F003 wentto yardım klavuzu

Sponsorlu Bağlantılar

spawn_22

spawn_22

Üye
    Konu Sahibi
F003 wentto yardım klavuzu
Iphone’dan farkı nedir? Neden bu telefonu alayım?
Sadece kalite ve fiyat farkı var. Bunun yanında F003′de Tv, radyo bulunuyor.

3G var mı? Görüntülü Konuşma yapılabiliyor mu?
3G ve Görüntülü Konuşma yok. Var diyenler yanlış bilgi veriyor.

Çin malı telefon bu alırsam başıma iş açar mı?
Ürünü internet alışveriş sitelerinden almaya çalışın.
Doğubank gibi yerlerden aldığınızda, ürün bozulursa başınıza çok iş açacaktır. Sitelerden aldığınızda
bu kadar sorun açmazlar başınıza. Ayrıca çin malı diye aşağılamamakta fayda var. Kullanırken nazik olursanız
bu telefon özellikleriyle hakkını veriyor. Bozulma ihtimalini çok düşünüyorsanız bu telefondan uzak durun.

Kutusundan neler çıkıyor?
2 Adet Pil,
1 Adet usb kablosu, pcye taktığınızda telefonu şarj da edebiliyor.
1 Adet Kulaklık
Garanti Belgesi
Sözde Kullanım Kılavuzu

İstediğim müziği, zil sesi yapabilir miyim?
Evet. Bunun için,

Kullanıcı Profili
Genel ya da istediğiniz bir profili seçin.
Özelleştir
Ses Ayarları
SIM1 Gelen Arama
En altta BOŞ yazan kısmı tıklayın ve şarkınızı seçin.

Tv ve radyo özelliği nasıl? Ses kalitesi iyi mi?
Tv ve Radyo sorunsuz çalışıyor. Görüntü ve ses kalitesi tatmin edici.
Son ses açınca hoparlörü kaldırmıyor ve hafif cızırtılı sesler çıkarabiliyor (bas ve tizli seslerde)

Yatay Ekrana almak için telefonu dik durumdayken yatay çevirin. Dönmezse ekrana bir kez tıklayın.

Televizyonda ses neden çok cızırtılı çıkıyor ve net çekmiyor?
Anteni çıkarıp sağa sola çevirin.
“Seçenekler” kısmında “SEARCH AREA” ya girerek “TURKEY” seçin.

MMS ve GPRS ayarlarını nasıl yapacağım?
Turkcell’in online işlem merkezine girerek wap ve mms ayarlarını telefonunuza yollayın.
Telefon seçimini nokia’nın bir modeli seçiniz. Olmazsa başka modelleri deneyin.

GPRS ayarlarını yaptıktan sonra bağlantı ayarlarından mutlaka WIFI olarak geri değiştirin.
Aksi takdirde her nete girmeniz de gprs ile bağlanacaktır.

Şarj süresi nasıl?
Kendi kullanım sürelerim;
Sürekli kullanımda 1gün.
Biraz Tv, biraz internet, biraz konuşma, vs. Ortalama 2gün. (24 saat açık)

Hangi programlar yüklenir, nereden bulurum ve nasıl program kurarım?
Telefon java tabanlı olduğu için sadece “JAVA” programları kurabilirsiniz.
Google’dan Dokunmatik ekran uyumlu olarak veya java programlar diye arama yapabilirsiniz.
Dokunmatik uyumlu olup olmadığını da yükledikten sonra kesin teyit edebilirsiniz.
Bir kaç program şu linkte paylaştım;

İndirdiğiniz programları şu şekilde kuracaksınız,
1. Usb kablosunu takın.
2. ”Yığın Bellek” olarak seçin.
3. Hafıza kartının içine girin.
4. Yeni bir klasör açın ya da varolanların içine bir yere atın.
5. USB kablosunu çıkarın.
6. ”Dosya Düzenleyicisi”ni açıp yüklemek istediğiniz JAR uzantılı dosyayı bulun.
7. Dosyayı tıklayın ve YÜKLE deyin.
8. Yükleme bittikten sonra uygulama başlatılsın mı diye sorar “evet” deyin.
9. Oyun ya da programdan direkt olarak çıkmak için “alttaki yuvarlak tuş”a basabilirsiniz.
10.Daha sonra tekrar açmak için Menü içindeki “JAVA” ikonuna tıklayarak yüklediğiniz program ya da oyunu açabiliriniz.

