İPHONE deki tarayıcı 5800 a göre varmı ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
De[M]oN*

De[M]oN*

Üye
    Konu Sahibi
İPHONE deki tarayıcı 5800 a göre varmı ?
İPHONE deki tarayıcı 5800 a göre varmı ? otobus yolculugunda bırınde gordum ve yakınlastırma uzaklastırma gıbı ozellıklerı cok hoş acaba onun gibi bi program varmı kendı orjınal tarajıcısıydı hrlde
 


Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
safari deniliyor ona yok maalesef.
 
tlgcn38

tlgcn38

Üye
İPHONE deki tarayıcı 5800 a göre varmı ? otobus yolculugunda bırınde gordum ve yakınlastırma uzaklastırma gıbı ozellıklerı cok hoş acaba onun gibi bi program varmı kendı orjınal tarajıcısıydı hrlde
varsa ovide vardı önce tarayıcı adını öğren tabi
 
ungood20

ungood20

Üye
opera mobile var ben ondn takılıyorum zaten .
 
tlgcn38

tlgcn38

Üye
opera 10 süper.
 

punqermojo

Üye
keşke sorsaydın be kardeşim :)
 
*<hayta>*

*<hayta>*

Üye
evet opera symbian tarayicilarin acik ara en iyisi yeni sekme fln ne ararsan var orjinal tarayicilardanda baya baya hizli arkadaslara katiliorm
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
bana nokianın orjinal tarayıcısı operadan daha hızlı
 

OğuzcanAbi

Üye
opera dan hızlı olamaz
 
tlgcn38

tlgcn38

Üye
Operadan iyisi olduğunu sanmıyorum. Nokianınkiyle hızı karşıalştırılamaz açık ara.. opera..
 

OğuzcanAbi

Üye
yani hem de maxicepde reklamları görmüosun
 

OğuzcanAbi

Üye
şu hareketli reklamlar warya bazen konu okurken yazının üstünde çıkıor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt