıza var tlfna yaklaşık 80 mb hafıza ayırmışlar. onuda biraz kullandınmı kasıyor. tlf kendi kendine kapanıyor. donuyor. hafıza dolu diyor. formatlamaktan bıktım. umarım bu sorunların bir çözümü vardır.
 
ayca456

ayca456

Üye
lütfen bana birileri n97 sorununda yardımcı olabilirmii:(
 


Üst Alt