Hatırlatma: Telefona sadece JAVA oyun/program yükleniyor. JAR/JAD uzantılı olmayanları denemeyin boş yere.

Web(internet) ayarları nasıl yapılır? İnternette pc’deki gibi mi geziliyor?
Web için standart gelen ayarları değiştirmemek gerekir. Özellikle,
Ayarlar/Ağ Ayarları/SIM1 Ağ Kurulumu/Tercih Edilen Mod/Tercih Edilen GMS
..olarak kalmalı. “Sadece Wlan” ya da “Sadece GMS” olarak değiştirmeyiniz ve bu ayarlarla denemek için dahi oynamayınız.

İnternete giriş için OPERA MINI’yi kullanınız. Her hangi bir ayar gerektirmemekte ve PC’nizde gördüğünüz şekilde bağlantı sağlamakta.

Msn programı kullanışlı mı? Mesaj(SMS) yazmada zorluk var mı?
Standart yüklü gelen Ebuddy Msn kullanışlı değil. İleti göndermek için gereksiz “Tamam” ile boğuşuyorunuz.
Bunun yerine KANKA MSN adında java tabanlı ve dokunmatik ekran uyumlu olan programı yükleyip kullanınız.

Sms gönderiminde klavye yatay ekran olmadığı için harfler küçük kalıyor. Ancak zamanla alışıyorsunuz ve çok zorluk çıkarmıyor.

Ayarlar/Telefon Ayarları/Tercih Edilen Giriş Yöntemi/

burada “Çoklu Düğme abc” olarak seçiniz. Aksi takdirde klavyede TR açınca harflerin yeri değişiyor.

Çift hat aynı anda aktif mi?
Evet. Ancak telefonda tek işlemci olduğu için, bir hatla görüşme yaparken diğer hat için, sizi arayanlar kapalı sinyali alıyor.
Görüşme bitince tekrar iki hat aktif oluyor.

Çağrı geliyor ama neden arama yapamıyorum?
Olası sebepler aşağıdaki gibidir..

SIM kartınız SIM1 yuvasında olsun.
SIM2 yuvasına da bir sim kart takınız.

DUAL SIM Ayarlarından Dual SIM Kapalı yaparak SADECE SIM1 aktif bırakınız.

Ayarlar/Ağ Ayarları/SIM1 Ağ Kurulumu/Tercih Edilen Mod/Tercih Edilen GMS

..olarak ayarlayınız.

Güvenlik Ayarlarından, Sabit Arama ve Engelli Aramaların kapalı olduğundan emin olunuz.

Çağrı Merkezi/Genel Arama Ayarları/SIM1 Arama Ayarları/Arama Engelleniyor
..burada Tümünü İptal Et deyiniz.

Çağrı Merkezi/Genel Arama Ayarları/Gelişmiş Ayarlar/Otomatil Hızlı Sonlandırma/ KAPALI yapınız.

girdiğiniz her bölümde SIM1 ayarlı olsun. Bazı menülerde farkında olmadan SIM2 ye geçiş yapılabiliyor.

Tüm bunlara rağmen gelen aramalara cevap verip, giden arama yapamıyorsanız eğer;

İnternette bulduğum şu yolu deneyebilirsiniz.

*#3646633# kodunu yazıyoruz.
En altta RF test Tool yazan seçeneğe giriyoruz.
Çıkan menüden GSM yi tıklıyoruz.
Açılan menüde POWER OFF yazacak tamam de.
Sonrasında gelen menünün 3 power scan yazan yerin üstüne gelip tamam tıklanmış vaziyette 2-3 dakika parmağını çekmeden tut.
Sonrasında telefonun home tuşuna 2 kez tıkla.

Sonra;

Ayarlar>>Ağ ayarlarından sim1 tercihini yalnız GSM olarak değiştirin.. İŞLEM TAMAMDIR

NOT: Tüm bunlara rağmen hala arama yapmıyorsa bu işlemlerden sonra bir kez fabrika ayarlarına geri dönün.
Şifre 1122 dir. Yanlız bu ayarları yaptıktan sonra bazı telefonlar sim kart olmadan çalışmıyor.
Ama simkart takılı iken sorunsuz çalışmaktadır.

Ekran nasıl yatay oluyor?
Telefon elinizde sırt üstü kaldığı için yatay çevirince sensörü algılamıyor ve yan dönmüyor.
Bu yüzden telefon dik durumdayken yatay çevirirseniz eğer TV’de ve video’da yatay ekrana dönüyor.

Resimlerde yatay ekran yapmak için, ekran üst kısmına parmağınızda U harfi çiziniz. İleri/Geri için resimleri tutup kenarlara çekiniz.

Hafıza Kartına yüklediğim müzikleri/videoları Ses Çalar’da/Video Oynatıcı’da göremiyorum.

Müzikleri Hafıza Kartının içindeki “my music” klasörüne, videoları “video” klasörüne atınız.
Harici klasörlere attığınızda görükmeyecektir. Ancak Dosya Yöneticini açarak kayıtlı yerden istediğiniz video/müziği tek tek de çalabilirsiniz.

Hafıza Kartına format attım. Yüklediğim müzik ve videoları izleyemiyorum.
Hafıza Kartına girerek, aşağıdaki klasörleri tekrar oluşturunuz.

video……..(Videoları”avi+mp4″ bu klasöre atınız)
My music…..(Müzikleri”mp3+wav” bu klasöre atınız)
Received…..(Bluetooth ile gelen dosyalar bu klasöre oto olarak atılıyor)
Ebook……..(Txt gibi ebooklarınızı okumanız ve Ebook programının dosyaları görmesi için gereken klasör)
GAME………(Oyunların yükleneceği klasör)
Photos…….(Kamera ile çektiğiniz resimleri Oto olarak bu klasöre atıyor)
Audio……..(ses dosyalarınız için genelde boştur. Ama yine de oluşturunuz)

Telefonun Güvenlik Kodu nedir?
1122′dir

Hangi formatlardaki müzik ve videoları izleyebiliriz?
Videolar için, AVI, MP4 ve 3GP
Müzikler için, MP3 ve Wav

AVI formatına dönüştüreceğiniz videoların çözünürlüklerini 320×240 yapınız yoksa çalıştırmıyor.

Telefondaki yuvarlak tuşun işlevi nedir?
GERİ/ÇIKIŞ/ANA MENÜ

işlemlerini yerine getiriyor. Oyun içindeyken ya da menüler içindeyken direkt basarak ilk ekrana geri dönüyorsunuz.

Menüdeki ikonların yerlerini nasıl değiştiririm?
Her hangi bir ikona tıklayıp bekleyin.
İkonlar sallanmaya başlayacak.
Sonrasında elinizi çekip tekrar bir ikona basılı tutun, ikon yukarı doğru kayacak hafifce..
Bırakmadan istediğiniz yere çekin.

Diğer sayfalardan birine alacaksanız eğer ekranın dışına doğru çekin.

Uyumlu program ve oyunları nereden bulurum?
Kendi kullandıklarımı BURADAN veya google’da java olarak arayarak.



üstteki linke kendi bulduklarınızı da eklerseniz hepimiz kullanmış ve yardımlaşmış oluruz.

Yüklediğim programları bulamıyorum? Nereye yüklüyor?
Yüklediğiniz Java uygulamalar menü içindeki JAVA klasörü içindedir. İkona tıklayarak sayfanın en sonunda, son yüklediğiniz uygulamayı bulabilirsiniz.

İnternetten video izleyebiliyor muyuz?
Hayır.
Bazı programlar yükleyerek telefona indirip izlettiren programlar var ama tavsiye etmiyorum.

Kamerası nasıl çekiyor? Her hangi bir ayar yapmam lazım mı?
Telefonun en kötü yanı kamerasının hiç yok denecek kadar düşük kalitede olması.
Çekimleri pek iyi sayılmaz. 3,2 Yazan px.ön ve arka kameranın toplamı.

Gündüz çekimlerinizde çok sorun olmasa da biraz karanlık bir ortamda hiçbir şey gözükmüyor.

Her hangi bir ayarı yok. Standart ayarlı uygundur. Sadece resimlerin kayıt edileceği yeri Hafıza Kartı seçiniz.

PDF, WORD, EXCEL gibi uygulamaları nasıl açabilirim?
BURADAN gerekli programlarını indirebilirsiniz.



Dokunmatik Ekran nasıl? Iphone’daki gibi mi?
Evet ancak Iphone gibi hassas değil tabii ki.
Kullanırken parmağınızın yan kısmını kullanırsanız sorunsuz kullanabilirsiniz.

Ayarlar/İşaretçi Ayarları…. nı tıklayarak kendinize göre baskısını ayarlayabilirsiniz.

Telefon için önereceğin bir yer var mı?
Sorumluluk almak istemem. Bu yüzden, hayır.
Ancak İstanbul’dakiler için Doğubank gibi yerlerden hiçbir telefon almamalarını tavsiye ederim.
Ve tüzel kişilerin sitelere verdiği ilanlar ile sattıkları telefonlardan uzak durunuz. Geri iadesi mümkün olmayacaktır.


ELİME SAĞLIK ARTIK :)

BİR TEŞEKKÜRÜ HAKETMİŞİMDİR
 
  • Beğen
Tepkiler: melpropanik, kandemir43tr ve gunes.hamdi


coder_84

Üye
teşekkürler hocam
 
spawn_22

spawn_22

Üye
    Konu Sahibi
sorun deil dostum
 

wtelew

Üye
ben ınternete gıremıyorum opera mını fırlatıyom ama nafıle nasıl gırerınm yardımcı olursanız sevınırım
 

eyyylemm

Üye
teşekkür ederim gerçekten yararlı bilgiler vermişsiniz. ellerinize sağlık..
 
spawn_22

spawn_22

Üye
    Konu Sahibi
ben ınternete gıremıyorum opera mını fırlatıyom ama nafıle nasıl gırerınm yardımcı olursanız sevınırım
İlk Önce Kardeşim Kablosuz Ağa Bağlanıyorsun Sonra İster Mini Operadan İster Normal Tarayıcıdan İnternete Girebilirsin
Dikkat: Koblosuz Ağa Bağlandığına Emin Ol Ve Paylaşıma Açık Olduğuna:megafon:
 

melpropanik

Üye
ben bişey sorucam kankamsn ve operamini5 yükleme yapıyo ama çıkınca işlem başarısız diyo bunu neden yapıyo yardımcı olursanız çok sevinirim. tşk
 

dursun77

Üye
yazılanları dogruluyorum ıyı calısma olmus
 
spawn_22

spawn_22

Üye
    Konu Sahibi
ben bişey sorucam kankamsn ve operamini5 yükleme yapıyo ama çıkınca işlem başarısız diyo bunu neden yapıyo yardımcı olursanız çok sevinirim. tşk
Tam Olarak Ne Dediğini Anlamadım Yükleme Yaparkenmi Hatayı Alıyorsun Yoksa Yükleme Bittikten Sonra Açılırkenmi Alıyorsun ?
Tam Açıkla Sorunu Cevaplıyım ?:oke:

İstersen Bunu Dene Olmazsa Yine Bakarız
http://www.maxicep.com/s60-3rd-web-...i-v5-1-21214-j2me-orijinal-turkce-378562.html
 

alerfa

Üye
ELİME SAĞLIK ARTIK :)

BİR TEŞEKKÜRÜ HAKETMİŞİMDİR

yayım yaptığım sitedeki linkleri incelerken gördüm burayı..
farenin sağ kliğine sağlık demek gerekiyor sanırım :) güzel kopyala/yapıştır yapmışsın..

yukarıdaki alıntıyı görünce emek hırsızlığı olduğundan dolayı yazma ihtiyacı duydum..
bugüne kadar onlarca şiirimi bir kaç cümlesini değiştirip kendi adıyla yazanı gördüm ama noktası virgülüne kadar değiştirmeden yazıp kendine mâl edene de yeni şahit oluyorum..

derdimiz alıp yayımlanması ya da adımızın geçmemesi değil.. sadece alıntı yazsanız veya hiçbir şey yazmasanız bile olur.. yeterki hırsızlık yapmayın! Sanal ortamda bu tip şeylerin gizli kalmayacağını ve bir gün benim gibi dengesizin birisinin canına tak edeceğini, rezil olabileceğinizi düşünerek bir şeyleri kendinize mâl ediniz... ki bu konu o kadar önemli bir konu bile değilken ne diye rezil edesiniz kendinizi?

bu telefonla tanışıklığımdan sonra yazdığım konuların sitemizdeki yerleri ve okunma sayıları da aşağıdadır.. ki google a yazsanız dahi tel adını ilk sırada bunlar çıkmakta...


- 68.116 Defa
- 49.616 Defa
- 21.242 Defa
 

melpropanik

Üye
şöle sölüyeyim ben operamini5 i kullanmak istiyorum ama leptoptan atıyorum cebe sonradan yüklemek gerekiyo cepten yükleme yapıyorum ama sonrasıdna çıkınca işlem başarısız diyo yapmıyo yüklemeyi istersen msn vereyim ordan göstereyim yardımcı olursan çok sevinirim [email protected]

--------------- Ekleme ---------------

şimdi yaptım saol ginede

--------------- Ekleme ---------------

sen ginede ekle msn e bordan bişey sorucam
 
spawn_22

spawn_22

Üye
    Konu Sahibi
yayım yaptığım sitedeki linkleri incelerken gördüm burayı..
farenin sağ kliğine sağlık demek gerekiyor sanırım :) güzel kopyala/yapıştır yapmışsın..

yukarıdaki alıntıyı görünce emek hırsızlığı olduğundan dolayı yazma ihtiyacı duydum..
bugüne kadar onlarca şiirimi bir kaç cümlesini değiştirip kendi adıyla yazanı gördüm ama noktası virgülüne kadar değiştirmeden yazıp kendine mâl edene de yeni şahit oluyorum..

derdimiz alıp yayımlanması ya da adımızın geçmemesi değil.. sadece alıntı yazsanız veya hiçbir şey yazmasanız bile olur.. yeterki hırsızlık yapmayın! Sanal ortamda bu tip şeylerin gizli kalmayacağını ve bir gün benim gibi dengesizin birisinin canına tak edeceğini, rezil olabileceğinizi düşünerek bir şeyleri kendinize mâl ediniz... ki bu konu o kadar önemli bir konu bile değilken ne diye rezil edesiniz kendinizi?

bu telefonla tanışıklığımdan sonra yazdığım konuların sitemizdeki yerleri ve okunma sayıları da aşağıdadır.. ki google a yazsanız dahi tel adını ilk sırada bunlar çıkmakta...


- 68.116 Defa
- 49.616 Defa
- 21.242 Defa

Seni Anlıyorum
:(
Ama Bizim Amacımız Bu Site Telefon v.b Yardım Amaçlı Olduğu İçin Arkadaşlarımıza Nerde Neyi Bulması Gerektiyinide Öğretiyoruz Güzel Kardeşim...
Zaten Bu Siteninde Asıl Amacı Budur... (Çalmak Gibi Düşünme Çünkü Herhangibir Deyişiklik Yok Sadece Onu Getirip Buraya Koymak Gİbi )
Anlaşılan Sizin Bu Konuda Bayağı Başınız Ağırmış Ona Sözümde Olamaz Ama Yinede Tşkler
 

fecredal

Üye
arkadaşlar ben telefonu yeni aldım oyun program yüklüycem ama pcye taktığım anda şarj cihazı bağlandı diyo herhangi bi seçenek gelmiyo telde yığın depolama felan ne yapmam lazım...
 
spawn_22

spawn_22

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar ben telefonu yeni aldım oyun program yüklüycem ama pcye taktığım anda şarj cihazı bağlandı diyo herhangi bi seçenek gelmiyo telde yığın depolama felan ne yapmam lazım...
:hmmm

Arkadaşım Herhalde Bağlantı Kablonda Kırıklık Var Başka Kablı Takmayı Dene Aynı Hatayı Verirse Telciye Götür
Ama Oyun Program Yüklemek İstersen Hafıza Kartını Çıkart Bir Kart Okuyucuya Koyup Pcden Oyun, Müzik, Program, Ve Videolarını
Geçici Süre İçinde Böyle Atabilirsin
 

fecredal

Üye
yok üstad kabloda sorun yok denedim başka kablo gene olmuyo blutouthla atıyorum zaten ama genede takıntı yaptı webcam olarak felan kullanabiliyoz teli lazım oluyo arada ama usb çalışmıyo işte her taktığımda şarj cihazı takıldı diyo :D bi kaç bişeyler buldum kod giriyosun açmak için değerler felan var hepsini yaptım olmuyo nese zamanla çözecez artık :)
 
spawn_22

spawn_22

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşım senin yerinde Olsam Gider Hemen Deyiştiririm Telefonu Hem Daha Yeni Aldım Diyorsun
Sen Uraşma
 

melpropanik

Üye
kolay gelsin şimdide kankamsn yükledim şifre giriyorum connectionnotfoundexception:TCP open hatası veriyo yardım lütfen şimdiden tşk ederim.
 
spawn_22

spawn_22

Üye
    Konu Sahibi
programı birkaçkere aç kapa we güncellemeye çalış olmazsa yıne buluşalim
 

unlimited

Üye
merhaba arkadasşar bendede bu cihaz var ama arama yapamıyorum arama engelleme şifresini bilen varmı
 


Üst Alt